Bokt en Antoine De Bodt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 18:48

Adrienne schreef:
Dus maw waarom gaan jullie niet met z'n alle naar de stal van Lovely? Dan kan ze er toch ook gewoon bij zijn? Zo'n grote moeite zal dat toch niet zijn? Of je nou 45 min of een uur moet reizen het gaat toch om de gezelligheid.

Zoals ik hierboven al ergens zei, denk ik niet dat ik mijn stalhouder zo gek krijg om hieraan mee te doen, dus vandaar dat ik niet iedereen met zijn paard bij mij op stal uitnodig.

Promptertje, ik maak me niet druk om de mening van het overgrote deel van de bokkers, waarom zou ik dat niet mogen zeggen?

vertigo

Berichten: 204
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Moerbeke, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:14

Lovely, als je schrijft dat er weinig bokkers zijn die een waardevolle mening hebben, klinkt dat vrij arrogant..., en niet gepast als moderator.
Wat is waardevol? De kunst is in elke menig het waardevolle te ontdekken, zelfs al wordt die geuit door iemand die volgens jouw mening rijtechnisch minder onderlegd is.
Als je er voor open staat kan je van iedereen leren.
Groetjes van een middelmatig ruiter met een beetje levenswijsheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:25

Uhm vertigo, ik heb niks gezegd over het rijkunstig onderlegd zijn van wie dan ook, ik denk dat er namelijk wel iets meer meespeelt. Voorts heb ik nog steeds geen reden om de mening van de bokker belangrijk te vinden als die mij 1 keer zien rijden. Ik heb genoeg mensen om me heen waar ik me op kan richten en die mensen zie ik in ieder geval vaker dan dat ik zou doen door 1 keertje samen te gaan rijden en mede daarom hecht ik meer waarde aan hun mening.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 19:28

Lovely"]
ik maak me niet druk om de mening van het overgrote deel van de bokkers
[/quote]

[quote="Lovely schreef:
Er zijn namelijk maar héél erg weinig bokkers die een waardevolle mening hebben namelijk.


Zeggen dat jij je er niet drukt om maakt is heel iets anders dan zeggen dat zij geen waardevolle mening hebben...

Dat je je er niks van aantrekt, prima, maar om de mening van het overgrote deel van de bokkers dan gelijk maar als waardeloos te bestempelen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:26

Ok Margreet,
weer bedankt voor je waardevolle bijdrage aan dit topic.
Ik blijf erbij, òf neem deel òf niet, maar niet alleen reageren als je denkt Lov ergens op te kunne pakken.

Verder,
ik heb dus zeker een Groom nodig als ik met de hengst kom, mocht ik die tegen die tijd niet klaar hebben kom ik met Ozep en dan kan ik het wel alleen af.
Jillie? Ga jij mee?

Nogmaals, ik zou wèl graag mensen langs de kant hebben! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, het is ook juist fijn als er mensen zijn met objectieve opbouwende mening welke kunnen zeggen hoe of wat.
Zoals het er nu uitziet komt toch niet Jan en Alleman maar blijft het bij de mensen die al langere tijd actief aan dit topic deelnemen, verder zijn ze goed voor je kantine-omzet Colinda Haha!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:26

Margreet schreef:

Dat je je er niks van aantrekt, prima, maar om de mening van het overgrote deel van de bokkers dan gelijk maar als waardeloos te bestempelen


Waardeloos is misschien een groot woord, maar van het overgrote deel van de bokkers ben ik alles behalve onder de indruk!

En Kawa, jammer dat je niet komt, had jouw (en kawa) graag weer eens (in actie) gezien!

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:51

Sjuimpje, ik snap best wat je bedoelt, maar ik hoop ook dat je begrijpt waarom ik nu eigenlijk een keer géén kijkers wilde...

Maar weet je wat ... ik laat het gewoon aan de ruiters over Haha!
Als álle rijdende combinaties het ermee eens zijn... als er één is, die
het 'minder prettig' vindt, moeten we (vindt ik) de 'ruiter' maar eens voor laten gaan en dan 'geen kijkers' Knipoog oke?

Meestal is het zo dat de 'ruiter' het maar moet 'pikken' als jan & alleman aan de kant staat , gevraagd/ongevraagd commentaar te leveren Scheve mond

groetjes

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:57

ach ..het maakt mij niks uit hoor.
western ruiters zijn toch al gewend aan jannenenallemannen die rond om de westrijd bak staan te kijken, luidruchtig staan te praten , zakken chips rond te delen, en later op internet staan te verkondigen dat het toch zonde van hun tijd was om naar die wedstrijd te gaan kijken. Haha!

ik heb nog een paar echte "boktwesternwedstrijdergerjeniet" oogkleppen over, dus die kan ik altijd nog uitdelen.
Laatst bijgewerkt door Jos op 04-02-03 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 20:59

Ik neem aan dat degene die komen wel waarde hechten aan de mening en ervaring van de andere aanwezige bokkers. Ik in ieder geval wel. Als het alleen is om te kunnen te showen dan vind ik het een beetje zonde om zo'n end te rijden, ik verwacht toch een zekere input van de overigen zoals ik ook mijn best zal doen om ervaringen te delen. Alleen met die instelling wordt zo'n middag niet alleen gezellig maar ook leerzaam.

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:08

astridh schreef:
Ik neem aan dat degene die komen wel waarde hechten aan de mening en ervaring van de andere aanwezige bokkers. Ik in ieder geval wel. Als het alleen is om te kunnen te showen dan vind ik het een beetje zonde om zo'n end te rijden, ik verwacht toch een zekere input van de overigen zoals ik ook mijn best zal doen om ervaringen te delen. Alleen met die instelling wordt zo'n middag niet alleen gezellig maar ook leerzaam.


Helemaal mee eens.

Jillie
Berichten: 33
Geregistreerd: 30-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:19

Sjuimpje schreef:
Ok Margreet,
weer bedankt voor je waardevolle bijdrage aan dit topic.
Ik blijf erbij, òf neem deel òf niet, maar niet alleen reageren als je denkt Lov ergens op te kunne pakken.

Verder,
ik heb dus zeker een Groom nodig als ik met de hengst kom, mocht ik die tegen die tijd niet klaar hebben kom ik met Ozep en dan kan ik het wel alleen af.
Jillie? Ga jij mee?

Nogmaals, ik zou wèl graag mensen langs de kant hebben! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, het is ook juist fijn als er mensen zijn met objectieve opbouwende mening welke kunnen zeggen hoe of wat.
Zoals het er nu uitziet komt toch niet Jan en Alleman maar blijft het bij de mensen die al langere tijd actief aan dit topic deelnemen, verder zijn ze goed voor je kantine-omzet Colinda Haha!


Tuurlijk ga ik mee!!! Zou het niet willen missen Haha!
Enne, als het niet mag, dan laden we Mennelt gewoon ook in, maar nogmaals, weet niet of hij zo vergevingsgezind is... Tja, het blijft een echte vent Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:24

Steef"]
[quote="Margreet schreef:

Dat je je er niks van aantrekt, prima, maar om de mening van het overgrote deel van de bokkers dan gelijk maar als waardeloos te bestempelen


Waardeloos is misschien een groot woord, maar van het overgrote deel van de bokkers ben ik alles behalve onder de indruk!

En Kawa, jammer dat je niet komt, had jouw (en kawa) graag weer eens (in actie) gezien!
[/quote]
Mocht er iemand plek in de trailer over hebben Haha!

En voor de rest ben ik het helemaal met Astridh eens.
Je bent nooit te dom om te leren, dus graag meningen.

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:28

Steef"]
[quote="Margreet schreef:

Dat je je er niks van aantrekt, prima, maar om de mening van het overgrote deel van de bokkers dan gelijk maar als waardeloos te bestempelen


Waardeloos is misschien een groot woord, maar van het overgrote deel van de bokkers ben ik alles behalve onder de indruk!
[/quote]

Uche, wat doe je hier dan Schijnheilig ? Beetje last hebben van eigendunk?Daarnaast sluit ik mij aan bij Margreet, waarschijnlijk bedoelt Lovely het niet zo, maar het staat wel banketstaaf geschreven.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:31

Fries"]
[quote="Steef"][quote="Margreet schreef:

Dat je je er niks van aantrekt, prima, maar om de mening van het overgrote deel van de bokkers dan gelijk maar als waardeloos te bestempelen


Waardeloos is misschien een groot woord, maar van het overgrote deel van de bokkers ben ik alles behalve onder de indruk!
[/quote]

Uche, wat doe je hier dan Schijnheilig ? Beetje last hebben van eigendunk?Daarnaast sluit ik mij aan bij Margreet, waarschijnlijk bedoelt Lovely het niet zo, maar het staat wel banketstaaflig geschreven.
[/quote]\

Eigendunk? Nee, niet bepaald...

