Willen jullie een kaartje sturen? Update in de beginpost!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Re: willen jullie een kaartje sturen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 01:54

heyhey meis,

Mijn kaart is al op de bus gegaan. Je hebt hem zelf ookal gezien en heb het vaker gezegt geef jesse een knuffel van mij als je bij hem bent.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 05:22

ook mijn kaartje gaat om de bus ....
heel veel sterkte voor de betrokkenen ..

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 08:29

Wat een moeilijke periode voor dit ventje en zijn ouders en zusje.

Ik wens hen en jou alle liefde en geluk toe Ach gut

Mijn kaartje is onderweg

Lady_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 08:33

even een stipje, ik moet nu naar school maar zal straks even de website doorlezen enzo Lachen!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 12:46

Aaaahh heel erg bedankt!!
Morgen krijgt ze waarschijnlijk de eerste kaarten, of ze krijgt ze 24 december, want dan wordt hij weer 4 dagen opgenomen voor chemokuren!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 07:35

Ik krijg weer de koude rillingen! Mijn kaartje ligt daar al op ze te wachten.

Maar ik vind het verschrikkelijk om te lezen, dat ze uitgerekend met kerst weer zo'n moeilijke periode moeten doorstaan!

Ik bid echt van harte dat ze de kracht mogen hebben om door tegaan en niet op te geven!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 09:16

kaartje is verstuurd.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 09:28

Ik heb ook wat geschreven in het gastenboek... wat een lijdensweg voor zo'n jong leven. Hopelijk komt alles goed, helaas zijn alle kerstkaarten de deur uit maar er kan altijd ééntje bij. Ik stip 'm even voor het adres.

EDIT: heb een kerstkaart moeten 'recyclen'* speciaal voor de kleine! Die komt naar jullie toe!!! Heel veel succes nog!!!

*Wilde eerst een kaart naar iemand sturen (adres stond er al op!) maar toen zag ik dit topic, en dat vond ik toch wel een stuk belangrijker. Die lui waarnaar ik een kaartje wilde sturen laten zich toch nooit het hele jaar horen. Dus dit kaartje voor Jesse is jullie dubbel en dwars VERDIEND!

GAAT VANMIDDAG OP DE POST!!!!!

Meys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 10:27

Kippenvel.......
Vooral ook omdat wij ook in zo'n traject zitten.
Heb een dochtertje en een zoontje net als hun maar bij ons is ons dochtertje ernstig ziek (non hodgkin)
Ik weet helaas wat ze doormaken.
Maar Jesse is net zo'n KANJER als Charlotte en die komt er ook wel!!!!

Elk ziekenhuis heeft 1x per jaar een Dolledingen dag, daar mag Jesse vast ook naar toe (is volgens mij altijd in mei)
En dan is er ook nog de Opkikkerdag van de stichting de Opkikker (http://www.opkikker.nl/view.cfm?page_id=4764)
En inderdaad de Doe een Wensstichting maar daar moeten ze idd 3 jaar voor zijn, eigenlijk is dat onzin want toen Charlotte haar Doe een wens dag kreeg hebben wij ook gewoon verteld wat ze leuk vond,dus eigenlijk kan het bij een 2,5 jarige ook best maar goed ik maak de regeltjes niet.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:37

Meys jij ook veel sterkte en nu wil ik eigenlijk ook jou adres. Leuke kaart voor je meissie is nooit weg of wel.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 22:38

Meys jij ook heel veel sterkte!Jij zal het ook moeilijk hebben zeg!
Ik wens jouw en je dochtertje ook heel veel sterkte en kracht toe! Ze zijn met stichting de opkikker een piratendagje weg geweest...

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken! IK vindt het erg fijn om te lezen dat er al zoveel mensen kaartjes gestuurd hebben en dat er door sommige zoveel moeite gedaan wordt! Heel erg bedankt! Morgen ga ik met ze mee naar het ziekenhuis om urine af te leveren. Ik denk dat ze dan ook al de ontvangen kaarten krijgen!

Meer kaarten zijn natuurlijk altijd welkom!

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:46

Kaart is al op de post en is dus onderweg!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:50

Mijne is ook gisteren gepost.

