huilen door frustratie/woede

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
gea_thora

Berichten: 309
Geregistreerd: 07-11-06
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:12

oh, ikke! Ikke!
Wow, wat een opluchting.. ik dacht, net als veel hier, dat ik de enige was die hier last van heeft.
Ik kan dus vaak echt geen ruzie maken, omdat ik inderdaad uit frustratie begin te huilen en geen zinnig woord meer kan zeggen.
Merk in mijn omgeving dat sommige meiden zeggen 'ja, ze huilt altijd om maar aandacht te krijgen en haar zin te krijgen' en dat frustreert me dan nog meer, waardoor ik nog meer jank :P Want als ik de keus had, zou ik niet bij elk wissewasje huilen...
Maar ik ben sowieso een jankerd :+
Vrijwel elke emotie kan bij mij wel een huilbui opwekken.
Heeft al eens hilarische foto's opgeleverd.. Gea wordt 2e? bij de kwartfinale bij de zitcompetitie, en hoort dus dat ze in Deurne mag rijden... en in plaats van gillend rond te springen, sta ik zielig te huilen... echt heel sneu:P

Donny: L1 + 3 Eindstand voor mij met Bélo: Z2+1 :D


mooneyJarig

Berichten: 7772
Geregistreerd: 07-05-06

Re: huilen door frustratie/woede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:21

Wauw al 4 pagina's aan mensen die met zoals ik zijn in dit opzicht.
Jep, hier ook.
Ik ben ook vrij introvert, dus kan ontzettend gefrustreerd of boos zijn zonder dat mensen het door hebben. Moet je ze eens zien kijken als ik dan 'out of the blue' op een janken zet :')


Irisx94

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-04-10
Woonplaats: Schuinesloot.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:24

wat veel mensen hebben dit ook!
Ik herken me er 100% in, huil echt zo snel.

Ook eerder een keer toen ik heel trots mijn pony liet zien en blijkbaar dat ik een te klein zadel had... waar iedereen op bokt boos op reageerde, terwijl ik dat niet wist. Heb toen dagenlang gehuild :') Sindsdien geen rijfoto's meer geplaatst alleen op mijn profiel, ben gewoon zo'n mietje!

Ook in het gewone leven heb ik er last van, ben vrij snel emotioneel. :+ Terwijl iedereen juist denkt dat ik NOOIT zou huilen en altijd sterk sta maar poeee, wat er allemaal achter de schermen gebeurd :o

Het enigste probleem bij mij is dat ik dan niet kan ophouden, en er ook heel moe van word -O-


Annabel .:Special D x Havidoff:.
~B + 30 - L1+28 - L2+11 - xxx

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: huilen door frustratie/woede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:44

Wat een 'feest' van herkenning. Ik ben ook zo jankerd. Als er voor mijn gevoel onterecht op de persoon gespeeld wordt of bij een jankfilm of goed boek.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 00:50

hier ook. ik kan er btw ook niet tegen als iemand boos op me is en al helemaal niet als t onterecht is en ik er bijvoorbeeld niks aan kan doen.
Dat is immers ook persoonlijk :) ben gewoon een gevoelig meisje haha een lichte irritatie in hun stem is al genoeg om me totaal ongemakkelijk te doen voelen, ookal zijn ze dan misschien niet eens boos op mij maar hebben ze hun dag niet.

Films tzelfde... of t iets moois is of iets ergs... nu huil ik echt niet bij elke film.
als ik val en me pijn doe huil ik dan weer juist bijna nooit. deed ik vroeger al niet. als ik met mn vingertjes ergens tussen zat was ik stil, vertrok mn gezicht en thats it... tot een volwassenen dan erachter kwam dat ik vast zat ergens of in de brandnetels stond met een foto maken ofzo:P
herrinner me nog goed dat mn moeder ons van school kwam halen en ik met vriendinnetje achtin stapte en ik om welke rede ook de deurpost nog vast had en mn moeder dit niet in de gaten had, ze stapt in en slaat de deur dicht. deur was ook echt dicht (geen lampje meer aan) toen ik toen rustig maar bedrukt vroeg of ze aub de deur wilde open maken snapte ze er niks van maar maakte m open, erna kwam ze er pas achter dat ik er dus tussen zat. raar genoeg had ik alleen een deuk in mn vingers, werd t blauw en pijnlijk maar was niks gebroken (gelukkig ha) maar goed geen traantje in mn ogen te zien maar pijn dat t deed.
ik weet t ik ben een beetje raar hihi

sorry voor de spelfouten heb dyslectie...


True love is like good music, it can't be discribed in words, just have to experience it by yourself


Zoekt omg landgraaf vz/bijrijdpaardje, veulen ook welkom.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: huilen door frustratie/woede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:15

Ooh bij films en series enz kan ik ook huilen ja!

En als ik heel blij ben voor iemand, of als ik iemand zie die verdrietig is.. Of bijvoorbeeld als ik een liefje hoor die voor mij wel een speciale betekenis heeft.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Re: huilen door frustratie/woede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:17

Ik huil bijna nooit.. alleen van kwaadheid / frustratie.
Komt me dus zeer bekend voor !

