[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 00:21

Het Boktbeheer Bulletin van April is hier te vinden.

Inhoudelijk

Logo
Een tijd terug hebben we een wedstrijd uitgeschreven op Bokt.nl voor een nieuw logo. Uiteindelijk hebben we bijna 300 (!) inzendingen ontvangen, heel wat meer dan we verwacht hadden. Hier zaten erg originele, leuke en ook grappige logos tussen. Ook was het super om te zien dat iedereen met elkaar bezig ging om de ingezonden logos te verbeteren door het geven van tips en andere feedback. Heel erg bedankt hiervoor :) . Het winnende logo is ingestuurd door Kitty:

Winnende logo
Afbeelding

In dit topic op forumzaken vind je de rest van de top 10 en meer informatie.

Nieuws
Soms gebeurt het wel eens dat er in een nieuwsbericht op VN en/of ON een type-, spel- en/of grammaticafout staat. Hoewel we jullie hulp en oplettendheid enorm waarderen is het niet de bedoeling deze fouten in het topic zelf te melden. Dit is nl. offtopic en zal verwijderd worden. Mocht je een dergelijke fout zien en wil je deze melden dan kun je dit via de pb doen bij één van de Nieuwsredactieleden. Zij zijn over het algemeen meerdere malen per dag online en zullen, indien nodig, de fout aanpassen.

Ook opmerkingen over of het betreffende onderwerp wel of niet past op ON of VN zijn offtopic en worden verwijderd. Ook dit kun je via een pb melden bij één van de Nieuwsredactieleden. Zij zullen dan het betreffende onderwerp (nogmaals) bespreken en eventuele acties ondernemen.

Nieuwsbericht van de maand
Als Nieuwstopic voor de maand is gekozen een wat minder leuk voorval, [VN] Ligfietser zwaargewond door paarden op buitenrit. We hebben voor dit topic gekozen omdat er op een bijzondere respectvolle manier door alle partijen over dit voorval en over eventuele oplossingen wordt gediscusseerd. Dergelijke respectvolle discussies zien we graag vaker. Uiteraard wensen we de betrokken ligfietser en zijn familie enorm veel sterkte toe.

Wiki
Afbeelding
Een drietal Paso Fino paarden tijdens de Working Equitation.

Rechts op de foto staan een drietal paarden van een ras wat je in Nederland niet vaak ziet, de Paso Fino. Als je meer wilt weten over verschillende rassen, is de Wiki een prima plek. Op deze pagina vind je een link naar meer dan 100 artikelen over verschillende paardenrassen. Weet je toevallig veel van een ras wiens naam nog rood is? Een artikel op wikizaken is dan erg welkom! :)

Beleid

Rijden-InThePicture - Bloopertopic
Stel dat je je tijdens het lezen van dit topic wat chagerijnig of lusteloos voelt, neem eens een kijkje in het Bloopertopic: [RIJ-ITP] [Centraal] Bloopertopic . Daar vind je ondertussen al 16 pagina's vol foto's van de wat minder geslaagde sprongen, oefeningen en rijsessies van Bokkers. En mocht je zelf nog leuke bloopers hebben, ze zijn welkom :D

Juryleden en Instructeurs: Topic voor het aanbieden als jurylid
Er zijn op de wedstrijdfora al een aantal topics waar je jezelf als schrijver aan kan bieden of een jurylid kan vragen. Nu is er ook een (proef)topic geopend, zodat je jezelf als jurylid aan kan dragen, namelijk [JI] Aangeboden: Juryleden. Dit topic zal ongeveer 2 maanden "getest" worden. Na deze 2 maanden zullen we evalueren of er voldoende animo is voor dit topic en het zinvol is om dit topic blijvend te maken.

Kraamstal : Rhino meldingen
In de charter van de Kraamstal is een regel toegevoegd dat Rhino meldingen zonder officiële bevestiging niet toegestaan zijn. Dit zorgt nl voor teveel onrust en gespeculeer. Enkel Rhino meldingen bevestigd door een officiële bron zullen we toestaan.

