Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxx schreef:Het is niet goed of het deugt niet, dat vind ik nou typisch bokt.
De laatste tijd wordt er zoveel aan gedaan om het gebruiksgemak voor ons te verhogen (o.a zelf stipjes kunnen plaatsen en weghalen, berichten van alleen de TS naar voren halen), ik vind het niet meer dan normaal dat het beheer gebruik maakt van de site buiten het onderhoud om en reklame inkomsten probeert te genereren.
Vind het ontzettend kinderachtig om erover te zaniken, en gewoon vragen ook 'kan het wèèèèèg' miepmiep huilhuil.
Al dat gezeur, zou voor geen geld moderator willen zijn hier, echt ondankbaar werk, en als het mijn site was had ik allang de stekker eruit getrokken, donderstraal maar een eind heen, ik zou er wérkelijk depressief van worden, krijg al vaak jeuk van het lezen alleen en ik kom hier voor mijn lol...
*edit, zou als beheerder ook gewoon, om te narren, bij deze inderdaad tussen àlle geplaatste berichten een reklame kwakken, als het je niet bevalt blijf je toch lekker weg?
De laatste tijd wordt er zoveel aan gedaan om het gebruiksgemak voor ons te verhogen (o.a zelf stipjes kunnen plaatsen en weghalen, berichten van alleen de TS naar voren halen), ik vind het niet meer dan normaal dat het beheer gebruik maakt van de site buiten het onderhoud om en reklame inkomsten probeert te genereren.
Vind het ontzettend kinderachtig om erover te zaniken, en gewoon vragen ook 'kan het wèèèèèg' miepmiep huilhuil.
Al dat gezeur, zou voor geen geld moderator willen zijn hier, echt ondankbaar [***], en als het mijn site was had ik allang de stekker eruit getrokken, donderstraal maar een eind heen, ik zou er wérkelijk depressief van worden, krijg al vaak jeuk van het lezen alleen en ik kom hier voor mijn lol...
*edit, zou als beheerder ook gewoon, om te narren, bij deze inderdaad tussen àlle geplaatste berichten een reklame kwakken, als het je niet bevalt blijf je toch lekker weg?
Al dat gezeur, zou voor geen geld moderator willen zijn hier, echt ondankbaar werk, en als het mijn site was had ik allang de stekker eruit getrokken, donderstraal maar een eind heen, ik zou er wérkelijk depressief van worden, krijg al vaak jeuk van het lezen alleen en ik kom hier voor mijn lol...
x_Marr schreef:Uhm jij wil toch dat je site veel bezocht wordt? Dan wil je toch geen klanten wegjagen omdat ze als ze jouw site bezoeken een slome computer krijgen
BartVB schreef:x_Marr schreef:Uhm jij wil toch dat je site veel bezocht wordt? Dan wil je toch geen klanten wegjagen omdat ze als ze jouw site bezoeken een slome computer krijgenOp zich een leuke redenatie maar hij klopt niet helemaal met de realiteit. Bokt.nl heeft al erg veel bezoekers en ik wil erg graag dat we een site kunnen blijven voor veel bezoekers. Het in de lucht houden van een site met het formaat van Bokt is niet een kwestie van een uitkering incasseren en voor 10 euro per maand ergens een hostingpakketje regelen
Er werken mensen fulltime aan de site, er zijn servers die gekocht en vervangen moeten worden. Daarnaast kost het plaatsen van de servers en het dataverkeer meer geld per maand dan de huur van een leuk appartement.
Dat alles zal op de en of andere manier betaald moeten worden en de manier waarop we dit betalen is door middel van banners.
De afgelopen maanden heeft er een test gelopen waarbij ongeveer 10% van de bezoekers de banner onderaan de topics al op de nieuwe positie te zien kreeg. Hier zijn erg weinig klachten op gekomen op een technisch probleem na dat inmiddels is opgelost. In deze maanden hebben we gemeten of banners het op deze plek echt beter doen en dat blijkt het geval te zijn, het gaat daarbij niet om een paar procent beter maar om een factor 3 beter, als het verschil klein was dan had ik de banner graag op de minder opvallende plek laten staan.
Wat dtt betreft is het een kwestie van kiezen of delen. Of je laat de banner laten staan op een plaats waar weinig mensen de banner zien en dus ook weinig mensen klikken of je verplaatst de banner om daarmee te voorkomen dat we ergens anders een banner bij moeten plaatsen op een erg prominente positie.
Voor de mensen die zich echt heel erg irriteren aan de banners om wat voor een reden dan ook; stuur me een PB voor het rekeningnummer van Bokt.nl en dan kunnen we kijken of we de banners voor jou uit kunnen schakelen