Anoniem en nieuw account?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Anoniem en nieuw account?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-23 12:46

Ik heb een vraag. Het valt mij vaker op dat iemand zijn/haar account op anoniem laat zetten. Dat is degene goed recht natuurlijk, echter zie ik ze daarna terugkomen onder een nieuw gemaakt account. Sinds wanneer is dit toegestaan? En wordt dit niet als schaduwaccount gezien? Ik bedoel, als je gebant bent, en je maakt een nieuw account aan, wordt je op een gegeven moment gewoon weer gebant ivm schaduwaccount. Waarom is dat hier niet?

En ja, ik weet het zeker dat degene onder een nieuw account opnieuw Bokt. Eentje was er zo slim geweest om op haar Facebook account precies hetzelfde te zetten als waar ze hier een topic over heeft geopend. :+ En bij een paar anderen is het ook overduidelijk qua schrijfstijl,discussies, woonplaats ed.

Of ben ik in de war en is het gewoon toegestaan?

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78513
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Anoniem en nieuw account?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 12:57


DuoPenotti

Berichten: 29519
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 13:09

Ik denk dat je ook in de wat komt met anoniem en ban.

Anoniem en gebant is niet hetzelfde.
Anoniem kan iedereen vragen of bokt je daar op zet.

Een gebande is niet anoniem, die naam blijft gewoon staan.
Behalve dan als die ook een verzoek doet tot anoniem zetten



Neonlight, gefeliciteerd met je verjaardag Y)(^)

Anoniem

Re: Anoniem en nieuw account?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 13:13

Als je dit in overleg met bokt doet is het vaak geen probleem. Ik heb dat namelijk ook gedaan. Ik was al lid van Bokt vanaf ik een jaar of 15 was. Niet altijd de meest snuggere uitspraken gehad en het laatste jaar kreeg ik last van mensen uit mijn kenissenkring die het leuk vonden om mijn berichtengeschiedenis door te gaan lezen en mij hier op aan te spreken. Daarom besloten om mijn account op anoniem te laten zetten. Na een half jaar van bokt te zijn weg geweest heb ik een mailtje gestuurd en mocht ik onder een andere naam een nieuw account openen.

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-23 14:56

DP: ik ben niet in de war hoor, met Ban of Anoniem. Maar het mag dus gewoon. Dat wist ik niet. Bedankt Neonlight. Ik dacht dat het niet de bedoeling was om onder een andere naam terug te komen. Fijn om te weten.

Dan vraag ik mij wel af waarom je dan jezelf op anoniem laat zetten, je kan tegenwoordig toch ook berichten verwijderen? Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten.

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:11

fohadie schreef:
DP: ik ben niet in de war hoor, met Ban of Anoniem. Maar het mag dus gewoon. Dat wist ik niet. Bedankt Neonlight. Ik dacht dat het niet de bedoeling was om onder een andere naam terug te komen. Fijn om te weten.

Dan vraag ik mij wel af waarom je dan jezelf op anoniem laat zetten, je kan tegenwoordig toch ook berichten verwijderen? Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten.


Het is toch niet mogelijk om je berichten te verwijderen?

Anoniem

Re: Anoniem en nieuw account?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:12

Je kan inderdaad je berichten niet verwijderen.

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie Moderator Algemeen2 en Markt
No worries, be happy!

Berichten: 26926
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:13

Tegenwoordig kan je berichten die ouder zijn dan een jaar zelf wijzigen.

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:49

Firelight schreef:
Tegenwoordig kan je berichten die ouder zijn dan een jaar zelf wijzigen.

Interessant. Waaar staat de instructie hoe je dit moet doen?

Brainless

Berichten: 29741
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 15:50

Firelight schreef:
Tegenwoordig kan je berichten die ouder zijn dan een jaar zelf wijzigen.

Dat heb ik gemist.

Anoniem

Re: Anoniem en nieuw account?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 16:01

Alle posts of alleen de HK berichten?

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 16:04

LV19952 schreef:
Alle posts of alleen de HK berichten?