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:19

Hier ook. Ik kan er helemaal niet tegen als iemand op me roept, dan huil ik zo. Bij boos worden bij dingen die ik ecjt belangrijk vind idd ook, dat gaat gwoon niet. Ook in onrechtvaardige situaties. Al moet ik zeggen dat ik vaak mijn mond hou om achteraf keihard te huilen en boos te zijn dat ik mijn boosheid niet kon uitten.

Heb idd ook het gevoel minder serieus genomen te worden wat helemaal niet helpt.
Als ik me kan voorbereiden op een gesprek gaat het meestal beter, maar niet altijd.
Vind het vreselijk, ik ben een goeie spreket en wil men zegje doen of boos kijken maar het lukt niet

--- Oh leave me to be Wild, so I can hunt the forest and chase your heart ---

# Yes I change, but my heart is still on the same place # أحب حصاني جدا. ***Hildar***

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:20

kelliiee1993 schreef:
Ooh bij films en series enz kan ik ook huilen ja!

En als ik heel blij ben voor iemand, of als ik iemand zie die verdrietig is.. Of bijvoorbeeld als ik een liefje hoor die voor mij wel een speciale betekenis heeft.


dat heb ik ook, liefje? neem aan liedje :P toch?

maar van kwaadheid ga ik sowieso meestal huilen haha

sorry voor de spelfouten heb dyslectie...


True love is like good music, it can't be discribed in words, just have to experience it by yourself


Zoekt omg landgraaf vz/bijrijdpaardje, veulen ook welkom.

kelliiee1993

Berichten: 5836
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: --

Re: huilen door frustratie/woede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:21

Haha ja dat bedoelde ik ja! Mijn mobiel houd van veranderingen denk ik! :P

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 01:27

Ik ben eigenlijk geen huilebalk, maar als ik moet huilen is het omdat er wat met een van mijn kinderen of dieren is, of omdat ik vreselijk boos/gefrustreed ben.
De laatste keer dat ik dat was, was 2 jr geleden tijdens een "gesprek" met mijn schoonvader := .
Die kwam op een gegeven moment met een paar uitspraken die wel zó onder de gordel waren, dat ik eerst perplex was en toen vreselijk kwaad werd, waarna uiteindelijk de tranen kwamen :o .
Als klap op de vuurpijl zei 'ie toen ook nog dat ik vooral niet moest janken, want "voor tranen was 'ie helemaal niet gevoelig" |o .
Toen ben ik helemaal uit m'n dak gegaan (ben eerder beheerst en zó kende hij me -na 25 jr.- helemaal niet :+ ) en heb hem aangebruld dat hij me maar eens moest vertellen wanneer hij mij dan "iedere keer" had zien huilen en wat de laatste keer was (dat was toevallig een half jaar daarvoor toen mijn hondje overleed :\ ); toen bond 'ie wel in.
Was alleen een beetje pijnlijk dat we in een soort restaurant zaten en we na mijn uitbarsting van meerdere kanten werden aangestaard :oo .

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

SaZ

Berichten: 1421
Geregistreerd: 19-09-07
Woonplaats: Voorschoten

Re: huilen door frustratie/woede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:43

Jep, hier vaak tranen uit frustratie :=
O ja, en muziek, dat doet het hier altijd goed :') Dan gaat het een hele tijd goed, maar dan hoor ik een zielig muziekje en dan breek ik :+


eslixapie

Berichten: 867
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:14

Ik ga vaak huilen als ik ergens onterecht van beschuldigd word. Als ik dan mijn onschuld "bewijs" en ik word niet geloofd, daar kan ik heel slecht tegen.

Lions make you brave.

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: huilen door frustratie/woede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:15

Weer zo'n reactie _O-

Ook ik dacht dat ik dat alleen had en dacht er nooit bij na dat meerdere mensen daar last van hebben :')
Het kan behoorlijk vervelend zijn en ik kan er niks aan veranderen :n

Ja dat is psv, dat is mijn club, daar ligt mijn hart, mijn nummer één!! :+:

Verosjaak

Berichten: 8387
Geregistreerd: 02-10-05
Woonplaats: Molenaarsgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:29

eslixapie schreef:
Ik ga vaak huilen als ik ergens onterecht van beschuldigd word. Als ik dan mijn onschuld "bewijs" en ik word niet geloofd, daar kan ik heel slecht tegen.


Dit is precies wat ik ook heb. Goed verwoord.