Team

Nieuw lid voor de bezwaarcommissie gezocht
Door het vertrek van Olympia, Gwen en Kiara zijn we bij de bezwaarcommissie op zoek naar enthousiaste bokkers van minstens 18 jaar die graag iets extra's voor Bokt.nl willen betekenen als bezwaarcommissielid. Heb je interesse, kijk dan eens in het topic: Dienstmededeling:Word jij 't nieuwe BoktBezwaarcommissielid?

Nieuw
Deze maand zijn er weer twee nieuwe teamleden bijgekomen, namelijk
AfbeeldingMas, die de fora Mensenwelzijn en Beestenboel zal modereren.
AfbeeldingLielle is deze maand begonnen met het versterken van de Nieuwsredactie.

Wijzigingen
Olympia heeft deze maand afscheid genomen van de bezwaarcommissie en is het moderatorteam komen te versterken op de Jeugdfora. Jacimatho is overgestapt naar de bezwaarcommissie.

Vertrek....
Maar helaas hebben we deze maand ook weer afscheid moeten nemen van een aantal moderators, namelijk Uums, Mocca en Ranja. Ook Kiara is tijdelijk gestopt met haar taken voor de bezwaarcommissie omdat zij geen beschikking heeft over internet. We willen hen vieren bedanken voor de tijd en energie die ze in Bokt hebben gestoken. Zonder vrijwilligers die hun vrije tijd aan het forum spenderen, lukt het ons niet :)

Overig

Topic van de maand
Op RIJ-ITP verscheen deze maand een erg interessant topic over de wedstrijdsport in Brazilië. Het is zeer informatief en erg leuk om te lezen: [RIJ-ITP] Mijn wedstrijddebuut in... Brazilie!

Persoonlijk
TurdusMerula is naar Drenthe geweest om te helpen bij de Farmers Field Trail. Het was een supergeslaagd evenement en ze kan het iedereen aanraden om volgend jaar ook te gaan!
Kris is eindelijk weer lekker actief in de wedstrijdring!
Katja zit op dit moment in Schotland en zal daarna door reizen naar Amerika voor 3 maanden.
Faelivrin heeft begin mei lekker een lang weekend met de show vrachtwagens in Engeland gezeten en haar officiele chauffeursdiploma binnen heeft. :D
Unwritten heeft voor het eerst sinds vijf jaar weer op het paard gezeten, en is daar heel erg gelukkig mee. :)
Judje heeft voor het eerst met haar kostbare bezit in de trailer gereden. Was spannend, ging goed en Z heeft zich die dag ook keurig gedragen op de dag van de Stichting Zeldzame Huisdierrassen.
Imre heeft haar rijbewijs gehaald en mag nu legaal de omgeving van Groningen onveilig maken! Ze was er zenuwachtiger voor dan voor het afrijden, maar het is gelukt: ze heeft kaartjes voor het concert van Pearl Jam in Ahoy weten te bemachtigen en gaat ze de heren in augustus voor de vierde keer live zien! :)
Mas is deze maand begonnen als moderator en na wat geworstel met de nieuwe knopjes begint ze haar draai aardig te vinden achter de schermen.
Zwartwitje bivakkeert op het moment van uitkomen van dit BBB in Landgraaf voor haar allereerste Pinkpop! *\o/* Tsja, eens moet de eerste keer zijn, ook op je 25ste :+
Nickeltje komt steeds dichter bij het einde van de studie. Dus bijna dokter is, maar het afwerken van deze stage levert wel even nogal wat stress op. Nickeltje heeft wel in het vooruitzicht in oktober naar Greenday te gaan en dat is een leuk vooruitzicht!!
Neonlight heeft dagen gebivakkeerd op stal, en op het moment dat ze haar hielen licht vindt de merrie dat het er tijd voor is, en op bevrijdingsdag is Reedhill's Dot Com geboren.
Rinske heeft een nieuwe baan gevonden en gaat half juni aan de slag als leerling begeleider van gehandicapten. Ze heeft er super veel zin in!\
A_lette vanaf deze maand weer op de paardenrug te vinden is, voor meer info zie hier :D
Een niet nader te noemen mod heeft geholpen op CH Eindhoven en daar heeft geleerd altijd de aanhanger te controleren of ie niet stiekem is afgekoppeld voordat je weg rijdt. :')
Berdien haar verhuizing is nou helemaal compleet, de Bonte Bollerds staan nou ook in het Hoge Noorden. De eerste ritjes zitten er al weer op, we genieten volop van de schitterende omgeving hier :)
Apple is op vakantie geweest naar Syrie en kan iedereen dat land aanraden :j
Banjer en de echte Banjer hebben voor het eerst in een half jaar weer les gehad. De nieuwe instructeur is prima bevallen... we kijken al uit naar de volgende les :D
De kleine, inmiddels grote kanjer, Brego van Sammie komt binnenkort naar huis. Het is over met spelen.. :D