Alle posts, staat dan gewoon onder je bericht een knop met wijzig :)
Laatst bijgewerkt door Olle op 27-09-23 16:04, in het totaal 2 keer bewerkt

CupCakes_

Berichten: 3323
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 16:04

Dat zou rete handig zijn. Ik heb zojuist mijn allereerste berichten terug gelezen. Èrg beschamend. _O-

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-23 16:08

Dat is echt al een tijdje zo, hoor. Heeft ook in meerdere BBBs gestaan, staat idd in het bericht van de mod in dit topic en staat ook in meerdere topics uitgelegd.Zou het kunnen dat het nog steeds te onbekend is bij Bokkers en dat ze daardoor kiezen voor anoniem, terwijl het wellicht op te lossen was geweest als je zelf de berichten had verwijderd?

Nogmaals dank trouwens dat er zo snel een mod heeft gereageerd in dit topic, erg fijn!

SjonnieZ

Berichten: 2326
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 16:26

fohadie schreef:
Dat is echt al een tijdje zo, hoor. Heeft ook in meerdere BBBs gestaan, staat idd in het bericht van de mod in dit topic en staat ook in meerdere topics uitgelegd.Zou het kunnen dat het nog steeds te onbekend is bij Bokkers en dat ze daardoor kiezen voor anoniem, terwijl het wellicht op te lossen was geweest als je zelf de berichten had verwijderd?

Nogmaals dank trouwens dat er zo snel een mod heeft gereageerd in dit topic, erg fijn!

Oké ik kan idd wijzigen maar das niet verwijderen toch. Zou volgens de avg wel mogelijk moeten zijn.

Brainless

Berichten: 29741
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 16:29

SjonnieZ schreef:
Oké ik kan idd wijzigen maar das niet verwijderen toch. Zou volgens de avg wel mogelijk moeten zijn.

Je kan toch een berecht weghalen en vervangen voor een X of een .

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Re: Anoniem en nieuw account?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 16:36

Maar sommige mensen kunnen dat dan bij een 10.000 aantal berichten gaan doen. Beetje tijdrovend wel. :')

Olle

Berichten: 2726
Geregistreerd: 30-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 16:40

nevica schreef:
Maar sommige mensen kunnen dat dan bij een 10.000 aantal berichten gaan doen. Beetje tijdrovend wel. :')


ik heb wel bij veel berichten gedaan. Zeker waar mijn naam in stond, dus daar kon ik op zoeken.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 16:43

Brainless schreef:
SjonnieZ schreef:
Oké ik kan idd wijzigen maar das niet verwijderen toch. Zou volgens de avg wel mogelijk moeten zijn.

Je kan toch een berecht weghalen en vervangen voor een X of een .

De quotes op dat bericht blijven dan wel bestaan uiteraard, met die post erin.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 17:11

Firelight schreef:
Tegenwoordig kan je berichten die ouder zijn dan een jaar zelf wijzigen.

Yessss...maar...de quotes blijven wel staan. Hoe moeilijk is het voor Bokt om een scriptje te maken die gelijk die post verwijderd of veranderd?

Kaitlyn

Berichten: 9727
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 17:15

janderegelaa schreef:
Firelight schreef:
Tegenwoordig kan je berichten die ouder zijn dan een jaar zelf wijzigen.

Yessss...maar...de quotes blijven wel staan. Hoe moeilijk is het voor Bokt om een scriptje te maken die gelijk die post verwijderd of veranderd?


Nou dat inderdaad. Ik heb ook wat berichten leeggehaald van toen ik jong was, maar als er een quote op is gemaakt kan ik die niet veranderen. Dit zou eigenlijk automatisch mee gewijzigd moeten worden..

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8309
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Re: Anoniem en nieuw account?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 17:21

Als dat in een aantal gevallen gebeurd is het geen enkel probleem om daar op te temmen met het verzoek om die quote te verwijderen. Als het vaak voorkomt dan kan je ook een verzoek daar voor indienen dan wordt het door het beheer gedaan, die kunnen meer in één keer aanpakken.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 15912
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-23 17:24

Muiz schreef:
Als dat in een aantal gevallen gebeurd is het geen enkel probleem om daar op te temmen met het verzoek om die quote te verwijderen. Als het vaak voorkomt dan kan je ook een verzoek daar voor indienen dan wordt het door het beheer gedaan, die kunnen meer in één keer aanpakken.

Toevallig heb ik dat net zitten doen toen ik las dat je berichten kunt veranderen. En werkelijk alle quotes blijven staan als die niet in een post staan waar ik zelf antwoord op gegeven heb.