Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
annemariev schreef:Beste allemaal. het is inderdaad zo dat wij in staat zijn om paarden te laden die tot dat moment onmogelijk waren om te laden. In principe zetten we ze op de trailer en sluiten we af en kan de eigenaar vertrekken. Alleen als het paard laat zien dat hij erg nerveus is geven we hem iets meer tijd om tot rust te komen. Iedereen mag bij ons altijd komen kijken, dus kennen julie de eigenaar, vraag hoe laat wij er zijn en kom langs.
Zoals het voor mij altijd weer een uitdaging is om een computer op de juiste wijze te bedienen zijn wij toevallig experts op dit vlak. Verder wil ik er graag op wijzen dat het zeker niet onze bedoeling is om de (rij) problemen in 1 keer op te lossen. Graag willen wij laten zien hoe je het paard stap voor stap kunt helpen om zijn probleem te overwinnen. Een Quick Fix bestaat niet in ons werk. Het zal altijd nog training nodig hebben.
Met groeten, bedankt voor het stemmen!
Annemarie van der Toorn
Marcha schreef:Wat ik me nu afvroeg.....hoe brengen ze de paarden met de trailerproblemen naar HE toe?
Lielle schreef:Ook aan de paarden die niet worden gekozen om mee te doen tijdens het Horse Event is gedacht. Annemarie biedt aan om hen op een andere manier te helpen:Annemarie schreef:Omdat wij het belangrijk vinden dat iedereen de hulp krijgt die hij nodig heeft, kunnen de mensen die zich hebben aangemeld maar niet zijn geselecteerd ons bereiken via info@montyroberts.nl voor een andere oplossing.
Annemarie schreef:Omdat wij het belangrijk vinden dat iedereen de hulp krijgt die hij nodig heeft, kunnen de mensen die zich hebben aangemeld maar niet zijn geselecteerd ons bereiken via info@montyroberts.nl voor een andere oplossing.
dus DeKlokTikt en MarijkeDam, jullie kunnen contact opnemen met Annemarie.
Marijkjuh schreef:Zo te lezen kunnen de mensen wie hun paard is uitgekozen de hulp goed gebruiken Ook fijn dat de mensen die niet gekozen zijn toch hulp krijgen.
Balou_k schreef:Getup schreef:Er stond toch niet bij, dat als je je aanmeld, je automatisch hulp krijgt ? Vind t al netjes dat er toch mogelijkheid is om hulp te vragen .
Verder hoor je mij toch niet klagen ? Ik zeg alleen dat hulp via mail dat we of ik in ieder geval daar niet verder mee kom