Tien vragen aan...

Dit is je kans om meer te weten te komen over de mensen-met-een-kleurtje: volgende maand zal Faelivrin jullie kruisverhoor beantwoorden, rond de 20ste openen we daar weer een topic voor op ForumZaken. Hieronder de antwoorden op jullie 10 vragen aan Unwritten

Citaat:
Owow, ik wist niet dat het zo lastig zou zijn om tien vragen te beantwoorden. Want wie is Unwritten nou eigenlijk? Dat ben ik, en met de volgende tien vragen probeer ik dit antwoord zo veel mogelijk uit te breiden. Tevens komen de vragen die ik niet hier in het BBB beantwoord, wel in mijn profiel te staan, want dat mag ook wel eens een keertje gevuld worden, toch?
---------------

Vanwaar je boktnaam?
Aangezien het hier toch gaat om wie Bokker Unwritten nou eigenlijk is, in het echt heet ik Janneke, en ik wilde eigenlijk van mijn oude boktnaam af omdat deze problemen gaf met de boktwiki. Ik was met een vriendin (toevallig ook een bokker: Olympia) in gesprek, wat zou nou een goede boktnaam zijn voor mij? Ik had een lijstje, namen uit boeken, maar ook Unwritten.. Unwritten naar het feit dat ik erg veel van schrijven hou, dit zelfs een passie van mij is, en ik de mooiste verhalen in mijn hoofd kan bedenken, maar deze eigenlijk altijd ongeschreven laat.

Waarom wilde je mod worden? Bevalt het mod zijn tot nu toe? Wat vind je het lastigste van moderator zijn?
Deze vragen heb ik even gecombineerd, omdat ze eigenlijk in elkaar overlopen.
De reden waarom ik ja zei op de vraag of ik mod wilde worden was omdat ik graag mijn steentje bij wilde dragen aan de communitie, op een andere manier dan ik dat kon als zwarte bokker. Ook ben ik me er sterk van bewust dat ik theoretische kennis over communicatie en hoe je met elkaar omgaat wat ik via mijn opleiding heb geleerd in praktijk kan brengen. Dat was voor mij eigenlijk de hoofdreden dat ik mod wilde worden, en nu ik mod ben kan ik ook zeggen dat het voor mij aan de verwachtingen heeft voldaan. En aan de hand van het feit dat het voor mij aan de verwachtingen heeft voldaan kan ik ook zeggen dat het me goed bevalt als groene gebruiker van bokt. Het is leuk werk om te doen, er is voldoende afwisseling en je leert toch op een heel andere manier kijken. Ook is het prima te combineren met mijn oude manier van bokken en ben ik ook nog steeds fanatiek en gezellig aanwezig in de vaste topics waar ik eigenlijk mijn boktcarriere normaal doorbracht. Lastig is het wel om niet ‘te’ leuk op mijn oude manier door te gaan, want als mod wordt er zeker een bepaalde professionaliteit verwacht. Maar ik moet zeggen dat ik hier niet heel veel moeite mee heb.

