Mijn eerste cross: Ede

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 14:41

Twinkie schreef:
Nou,bij ons stond het dus op L hoogte Boos!
En je moest er meteen uit,meestal mag je in de B doorrijden.
Eigenlijk viel Ede me een beetje tegen...


Ook in de B mag je meestal niet doorrijden hoor, iedereen doet het wel, maar het mag niet. In tegen stelling tot de oefencross waar je de cross wel uit mag rijden, maar daar is het ook een oefencross voor.
Ik ben met je eens dat Ede wel een beetje overdreven was met het eruit sturen van combinaties, maar zo hoort het eigenlijk wel.
Ik vond die omroepster trouwens maar niks, sjonge jonge zeg wat een gezeur!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 15:48

Het is wel normaal hoor, dat je er dan uitgestuurd wordt. Anders krijg je van die taferelen in de oefencross in Ede. Dat er 3 combinaties op 1 hindernis zitten aan te rijden. En dat degenen die er wel door willen moeten stoppen, wachten tot de weigeraars er eindelijk overheen zijn en daardoor zelf ook een weigering oplopen.

Toch was die omroepster soms wel gevat. Er was een fjord die geen 1 hindernis gesprongen heeft (wel 10 pogingen op elke hindernis) en dan maar steeds doorreed naar de volgende. OP de laatste hindernis stond ie weer te weigeren waardoor er 3 anderen ook een weigering hadden. En toen zei de omroepster dat ze maar beter naar huis kon gaan en eerst nog wat moest oefenen voordat ze zich in zo'n parcours waagde.
Even later kreeg er iemand van langs omdat hij z'n fiets midden in het parcours parkeerde. Verward

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:42

tis de max oor!!! kwou dak ook cross kan doen Verdrietig

ik ga blijven hopen Haha!

er zijn er ook van mn manege die mee gedaan hebbe aan die cross(van belgie jaja Tong uitsteken )
mss ebde paar belgen gehoord Haha!

khoop da ge nog veel heluk ebt mee de paardjes en, mee wie weet volgende crossjes!!!


bebaaie !!!!

gomir

Berichten: 25541
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 21:52

Ik kan je berichtje redelijk ontcijferen hoor Lubbie, maar die eerste zin kom ik echt niet uit Verward

Bij de katapult stonden ze zeker niet iig Daar ben ik in draf voorbij gereden namelijk, heb alleen een poster gezien *LOL*
En bij de trap viel het volgens mij ook wel mee, daar heb ik even gewacht om mijn tegenstander voor te laten gaan Knipoog
(anders heb ik daar vast die zevens Knipoog Hoorde namelijk iemand roepen 'netjes gereden' toen ik beneden was Haha! )

Je mag trouwens nooit doorrijden met drie weigeringen Alleen in Wieringerwerf deden ze dat voorheen nog weleens, daar kun je de route op sommige punten namelijk slecht verlaten Haha!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 00:25

Ik denk dat ze bedoelt dat het top is om cross te rijden.

Voor de Belgse ruiters moet het toch wel fijn zijn om in Nederland te crossen. Het staat hier veel lager dan in Belgie. Wat hier het M is, is daar het B. Kom je volgend jaar dan ook meedoen, Lubbie?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:51

Vond de omroepster wel gevat voor zo'n oefencross maakt het lekker gezellig. Kan begrijpen dat voor een serieuze wedstrijd het anders is.

Dat met dat weigeren was wel lastig idd. Als je een ruiter aan ziet komen ga dan even opzij en laat die voorgaan en ga er dan achteraan loop elkaar niet in de weg.

Mijn verslag staat er nu ook:
[WD] Oefencross Ede: zeer goed bevallen we gaan door.

We gaan snel ergens trainen ze hebben er zin in Haha!.

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:11

haha, okee Knipoog ik zal (proberen) nederlands te spreken Tong uitsteken
ik ben nu eenmaal belgisch (west-vlaanderen)

maar zo, dat kan best zijn dat B=M-klasse, want de mensen die meereden in de M-klasse in Ede, rijden normaal ergens in L.

Ooit zalk wel een keer mee doen aan cros(ik hoop, ik hoop Huilen )
maar eerst moek een paard ebben Haha!

allez
bebaaie Clown
Lubbie

zeg het als mn nederlands beter is Lachen

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 19:04

Gave foto joh!! Lijkt net alsof jullie al jaren een team zijn! En met zo' n groot paard stelt 1 meter toch ook niet zoveel voor? Gewoon een keer doen!! Leuk dat het verder zo goed ging...enne...wel een beetje aan je conditie gaan werken hoor...of zullen we maar zeggen dat het door de spanning kwam Knipoog

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 21:32

Nee, voor het paard stelt het idd niks voor.

Gek genoeg was ik absoluut niet zenuwachtig. Dat had ik zelf anders verwacht. Het is me dan ook best meegevallen achteraf.