Maar wat is dat irritant zeg..

Is dit blijvend of gewoon een testperiode?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrittKitt schreef:Hij staat precies op de verkeerde plek js, erg irritant. Helemaal onderaan de pagina vond ik geen probleem, maar dit is erg storend. Zou veel 'per ongelukke' klikken schelen naar waardeloze websites (langzaam laden etc)
Citaat:Het in de lucht houden van een site met het formaat van Bokt is niet een kwestie van een uitkering incasseren en voor 10 euro per maand ergens een hostingpakketje regelenEr werken mensen fulltime aan de site, er zijn servers die gekocht en vervangen moeten worden. Daarnaast kost het plaatsen van de servers en het dataverkeer meer geld per maand dan de huur van een leuk appartement.
Dat alles zal op de en of andere manier betaald moeten worden en de manier waarop we dit betalen is door middel van banners.
De afgelopen maanden heeft er een test gelopen waarbij ongeveer 10% van de bezoekers de banner onderaan de topics al op de nieuwe positie te zien kreeg. Hier zijn erg weinig klachten op gekomen op een technisch probleem na dat inmiddels is opgelost. In deze maanden hebben we gemeten of banners het op deze plek echt beter doen en dat blijkt het geval te zijn, het gaat daarbij niet om een paar procent beter maar om een factor 3 beter, als het verschil klein was dan had ik de banner graag op de minder opvallende plek laten staan.
Wat dat betreft is het een kwestie van kiezen of delen. Of je laat de banner laten staan op een plaats waar weinig mensen de banner zien en dus ook weinig mensen klikken of je verplaatst de banner om daarmee te voorkomen dat we ergens anders een banner bij moeten plaatsen op een erg prominente positie.
Voor de mensen die zich echt heel erg irriteren aan de banners om wat voor een reden dan ook; stuur me een PB voor het rekeningnummer van Bokt.nl en dan kunnen we kijken of we de banners voor jou uit kunnen schakelen