dit keer wel boven gebleven!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

dit keer wel boven gebleven!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-03 22:27

Vanavond ging ik rijden en Cap is altijd in het begin een beetje zenuwachtig om in de bak te rijden in het donker. De verlichting is niet helemaal rondom de bak en in 1 hoek is het best donker, daar moet altijd ff gemierd worden. Maar vanvond niet, ze was echt heel erg braaf.
Dus ik was zo lekker aan het rijden en ineens toch vlak bij die hoek ze schiet er als een speer vandoor! Pfjoew en de vorige 2 keren dat ze dat deed lag ik er af, maarrrrrrrrr ik bleef boven! Ik was echt helemaal trots op mezelf, Cap allemaal geluidjes maken die was echt geschrokken. Dus ik rij terug naar de plek waar ze weg stoof eens even kijken wat er nou was, maar ik zag natuurlijk niks. Nou weer verder rijden en ineens, fjoew weer weg, en weer bleef ik boven, ik weer kijken loopt er een ooievaar vlak langs de bak in het gras! Mooi dier joh! En ik weer erheen met Cap zij helemaal snuiven en heel voorzichtig kijken, ze waren echt heel dichtbij mekaar. Ik had er een foto van moeten maken, was echt heel bijzonder gezicht. En toen liep de ooievaar weer de andere kant op uit het licht van de bak en toen was het ook allemaal weer goed en heb ik verder gereden! Moest het ff kwijt, helemaal top dat ik boven ben gebleven OK dan! Het word nog wel eens wat met Cap en mij!!

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:37


Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-03 22:38

Okee dan!
Dat zijn goede berichten, vasthouden dat gevoel!