Race Experience (Zandvoort), ervaringen?

Moderators: ynskek, Dani, Maureen95, Mjetterd, Ladybird, Polly, Hanmar, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Iris82

Race Experience (Zandvoort), ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-09 13:12

Hoi allen,

Wij gaan komende zaterdag naar Zandvoort om daar een dag race experience te doen. Nouja, vriendje gaat, ik ga mee voor de foto's. :) Rijden in een porsche 911, BMW, dragrace, formulewagen enz.

Ben al wel bekend met de experience dagen van het Eurocircuit, maar ben nog nooit in Zandvoort geweest.

Iemand al wel? Is het leuk?

Grappig: je mag ook 2 rondjes met je eigen auto.
Nou gaat de oom van mn vriend ook mee, die is autohandelaar en heeft speciaal voor zaterdag een achterwiel aangedreven Opel Omega gekocht (die niet mee terug hoeft :') )

We gaan daarna door naar Scheveningen, eten en naar de Crazy Piano's. Ook dat word de 1e x voor mij. Zou ook heel leuk moeten zijn. :) Hebben hotelletje geboekt.

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 14:20

Mijn vriend heeft het gedaan, geloof wel dat de onderdelen nadien zijn veranderd (dragrace was er toen bijv nog niet bij). Hij vond het erg leuk en zegt af en toe dat hij nog wel een keer wil dus ik denk dat jouw vriendje het ook wel leuk zal vinden ;). Wat ik wel jammer vond was dat het bij ons erg slecht weer was en je soms niet zo beschut staat, ik was aan het eind van de dag totaal verkleumd. Maarja, dat moet je er dan maar voor over hebben :+

Het schijnt overigens wel dat je niet echt super hard gaat, dus dat kan voor sommigen misschien tegenvallen.

Iris82

Re: Race Experience (Zandvoort), ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-09 14:23

Ik hoop echt met heel mn hard dat het zaterdag droog blijft!!
Ga echt een hoop kleren aantrekken hihi. Dan kan ik ze nog altijd uit doen. Beter te warm dan te koud!

Ik hoop dat ie het net zo leuk vind als jouw vriend. :D

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.

Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie