Gisteren hadden we met onze les afgesproken om iets met ons en de pony's te doen voor carnaval. Wij gingen dan lekker naar de bossen met de les en mijn vader is op zijn crossfiets ons achterna gereden en heeft met de digi een aantal foto's gemaakt.
Ik had iig een truitje aan voor carnaval (dat jullie niet denken dat ik altijd zo rijd

Hier in mijn tuin, vlak voor we naar de manege gingen. De linkse ben ik en de rechtse is Ingrid (Shiloh).

Dit is Jannelientje met haar lievelingspony Odisse. Zij was als mij verkleed

De les net onderweg. De voorste die er helemaal opstaat is Ingrid, Janneke rijd erachter naast Happy day (dat is heel lang mijn lievelingspony geweest maar ik mag er nietmeer op rijden) Happy day was ook heel mooi gemaakt, echt het zag er zo lief uit hun!

En dit ben ik op Shalan aan het begin van de buitenrit. Wat vinden jullie van mijn houding en hoe Shalan loopt enzo? Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken (heb ik ook bij andere foto's) zit ik nou goed of niet?

Weer de hele les. De man voorop is onze instructeur.

En ik weer.

even later in de blub.

De groep in draf.

en weer in stap.

Een sfeer foto van onze heide.

En omdat echt onze hele les erwas gingen we een groeps foto maken in de buitenbak. Iedereen stond alleen Shalan wilde niet stilstaan

En eindelijk wel goed. Ik zal ze even opnoemen. Yvette op capari, Nienke op My lady, Diana op Kalinka, mijn instructeur Oscar, Debbie op Happy dya, Carmen op Nadja, Janneke op Odisse, Ingrid op Dunday en als laatste ik op Shalan!

Nog een van onderen, geeft ook een leuk effect.

Dit was van de les zelf. Hierna volgt nog een topic van na de les! Wat vonden jullie ervan? Het was iig een hele gezellige les en we waren allemaal gek

Zeg allemaal maar ook wat ik misschien aan mijn houding moet verbeteren en wat vinden jullie van Shalan?
Zie hier de foto's deel 2: [ITP] deel 2 van Ponycarnaval, na de les nog in de bak