Ik wil graag iets doen voor 2 hele goede vrienden van mij die in een hele moeilijke periode zitten..
Ze hebben 2 kinderen. 1 Dochtertje van 4 en een jongentje van 2.
De laatste heeft kinderkanker..
Inmiddels zijn ze bezig met chemotherapie.
Voor het hele verhaal en zijn website zie: http://www.jesse.knokt.nl
Toen ik in Cyprus was baalde ik er van dat ik er niet voor ze kon zijn zoals hoe ik wilde.
Nu ik terug ben kan ik ze gelukkig steunen. Helaas zie ik nu pas hoe weinig steun ze van iedereen krijgen..
Nu zou ik graag iets voor ze willen doen.
Ik weet hoe groot bokt is en hoe meelevend de meeste zijn.
Ik zou jullie willen vragen of jullie een kaartje naar het ziekenhuis willen sturen, zodat waneer ze het zien er toch een soort glimlach kan verschijnen en dat ze weten dat er een heleboel mensen aan ze denken...
De kaartjes kunnen gestuurd worden naar :
amc
meibergdreef 9
1105 AZ
Amsterdam
tav afdeling F8N
Jesse van der Terp
Ik zou het erg tof vinden van jullie en erg leuk voor hun!
Groetjes nicky
Update:
Vanaf hier reageert de moeder van Jesse.
maatlaje schreef:hallo iedereen hier de moeder van jesse ik wil graag iedereen bedanken voor de mooie kaarten jesse ishier erg blij mee en wij ook vele teksten zijn zo ontroerend dat ik zelfs een traantje weg heb zitten pinken ;'( ( wel toen nicky weg was natuurlijk) ik wil jullie nog steeds vragen kaartjes te sturen.
we krijgen vrijdag te horen of jesse chemo krijgt of niet maar voor nu zal hij gepland staan voor 23, 24, 25 en 26, dec dus precies met de kerst dagen dus dit jaar word geen fijne kerst maar we moeten maar zo denken volgend jaar hopelijk een betere kerst en oud en nieuw.
de kaartjes kunnen ook gewoon gestuurd worden als jesse er niet ligt want dan verzamelen ze het in een kaarten bak en mogen de kids ze der zelf uit zoeken dus van hun zijn en boven hun bedje hangen.
morgen ga ik werken aan de site om zo te kijken of ik hem weer online kan zetten ( berichten uit het gastenboek verwijderen enz) en natuurlijk jullie mooie kaarten eropt zetten .
heb ze snel in een filmpje gezet dus ik hoop jullie morgen te kunnen laten weten dat de site het weer doet
dankje wel
gr de moeder van jesse, Athalie
maatlaje schreef:ff proberen een foto te plaatsen
hier was jesse aan het bijkomen van de operatie alleen teveelm orfine zorgde ervoor dat hij 3x een ademstilstand kreeg en een tijdje aan de beademing moest
deze foto was toen hij net geopereerd was ( hier moest hij nog bestraald worden) 7 okt 2008

wens je echt niemand toe!