(Allereerst, ik heb gezocht maar kon geen topics vinden mbt de bodyprotector)

Ik kan niet wachten, over een klein half jaartje mag ik weer beginnen met paardrijden. Nu zit ik te denken om een bodyprotector aan te schaffen.
Ik heb geen idee wat ik ervan moet verwachten (wat ik weet is dat het lijkt op een soort van bodywarmer). maar is het de moeite waard, ik heb gehoord dat er verschillende niveau's zijn en welke is daarvan het beste... of welke raden jullie aan? Wanneer zit de bodyprotector goed (het lijkt me dat die niet te strak of te los moet zitten)?
In de winkel een paar maandjes geleden was er ook iemand die er 1 aan wilde schaffen, naar mijn idee was dat ding veel te groot bij dat meisje (in ieder geval, ik heb er geen verstand van en was er dus ook niet zeker van), maar voor dat ik iets in mijn handen geduwd krijg van een medewerker van die ruitersportzaak, wilde ik eerst wat over de bodyprotector horen van andere mensen

Alvast bedankt

zijn het minst veilig, deze worden meestal gedragen door jockeys doordat ze heel licht zijn.
is iets veiliger. 

Ik heb nergens last van.
) ik heb zelf een bp level 3 voor de cross, en verder gebruik ik hem zelden. Hij zit verder prima, dat is echt een kwestie van indragen.
ik heb ze inderdaad net gevonden... ik maar intypen bij zoeken, wist niet wat een faq was
) snoeihard op mijn rug gevallen en had daardoor allerlei geblokkeerde wervels => hoofdpijn, rijgpijn etc . Na manipulatie nergens meer last van.