Wat is je grootste blunder, zowel op Bokt als privé? / Wat is het meest schaamtevolle dat je ooit in je leven hebt gedaan?
Blunderen, dat is iets waar ik heel goed in ben. Vraag me niet hoeveel ik exact blunder, want de tel ben ik al lang en breed kwijtgeraakt :’) Op bokt is mijn grootste blunder eigenlijk wel dat ik als jong en ontwetend bokkertje steevast nieuwe onderwerpen bleef aanmaken als ik ergens nog niet kon reageren. Lezen was toen heel moeilijk (2005 was ik ook pas zestien).. of kwam het misschien doordat ik het allemaal gewoon niet wilde begrijpen? :D Mijn grootste blunder privé, geniale vraag. Misschien nog wel dat ik aangereden werd door een opgevouwen rode vouwfiets een paar maanden geleden. Ik was op weg naar huis vanaf mijn werk, en alle passagiers waren uit de trein gestapt, dacht ik.. dus ik stap in, komt er een meneer met een rode vouwfiets die mij zo de trein uitgooit, lag ik daar vloekend en tierend op het perron, en niemand die me even wilde helpen :') Ik hou trouwens ook een weblog bij over mijn geblunder.. alleen faal ik een beetje in het bijhouden hiervan, dus de link noemen is misschien ook niet noemenswaardig..

Wie zou je wel eens een daagje willen zijn? En waarom?
Ik vind dit een heel leuke vraag, deze zette mij echt aan het nadenken, want wie zou ik nou eigenlijk eens willen zijn. Zou ik iemand kunnen kiezen die met een van mijn passies te maken heeft? Of juist iemand waarmee ik dusdanig verbeteringen op de wereld kan aanbrengen waardoor de wereld ook echt beter zou worden? Misschien egoistisch, maar ik heb voor het eerste gekozen, want ik besef dat een persoon niet een enorm verschil kan maken in de huidige wereldsituatie. Daarom heb ik gekozen voor Maja Ivarsson, de zangeres van mijn favoriete band “The Sounds”. Zij heeft een enorme ambitie om een goede zangeres te worden, een betere dan dat ze nu al is. En die ambitie in haar bewonder ik, ze is fantastisch om naar te luisteren en stiekem koester ik diezelfde ambitie, daar zingen een van mijn grootste passies is, waar ik eigenlijk te weinig mee doe. En dat is mooi te combineren met deze vraag Wie bewonder je, en waarom? / Wie bewonder je? omdat ik denk dat de antwoorden hetzelfde zullen zijn.

Ben je wel eens op een domme manier van een paard gevallen?
Het antwoord op deze vraag is ja! En als ik er aan terugdenk, dan staan de tranen van het lachen wel weer in mijn ogen. Mijn favoriete pony op de manege, in het laatste jaar als manegelesser (inmiddels alweer zeven jaar geleden), was mijn favoriete pony de sloomste die er op de manege te vinden was, maar dat maakte mij niets uit, want ik kon lezen en schrijven met hem. Eenmalig reed ik een les zonder zadel omdat er iets mis was met het zadel, en ik vertikte het op een ander te gaan, ik vertrouwde die pony, dus zonder zadel kon prima. Dat heb ik wel geweten, meneer was nog nooit zo heet als die dag, heb alles prima uitgezeten, tot hij vanuit volle galop op zijn achterbenen ging, omdat er een ‘gehaktbal op pootjes annex malle shetlander’ niet uitkeek en met ruiter en al invoegde voor mijn neus op de hoefslag. Ik gleed zo via de kont van de pony op de grond, kwam op mijn voeten terecht en pony-lief was er vandoor. En mooi dat ik niet meer kon opstijgen van het lachen. :')

