Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Silenzio schreef:ach je kan ook zorgen dat je er niet afvalt natuurlijk maar zekerheid voor alles
Er zijn altijd onvoorziene omstandigheden waardoor je van je paard kan vallen. Ooit gedacht dat hij/zij kan schrikken, zich lelijk kan verstappen of dat jij niet op zit te letten in het bos en je rijdt zo tegen een laaghangende tak omhoog???
imker"]
[quote="Silenzio schreef:ach je kan ook zorgen dat je er niet afvalt natuurlijk maar zekerheid voor alles
Er zijn altijd onvoorziene omstandigheden waardoor je van je paard kan vallen. Ooit gedacht dat hij/zij kan schrikken, zich lelijk kan verstappen of dat jij niet op zit te letten in het bos en je rijdt zo tegen een laaghangende tak omhoog???
).
LuvdaTossa schreef:En met het beleren? En wat zijn de kosten van zo'n ding? En zit er verschil in de kwaliteit?

LiSSy schreef:en hoeveel moet zo'n ding nog kosten imker?
foetsie schreef:Lijkt mezelf een onding vooral als het warm weer is.
Zie me zoiets toch niet dragen hoor.
Hier op de manege verplichten ze het al wel met de springwedstrijden.
) gedragen tijdens de sgw week in Ermelo, en dat was geen probleem. Ik ben ert tot nu toe een keer afgevallen met bp aan (paard wandelde over de sprong en lanceerde mij, zodat ik mooi onder zijn voeten eindigde
) maar ik had uiteindelijk alleen twee gigantische blauwe plekken op mijn bovenbenen waar hij op me was gaan staan. Verder niets, en het was echt een doodsmak, zelfs de aanwezige sgw ruiters waren geschrokken.