Wat ik hier doe? Omdat ik van veel mensen toch nog wel heel wat kan opsteken heb ik zo het idee. En het is hier vaak ook wel erg gezellig.

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:37

Nou dan! Dacht ik het niet! Dan hoef je dus ook niet zo denigrerend te doen over anderen Knipoog .

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:41

Ik denk dat het ongeveer te verdelen is in 2 groepen, mensen waarvan je wat op kunt steken, en mensen waarvan ik denk (eigenlijk zeker weet) dat dat niet zo snel zal gebeuren. En ik heb een beetje het idee dat die 2e groep het grootste is...

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:53

Dat zou goed kunnen, maar er is vast ook een 'lerende' groep, die mijn inziens nogal afschrikken van dergelijke reacties. Daarnaast kan je altijd zelf bepalen wat je met geposte berichten doet, zonder dat je daarover meteen laatdunkend doet.

Net als 'rotbok' komt het naar mijn idee een beetje respectloos / kinderachtig over. But again: That's my opinion. Aardig vind ik het in ieder geval niet.
Laatst bijgewerkt door Fries op 04-02-03 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:54

Steef schreef:
Ik denk dat het ongeveer te verdelen is in 2 groepen, mensen waarvan je wat op kunt steken, en mensen waarvan ik denk (eigenlijk zeker weet) dat dat niet zo snel zal gebeuren. En ik heb een beetje het idee dat die 2e groep het grootste is...


Ook van die tweede groep kun je leren. Soms hebben mensen met minder ervaring een andere visie en die kan soms heel verfrissend zijn.

Fries
Berichten: 456
Geregistreerd: 26-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:56

Ook dat nog ja .

prompter

Berichten: 11237
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 21:57

Bij welke groep hoor jij Steef Knipoog

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:00

Sjuimpje schreef:
Ok Margreet,
weer bedankt voor je waardevolle bijdrage aan dit topic.
Ik blijf erbij, òf neem deel òf niet, maar niet alleen reageren als je denkt Lov ergens op te kunne pakken.


Nee, dit van jou is een waardevolle bijdrage! Of de bijdrage van Lovely net, of dit dan: [VvdD] Bokt en Antoine De Bodt of.... Zo lust ik er nog wel een paar Sjuimpje, meten met 2 maten noemen ze dat. Niet zo fraai.

Lovely pakken?! Kom op zeg... Gaaaap
Als een ander dit geschreven had, dan had ik niet anders gereageerd hoor (en omgekeerd zou jij waarschijnlijk niet zo gereageerd hebben...)! Het is de redenering die nogal bot is (of iig zo overkomt, ook al is het misschien niet zo bedoeld) en daar mag ik dan niks van zeggen van jou omdat het toevallig Lovely is die zo'n uitspraak doet en dat jouw vriendinnetje is en niet de mijne?! Ja daaaaag Daar is ook een naam voor: vriendjespolitiek. Ook al niet zo fraai.
Ik reageer op de uitspraak, niet op de persoon, dat jij nou zo nodig op de man wil spelen...

Doe wat je niet laten kunt hoor, gelukkig trek ik me van jouw mening niet al te veel aan.

Et voila

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:05

Ik vind kijkers niet erg mits er kritiek word geleverd ook naar de ruiters toe dus niet achter de rug om van de ruiters van zie je wel die kan echt niet rijden etc etc.
Als er kijkers zijn (wat mij alleen maar leuk lijkt) geef je commentaar openbaar zodat ruiters hun mening terug kunnen geven of idd wat verbeteren aan hun manier van rijden.
Ik ben geen anky dus verwacht ook maar niet dat het er bij mij uitziet als Anky Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:09

helemaal met nimber eens.
Van kritiek kun je leren, alleen van kritiek achter je rug om leren we niks.
En ik ben ook geen Anky en ik zou willen dat ik beter kon rijden, maar zo kun je er nog wat van opsteken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 22:16

Als ik kom, met de jonge Jazz ( die nog niet zadelmak is) dan zal het weinig rijden zijn. Meer een poging doen tot blijven zitten. Maar goed eerst maar eens kijken hoe ze het oppakt, en dan kijken we verder.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 23:20

als groep 2 zo vol is steef dan vraag je toch gewoon overplaatsing naar groep 1 Haha!

ff een vraagje tussen door.
waarom noemen jullie je paard altijd met de naam van de vader Verward