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:53

Ik zou het heel graag willen doen! Ik ga morgen alleen op vakantie en vertrek al om 7 uur van huis weg... ik betwijvel of ze een brievenbus op schiphol hebben maar anders staat hij alvast in mn taken bij outlook! Ik zal zeker aan zn denken en stuur ze zeker een kaartje! Wat een heavy verhaaL!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:55

Hier even een stipje !!
Ga even de hond uitlaten, douchen en dan slapen! Morgen ga ik de website bekijken en een kaartje sturen.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 22:56

ik geloof dat ze daar wel een brievenbus hebben... ik geloof dat ik daar al eens een bus heb zien staan toen ik met mijn broer de halve nacht hebben staan wachten in de centrale hal (moesten toen naar Tenerife, 5 uur lang staan wachten!!!!!! Broer wilde weg!!!!!!!) Maar nu dwaal ik af... laten we on-topic blijven!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:03

Hier hebben we die ellende ook al..
Mijn opa heeft kanker en hij is ''opgegeven'', hij gaat aan de pijnbestrijding en dan is het afwachten..
Het hartzakje is oa ook aangetast, dus het is écht niet goed..
chemo kan zijn leven nog 3 maanden extra rekken.
Nu heeft hij al een heel leven gehad, maar het blijft waardeloos!
Met name het wachten telkens op uitslagen is telkens zo spannend, je weet niet wat er komen gaat.
Telkens gaat er zo veel tijd overheen voor je die hebt.
Nu blijkt hier dat er iig géén kanker in zijn rug zit, dat is dan het enige positieve.
Botkanker schijn je ontzettend veel pijn van te kunnen hebben namelijk, dan blijft dat hem iig bespaard.
Hij gaat, maar ik zou het vreselijk vinden als het een lijdensweg word, dat willen wij geen van allen.

Ik kom overigens niet op de site.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 23:12

klopt ze heeft de site even offline gezet! Morgen ochtend komt ze en zal ik vragen waneer hij weer on-line gaat...

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:18

Tjee zeg zal je maar overkomen ik doe ook een kaartje op de post.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:27

Wat erg zeg. Echt super goed, dat je het onder de aandacht brengt. De moeder zal wel blij zijn met zo'n goede vriendin die haar zo erg steunt, en die wil laten zien, dat er aan hen gedacht word. Erg hoor, met de feestdagen Boos!

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 07:38

Zo, dat is fijn wakker worden zeg! Er zijn er nog meer bij gekomen!!! Echt super! Ik zal vanmiddag laten weten waneer haar site weer on-line gaat! Vanmiddag gaan we urine naar het ziekenhuis brengen.

maatlaje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 00:12

hallo iedereen hier de moeder van jesse ik wil graag iedereen bedanken voor de mooie kaarten jesse ishier erg blij mee en wij ook vele teksten zijn zo ontroerend dat ik zelfs een traantje weg heb zitten pinken ;'( ( wel toen nicky weg was natuurlijk) ik wil jullie nog steeds vragen kaartjes te sturen.
we krijgen vrijdag te horen of jesse chemo krijgt of niet maar voor nu zal hij gepland staan voor 23, 24, 25 en 26, dec dus precies met de kerst dagen dus dit jaar word geen fijne kerst maar we moeten maar zo denken volgend jaar hopelijk een betere kerst en oud en nieuw.
de kaartjes kunnen ook gewoon gestuurd worden als jesse er niet ligt want dan verzamelen ze het in een kaarten bak en mogen de kids ze der zelf uit zoeken dus van hun zijn en boven hun bedje hangen.
morgen ga ik werken aan de site om zo te kijken of ik hem weer online kan zetten ( berichten uit het gastenboek verwijderen enz) en natuurlijk jullie mooie kaarten eropt zetten .
heb ze snel in een filmpje gezet dus ik hoop jullie morgen te kunnen laten weten dat de site het weer doet

dankje wel

gr de moeder van jesse, Athalie

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-08 12:36

Bij deze laat ik alvast weten dat de site het weer doet Haha! Alleen het gastenboek doet het nog niet.

maatlaje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:15

haha klopt het gastenboek moet ik nog ff aanzetten maar krijg maar geen mailtje van de beheerder

xxjes

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 18:14

Kaartje gaat morgen op de bus!