L2+2

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: huilen door frustratie/woede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:33

moet wel zeggen dat ik voor de rest geen huilebalk ben, ook niet bij emotionele films ofzo. Kan er natte ogen van krijgen, maar echt huilen meestal niet.
Is bij mij echt vooral bij boos worden. Vriend heeft dat ook al vaak gezegd: jij weent altijd als je boos bent, is dat niet raar?
Jah, kan ik er wat aan doen :+

--- Oh leave me to be Wild, so I can hunt the forest and chase your heart ---

# Yes I change, but my heart is still on the same place # أحب حصاني جدا. ***Hildar***

rommulus

Berichten: 11522
Geregistreerd: 11-12-04
Woonplaats: gooi een emmer leeg volg het water daar woon ik :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:38

Ik ook hoor ;)

Het begin lukt me ook nog wel de eerste 2 min tot het moment dat alles wat ik wilde zeggen en verdedigen er niet meer uit komt, dan gaat het heel hard berg afwaarts :+

Heb een paar dagen geleden nog zo'n gesprek gehad, helaas ging ook deze niet tof (heb gelukkig alles op kunnen houden :o )

En net zoals hier boven aan gegeven word ik ben absoluut geen huilebalk, ik jank absoluut niet snel.

[OV] Quarter hengst van bouwman uit pannerden
[ITP] Het is ik.... een sprookjes knol!! door ivonka , [BB-ITP] Boxer broer en zus op de plaat door ivonka (pupie's !!!!) [ITP] Eindelijk mijn knappe verschijning daar waar ie hoort[/size]

Gezocht oude aparte paarden bitten.
Ook bitten niet meer geschikt voor paarden Met een pb je maakt mij er erg blij mee en worden niet meer voor paarden gebruikt.
De voorkeur ligt bij stangbitten en hoe rotter en aparter hoe beter

AaronYve

Berichten: 10503
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 13:52

Ik mag me ook melden. Ja wat doe je eraan? Onrecht kan ik ook absoluut niet tegen.
Maar ik ben zo ook helemaal geen jankerd. Hoe kom je ervan af?

Aaron
Elmar
Lucky

Jetske

Berichten: 4989
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Broughty Ferry, Dundee, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 14:24

Goh wat een herkenbaarheid hier.

Ik heb het zo snel. Bij frustratie of teleurstelling, maar soms ook gewoon volledig uit het niets :+ Heel onhandig en irritant. Helemaal omdat je dan ook echt niet meer uit je woorden komt. Probeer dan maar eens aan iemand uit te leggen wat het probleem is of dat je het echt helemaal niet zo erg vind als je het door al die tranen lijkt te vinden. :')

Vraag me weleens af hier soort cursussen voor zijn, om minder snel in tranen uit te barsten :')
Laatst bijgewerkt door Jetske op 16-11-12 14:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 14:28

Jetske schreef:
Goh wat een herkenbaarheid hier.

Ik heb het zo snel. Bij frustratie of teleurstelling, maar soms ook gewoon volledig uit het niets :+ Heel onhandig en irritant. Helemaal omdat je dan ook echt niet meer uit je woorden komt. Probeer dan maar eens aan iemand uuit te leggen wat het probleem is of dat het echt helemaal niet zo erg vind als je het door al die tranen lijkt te vinden. :')

Vraag me weleens af hier soort cursussen voor zijn, om minder snel in tranen uit te barsten :')


haha ja heb ik ook, sta je te huilen maar wil je eigenlijk dat het gewoon zo snel mogelijk voorbij is en niemand er echt aandacht aan moet geven, want je vind het zelf allemaal niet zo erg.

--- Oh leave me to be Wild, so I can hunt the forest and chase your heart ---

# Yes I change, but my heart is still on the same place # أحب حصاني جدا. ***Hildar***

kaat21
Berichten: 744
Geregistreerd: 13-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 14:30

Ohh dit klinkt zo herkenbaar :+

.

Donkim

Berichten: 701
Geregistreerd: 14-10-07
Woonplaats: A’zoden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 14:34

Hehe, mensen die ook jankballen worden }> .
Moet ook zeggen, hoe kwader dat ik ben, hoe harder dat ik 'bral', en als mensen er iets over zeggen is het helemaal alsof je de dam net hebt weggeslagen :')

Smerig lekker!

Narita

Berichten: 883
Geregistreerd: 02-05-12
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 14:35

Klopt! Heel vervelend. Ik wil m'n mening verwoorden en heb dan het idee dat ze me niet serieus nemen en daar komen de tranen al :+ Erg irritant!

Jetske

Berichten: 4989
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Broughty Ferry, Dundee, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 14:39

Komische is dat ik normaal gesproken echt de enige lijk te zijn. Ik kom nooit iemand tegen met hetzelfde probleem. Blijkt nu bokt vol te zitten met lotgenoten _O-

hoi
Berichten: 1624
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 14:42

Goh en ik maar denken dat ik de einge die kwetsbaar was. Ik ben ook een huilebalk, zeker met kritiek of als iemand boos op me is en zeker ook als iets me niet lukt.

het is voor mij moeilijk te onderscheiden wat nou eerlijke kritiek is en wat niet.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Amazonbot, Astridhorse, Berdien, colinneke, Cowboy55, Flux, FlyingShadow, hagelslag, Ineke2, J0anieke, Jara, Mo_86, rocky_1995, Rox87 en 162 bezoekers