Dressuur moet meer op het publiek gericht worden.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WestBest
Berichten: 2458
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: A1-lokatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 11:06

Dat de jury de proef stillegt en dan achteraf complimenten krijgt van JPB?
Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 11:32

Whahaha,
dat zou toch een stunt zijn zeg!

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 13:54

wendela schreef:
Het valt mij op Aimee dat jij altijd commentaar hebt op Coby!!!


Zo'n fanatieke "toetsenbord-ruiter" ben ik dus kennelijk toch niet, want ik lees deze reactie nu pas.

Verwijder je roze - of zwarte - bril eens en lees dan wat er ècht in mijn reactie staat, Wendy. Er staat namelijk geen enkel direct negatief woord, het is jou indirecte interpretatie die het stuk een dusdanig negatieve lading geeft en niet mijn eigen woorden.
Sterker nog, er staat dat ik het knap gereden vind van Coby (volgens mij is dat een positieve reactie) en wat Marlies betreft maakt het me geen groter fan. Maar tussen fan-zijn en afkeer-hebben-van zit nog een grote ruimte die jij duidelijk over het hoofd ziet.
(Eigenlijk heel grappig; ik ben van plan om morgen naar Laag-soeren af te reizen, juist om - o.a. - Coby te zien rijden)

Verder ben jij wel één van de laatste die kan oordelen hoe het is om paardensport te moeten bedrijven zonder kruiwagen, onthou je daar dan ook a.u.b. van.

Over de Olympische ringen: ik ben sportfreak, maakt niet uit wèlke sport. Het mooiste moment is voor mij wanneer al die sporten samen komen en voor zoiets unieks zorgen als de Olympische spelen. Dat heb ik dit jaar zelf ruim twee weken lang mee mogen maken en dat is een belevenis die ik koester. Ik ben in gedachten al op weg naar Beijing, want daar ben ik er ook zeker weer bij. Ook als dat - gewoon - als toeschouwer en supporter zal zijn....

....supporter van de Nederlandse olympische sporters, waar jij zeker niet bij zult horen!

Wat ik overigens niet uit afgunst schrijf, maar uit realisme.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:29

lindaB schreef:
Daar pak je de koe bij de horens aimee! Knipoog

Dat kan ook niet zo moeilijk zijn, om met een ruim assortiment opgeleide paarden toevallig in verschillende EK teams terecht te komen. Scheve mond
Vaak denk ik bij mezelf: Zou marlies ook zo "goed" zijn als ze de mogelijkheden had die ik vroeger had? Als ik toen toch ten minste 5 lichte tour paarden op stal had, zou ik toch ook al verschillende ek`s gereden hebben (daarbij nog eens het idee dat als het ff niet gaat meteen mams erop gaat of je gewoon een ander paard pakt)!
(dit zal wel weer een eeuwige discussie opleveren, wat NIET mijn bedoeling is) maar ik zeg wel waar het op staat.



Nee Marlies was denk ik niet goed genoeg geweest zonder die opstap. Maar moet je haar dat verwijten? Volgens mij knokt ze er knetterhard voor en ik vind het dan ook reuzeknap dat ze wel bij de OS mee reed!

Ik denk dat we blij moeten zijn dat er mensen zijn die de jeugd dit soort kansen geeft. Als dat niet meer gebeurd dan zal Nederland binnen de korste keren niet meer bij de eerste 5 horen van de teams tijdens de landenwedstrijden en Olympische spelen.

Anky was waarschijnlijk ook niet goed genoeg geweest als ze der ouders niet achter zich had. Vergeten we Imke nog eventjes..........

Kom mensen wees eens blij dat we een aantal ruiters hebben die het heel goed doen! Op dat nivo is het niet alleen kruiwagens maar ook gewoon talentvol zijn. En ik denk dat Marlies bewezen heeft dat ze EN talent heeft EN een enorm doorzettingsvermogen!

Was het maar eens normaler dat de jeugd een fantastische leerpony of paard zou krijgen. Dat zou de kwaliteit van het rijden in Nederland alleen maar ten goede komen. Dat hypocriete gezeik dat de gehele jeugd het op een groen paard moet leren "want dan heb je alles zelf geleerd en dat is veel beter voor je ego Scheve mond " dat maakt dat we een enorm ondereind aan de sport hebben en heel erg veel slechte ruiters...........( waaronder ik Schijnheilig )

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:33

wendela"]
Het valt mij op Aimee dat jij altijd commentaar hebt op Coby!!!
[/quote]

Omdat je in bovenstaande reactie stelt dat ik altijd commentaar heb op Coby ben ik even bokt af gaan zoeken; die zoektocht leidde tot geen enkele negatieve uitlating over Coby.
Slechts één negatief getinte opmerking over Marlies, namelijk dat ze imo wel weer eens zitles mocht nemen van Jo. Deze opmerking plaatste ik in een topic over haar prestaties tijdens een wedstrijd in het kader van de hengstencompetitie.

Wat ik wel over Coby heb geschreven in het volgende topic:
[RT] Split over buikspieren. (is diep & rondrijden in orde?)
[quote="Aimee schreef:
Coby bijvoorbeeld is toch ook een vakvrouw, terwijl ze klassiek rijdt.... LDR bepaald imo niet of ik iemand kundig of niet vind hoor.


Misschien heb je over die laatste opmerking heen gelezen?

Of baseer je je opmerking op het feit dat ik liever Sven in het olympische team zag dan Marlies, toen het leek dat één van hen de vierde teamplaats toebedeeld zou krijgen. Ik denk dat die mening zichzelf heeft bewezen....