Wat heb je toch met Mac? / En hoe kom je aan de obsessie van Apple? gewoon plotsing of omdat het toevallig in was?
De meest geweldige computer ooit O:) Haha neehoor, voor mij is het dat wel, maar ik kan begrijpen dat lang niet iedereen op een Apple Mac zit te wachten. Ik ben grafisch vormgever en had dus een enorme krachtpatser nodig qua grafisch vermogen. (Videokaart etc). En nadat ik anderhalf jaar gerommeld had met een windowslaptop, die door fabrieksfouten alleen al vier keer gerepareerd moest worden, was ik het zat en ging ik over op apple. Nu ben ik een dusdanige macfreak, dat ik een laptop, drie ipods en allerlei bijhorende accesoires heb, en ik vrees dat dat voorlopig nog niet alles is :') Beetje een nerd dus :+

Wat wilde je worden toen je klein was en heb je die droom nog steeds?
Toen ik klein was wilde ik altijd heel erg graag tandarts worden, ik was gefascineerd door tanden, zat bij de tandarts altijd mee te kijken in de mond van mn ouders, en zat als ik moest wachten en niet mocht of kon kijken, altijd met een reuzentandenborstel en een enorm kunstgebit tandartsje te spelen. Nu is dat niet meer mijn droom, wat ik nu als beroep en opleiding doe is eigenlijk compleet anders, ik ben nu grafisch vormgever. Dat is echt mijn passie, al denk ik met een grote lach op mijn gezicht terug aan die periode van vroeger.

Wat vind je aan het liedje Fairytale van Alexander Rybak nou goed? Viool? Stem? Melodie? / Wat heb jij met het liedje uit je onderschrift?
Als eerste punt wil ik graag melden dat ik een enorme songfestival freak ben, elk jaar ben ik in het topic te vinden, en elk jaar zit ik ook voor de tv, ik zeg er afspraken voor af, tenzij mijn afspraken ook het songfestival willen zien, dan kijken we gezamenlijk. Het nummer heeft een enorme catchy melodie, Alexander is gewoon schattig, en hoe hij zijn viool bespeelt geweldig. Ik vond hem een terechte winnaar, en ik kijk ook daadwerkelijk uit naar zijn cd die twee juni uitkomt!

Op welk paard,van een bokker, zou je dolgraag eens willen rijden?
Lastige vraag wel, want er zijn zoveel bokkers met leuke paarden, maar als ik dan mag kiezen, zou het of Boukje van bokker Olympia zijn, of Jessie van bokker Berdien, omdat het beide paarden zijn met een karakter wat mij enorm aanspreekt.

Op welk paard zou je eens je camera los willen laten? En waarom natuurlijk?
Naast eerder genoemde Boukje van Bokker Olympia en Jessie (& Flynn) van bokker Berdien, zou ik heel graag de paarden van bokker Pharagirlke, Kaspar van Myour, en Palhaço van Palhaço voor mijn lens willen, omdat dit paarden zijn met een enorm charismatische uitstraling en een innerlijke kracht die ik graag eens vast zou willen leggen.

En nog even speciaal voor Urielle O:)
Waarom stellen zoveel mensen hier je steeds vragen over mannen?
Wist ik het maar.. nee ik krijg na vijf jaar niets met mannen, ineens teveel mannelijke aandacht, dat ik niet meer weet wat ik er nou precies mee moet _O-

Testrecept

Het testrecept voor de maand juni is een heerlijk nagerecht!
Dit is de link naar het topic: Kris @ [VT] testrecept juni; koffie-kwark beker!

Het recept van vorige maand is helaas door niemand getest en er is dus helaas ook geen samenvatting van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 01:08

yay hij is er eindelijk!

*gaat lezen*

edit: hij is weer super!

Ayasha
Blogger

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin Mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 02:20

Als die van mij weer rad is, mag je gerust eens langs komen met je lens hoor :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:43

Ontzettend leuk BBB weer! Ik ga even topics lezen die vermeld staan :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 07:48

Bedankt voor de update!!
Ben weer helemaal op de hoogte. :D

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 08:40

Leuk gedaan weer! Bedankt. :D

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 09:46

Leuk BBB, alleen het testrecept staat er niet bij?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:33

Testrecept zal vermoedelijk nog wel komen :)

vanavond zet ik de rest van de vragen in mijn profiel, waren te veel leuke vragen, en het was echt moeilijk om te kiezen :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:28

Super!!! Leuk weer om te lezen!

