Blij en opgelucht!!! (Vast contract)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Blij en opgelucht!!! (Vast contract)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 10:15

Pffff...ik moet het even kwijt want ik ben zo opgelucht en blij... ik moet met mijn vriend de mallemolen van de immigratiedienst weer in om de verlenging van zijn verblijfsvergunning aan te vragen... het enige euvel was mijn contract; dat was nog maar 2 maanden geldig ipv de vereiste 6 maanden... *stress stress stress*... en we hadden (stom natuurlijk) een beetje tot het laatste moment gewacht (dinsdag moeten de papieren bij de IND binnen zijnen...whoops!!!) dus ik vlug in gesprek gegaan met mijn baas... en vandaag heb ik alvast een nieuw contract gekregen!!! Voor onbepaalde tijd en met een kleine salarisverhoging! Ik ben helemaal happydepeppie, nu alleen morgenochtend als de donder met de hele papieren rompslomp naar het postkantoor om het hele zwikkie aangetekend per express te versturen...dan hebben ze het als het goed is maandag. Haha! Maar wat een ontzettend heerlijk gevoel om in deze tijd toch weer lekker een vast contract te hebben zeg! Plingoet een vreugdedansje*


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:23

Lekker dat je die zekerheid hebt nu en dat de boel geregeld kan worden! OK dan!
Gefeliciteerd!!!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:23

Toppie! Lijkt erop dat alles toch op zijn pootjes terecht gekomen is? Hoe gaat het met de inburgeringscursus?

Gelukkig is de markt weer een beetje aan het aantrekken Lachen

Europe is our playground

Ylana

Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 10:32

vikki schreef:
nu alleen morgenochtend als de donder met de hele papieren rompslomp naar het postkantoor om het hele zwikkie aangetekend per express te versturen


Eh.... hier is het postkantoor op Zaterdag dicht.

Bij jullie niet dan?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 11:21

Ylana schreef:
Eh.... hier is het postkantoor op Zaterdag dicht.

Bij jullie niet dan?


Nee, in Aalsmeer is het postkantoor van 10:00-13:30 open en het postagentschap in Kudelstaart is van 08:00-13:00 open... gelukkig! *gaat door met haar vreugdedansje*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 11:47

manic schreef:
Toppie! Lijkt erop dat alles toch op zijn pootjes terecht gekomen is? Hoe gaat het met de inburgeringscursus?

Dat andere topic kan ik niet meer vinden, maar als we het er toch over hebben... ik heb goed nieuws: het examen is niet zo zwaar en is vrij makkelijk te halen. Dat moet toch wel weer moed geven, toch?

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 11:57

Manic"]
Toppie! Lijkt erop dat alles toch op zijn pootjes terecht gekomen is? Hoe gaat het met de inburgeringscursus?

Gelukkig is de markt weer een beetje aan het aantrekken Lachen
[/quote]

[quote="Lovely schreef:
Dat andere topic kan ik niet meer vinden, maar als we het er toch over hebben... ik heb goed nieuws: het examen is niet zo zwaar en is vrij makkelijk te halen. Dat moet toch wel weer moed geven, toch?


Manic; de inburgeringscursus is vorige week begonnen en Simon vindt het geloof ik wel leuk. Hij zit iig iedere dag trouw aan zijn huiswerk en oefent hard Haha!

Lovely; Dat is zeker goed nieuws, dat geeft de burger moed Haha!

En dan nog meer leuk nieuws; Simon belde net op dat hij as maandag een sollicitatiegesprek heeft voor een baan voor 32 uur... wie gaat er even heel hard met me mee duimen dat ze hem wel zien zitten voor die baan????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 12:37

GEFELICITEEEEEERD!!!!!
Eindelijk goed nieuws!!!
Ik heb ook sinds gisteren voor je zitten duimen!!
Gaaf joH!!! Ik doe je vreugdedansje morgen even met je mee hoor!!
En voor Simon ben ik ook al weer aan het duimen! OK dan! OK dan!

Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:04

Gefeliciteerd!
Heb zelf ook van de week m'n vaste aanstelling gekregen.
Lekker gevoel is dat hé??

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

manic

Berichten: 6983
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:14

Voor je het weet ben je zomaar tweeverdiener Knipoog

Europe is our playground

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:27

Gefeliciteerd en mijn duimpjes gaan aan het draaien hoor Knipoog

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 13:33

Goed zeg!

Gaat het nou echt zoals in de film? Dat ze je het hemd van het lijf vragen om erachter te komen of jullie echt verliefd zijn? Bloos Haha!
Of is dat alleen bij trouwen?

זכור

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 13:45

lies schreef:
Goed zeg!

Gaat het nou echt zoals in de film? Dat ze je het hemd van het lijf vragen om erachter te komen of jullie echt verliefd zijn? Bloos Haha!
Of is dat alleen bij trouwen?


Nope... maar misschien hebben ze ons wel stiekem met een geheime camera begluurd toen we hand in hand in de wachtruimte zaten... *lol* Maar ze vroegen aanzienlijk minder (lees: bijna niks) dan ik verwacht had... maar goed, we hebben wel kilo's papierwerk in moeten leveren en ik heb een garantverklaring moeten tekenen...nu in de verlengingsronde vragen ze trouwens om een bijlage die aantoont dat we een duurzame en exclusieve relatie onderhouden... Verward Hun woorden, niet de mijne... Haha! Ik heb maar 3 uitdraaitjes laten maken van ons samenwonen, ik zou werkelijk geen idee hebben wat ze anders willen zien... en de dame aan de telefoon bij de IND had al evenmin een idee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:27

Ik neem mijn camera morgen wel mee en dan maak ik wel wat romantische kiekjes voor je! Kun je op cd zetten en zo op haar bureau droppen Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-04 15:31

Sorane schreef:
Ik neem mijn camera morgen wel mee en dan maak ik wel wat romantische kiekjes voor je! Kun je op cd zetten en zo op haar bureau droppen Haha!


Wahahahaaa... dat worden dan vast kiekjes van mij alleen... want zoals je hebt gemerkt is Simon meester in het ontwijken van camera's...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 15:33

vikki schreef:
Wahahahaaa... dat worden dan vast kiekjes van mij alleen... want zoals je hebt gemerkt is Simon meester in het ontwijken van camera's...


Ja echt dat is niet normaal meer. Die heeft er een sport van gemaakt. TOCH heb ik hem er op staan geloof het of niet Tong uitsteken

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 16:04

Wat een geweldig nieuws!! OK dan! Ik ga je straks even bellen als het bij jullie avond is

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Benazir, djinnie, Ik_is_Ik, IndianSu, judith_irene, karinmanon, Lalidan, ManonGrr, Myrkvi, Reyndir, Solistar, Tessaaa, Tessabuddy, xSimonee en 62 bezoekers