Ponycarnaval, het dundee gedeelte :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Ponycarnaval, het dundee gedeelte :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 13:21

Ok, Fleury hier op bokt had haar vader dus meegezeult tijdens de les op de crossfiets, die was dus mee gefietst en kei mooie en leuke foto's gemaakt.

Die zijn hier te vinden
[ITP] Ponycarnaval! De rijfoto's in de bossen!

en

[ITP] deel 2 van Ponycarnaval, na de les nog in de bak

Maar goed, FLeury had nog niet alles erop gezet. DE foto's waar ik op sta, heeft ze aan mij overgelaten... want na de les in de bak zijn er nog twee stap foto's van mij, en in de stal en buiten nog een paar leuken.. ik die eerst die van op stal en buiten, en daarna die twee stap foto's....

Echt jammer bij alle foto's van op stal waren net de neus eraf Boos! MAar goed dit zijn ze...


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nu de buiten foto's de laatste vind ik echt helemaal Kwijl Kwijl en hoe vinden jullie het geknoopte halster op dundee staan Haha! ZE wilde alsmaar niet stil staan, dat was wel jammer, want ze had net gelopen, had eten op stal, dus een beetje ongeduldig, maar vooral het laatste resultaat mag er zijn Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Echt jammer dat bij de volgende de neus eraf is, Huilen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nu de twee stap foto's...

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie van mijn houding, en hoe Dundee loopt en zo... Ik ben de laatste tijd heel erg aan het trainen met het aan de teugel lopen. Buiten krijg dat helaas niet helemaal voor elkaar, alleen in stap. En in draf is ze wel nageefelijk, maar nog neit echt aan de teugel... MAar voor de les ging het aan de teugel lopen in ieder geval super, echt alleen op een kuitdruk ging ze al, terwijl ik dat eerder nog niet voor elkaar heb gekregen... dus ik was wel blij....

Nou wat vinden jullie?? zowel van de foto's en van mijn houding... ik ben trouwens wel geschrokken van hoe kort ik mijn beugels heb, het voelt helemaal niet zo, maar ik ga ze de volgende keer eens iets langer proberen Haha!

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 14:32

je zit voor zover ik dan kan zien in stap goed maar wel erg kort Verward

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 14:44

je zit erg kort en het lijkt alsof je je handen vaszet

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 15:05

Jammer van de eerst paar foto's dat zijn neus er niet opstaat. Maar verder leuke foto's hoor!!
Altijd mooie herinneringen die foto's!!