UW: Pfff, je wil niet eens Jim op de foto zetten ^)

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:35

Ja he :+ Ik kan de lijst moeilijk nog groter maken :D

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 12:42

Hij is leuk!
Goh Jans, is dat 5 jaar geleden?!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:25

Leuk stukje weer :D Bedankt modjes!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:21

Dit verklaart meteen waarom Unwritten mijn vraag niet heeft beantwoord... daar heeft ze namelijk geen tijd voor _O-
Sorry jans :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:22

Nouhou Cyn :') Jouw vraag is ook beantwoord, maar die zit in mijn profiel vanavond, die heb ik nu niet bij de hand :')

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:15

Eline schreef:
Een niet nader te noemen mod heeft geholpen op CH Eindhoven en daar heeft geleerd altijd de aanhanger te controleren of ie niet stiekem is afgekoppeld voordat je weg rijdt. :')

Wat een knuppel zeg... Da's toch les één?! 8)7

Beesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:20

Les 1 ja :j en ik weet hoe lang het duurde voor betreffende mod erachter kwam dat de aanhanger steeds kleiner werd in de achteruitkijkspiegel }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:30

Goh... gelukkig ben ik geen mod meer, dus dat gaat niet voor mij op :D

Leuk BBB! Staat veel leuke dingen in :D

Kitty en Sjimmy : gefeliciteerd nog! Mooi logo ook!

En Kiara ook gestopt? Goh.. helemaal niet meegekregen, jammer zeg!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 20:47

Heb je staan te klokken Beesje? :+
Deze mod was het in ieder geval niet, die heeft geen E-rijbewijs. :P

Beesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 21:21

Nee, maar ik weet dat dat bij het hek 30 meter verderop was, daar waar persoon in kwestie achteruit wilde gaan zetten en zich daarom eens met de aanhanger bezig ging houden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 07:52

Hahahaha echt briljant! Dat zou ook wel wat voor mij zijn. Misschien dus maar verstandig dat ik geen E-rijbewijs heb. :')

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:00

Wèèèèèèèhhhh!!! Mijn vraag staat er niet tu-hu-hussen! (*sniksnotter*) |( |( Wel hele leuke BBB weer, al was ik het deze maand vergeten om het te lezen!

Maar wie is toch die niet nader genoemde bokker nou?? :? :o?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:41

In ieder geval een mod die op CH Eindhoven heeft meegeholpen. :D
En wie weet durft die mod zich nog wel te melden om te zeggen dat zij het was. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:45

Neonlight schreef:
Nummer 34 en 30 bij de hackney's. Wij hebben jarenlang nationaal gereden, en de laatste jaren weer regionaal. Dit jaar gaan we echter weer nationaal rijden. Ik was er zelf niet bij donderdag, was parcoursen aan het bouwen op CH Eindhoven, maar in de ereklasse stond de merrie Reedhill's Dancing Queen 3de, het span Reedhill's Dancing Queen en Reedhill's Mister Michael stond 2de. Reedhill's Easter Boy stond laatste in de limietklasse.

Met wie was jij daar Lichtje? >;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:23

Neonlight schreef:
Heb je staan te klokken Beesje? :+
Deze mod was het in ieder geval niet, die heeft geen E-rijbewijs. :P

Dit zei ik al eerder. :D Er waren meerdere bokkers aanwezig, ook mods en een ex-mod. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 10:35

Ja die had ik zien staan, vandaar dat ik niet helemaal met een beschuldigend vingertje naar jou wijs, maar je had natuurlijk wel even de betreffende mod kunnen waarschuwen he? >;)

Je bent medeplichtig! :')