tegen dingen aanlopen op straat

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Giolli, Dani, ynskek, Mjetterd

Maartje1990

tegen dingen aanlopen op straat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-08 19:56

Hebben jullie er ook last van dat als je over straat loopt dat je regelmatig tegen dingen aan loopt, zoals: lantaarnpalen, (stilstaande) fietsen, andere mensen.. of zelfs.. bomen Clown jawel.. daar ben ik dus allemaal tegen aangelopen, perongeluk, uiteraard Tong uitsteken

Nog meer mensen die last hebben van zulke uh acties? Haha!

[LZP] Getrouwd dankzij bokt
''Pak m'n hand maar''
spelvouten worten mede mogeluk gemaakt door mein moobiel :) excuses voor het ongemak
[BB-HK] [VOLG] konijnenparadijs in de maak!

TessxSchatje

Re: tegen dingen aanlopen op straat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 19:59

Nou ehm, ja dat komt me ergens wel bekent voor ja.. Geld, geld!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:01

Paar keer gehad, ik heb eigk nooit last van knappe mannen kijken dus vandaar Clown

Ik ben niet eigenwijs, ik doe enkel alles op eigen wijze..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-08 20:02

nee 't zijn ook geen knappe mannen waar ik naar kijken (knappe mannen ben ik nog nooit tegengekomen Haha! ) maar of ik ben wel ergens naar aan 't kijken.. of met vriendinnen aan 't praten ofzo.. en dan let ik niet op wat er vóor me komt Clown

''Pak m'n hand maar''
spelvouten worten mede mogeluk gemaakt door mein moobiel :) excuses voor het ongemak

Jukurensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:02

Ik ken het! Op de fiets ben ik er ook heel goed in *LOL*

Dag lieve opa :+: 07/08/1931 - 20/01/2009

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:05

Tegen dingen aanlopen niet echt, maar heb wel veel last van verstappen/struikelen over ongelijke tegels, afstapjes en dergelijke Tong uitsteken Ik loop heel veel met mijn Ipod op mijn hoofd en let dan minder op, tja dan lig ik weer bijna Tong uitsteken

Uitnodigingscode VW9-UGC-4DB
Wat is het? Gratis app voor outlet kleding vergelijkbaar met Zalando Lounge, uitnodigingen zijn beperkt beschikbaar!

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 20:06

komt me wel bekent voor jaa.. Schijnheilig
eigenlijk elke dag wel Huilen van het lachen

Dogs are a mans best friend
Graphic design: http://www.tell-m.nl

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:26

hehe ja dat heb ik ook regelmatig..
ik struikel ook nog wel eens over mn honden Tong uitsteken (labradors, zou je toch niet over t hoofd zien omdat ze zo klein zijn, want dat zijn ze niet Tong uitsteken).

overigens is t ook wel eens andersom.. dat mn honden tegen een lantaarnpaal aanlopen Tong uitsteken dan zien ze een andere hond of kat en is het *kloenk* tegen de lantaarnpaal aan..
ik roep altijd nog, pas op! maar dat is altijd al te laat Tong uitsteken
dusja, honden passen bij mij ^^

x

Westenwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:28

Tjah hahah komt me wel bekend voor, zo ben ik eens tegen een betonnen paal aangelopen. Hersenschudding aan over gehouden hahah. En gewoon doorlopen alsof er niks gebeurd is uiteraard Tong uitsteken

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-10-08 21:32

een paard waar ik overigens een keer op zat.. die is ook een keer tegen een boom aangelopen.. hij keek opzij.. en toen.. *toink* (nu had ik natuurlijk eigenlijk ook moeten opletten Bloos )

''Pak m'n hand maar''

Henrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:40

Ehhmmm, ja... Dat is regelmatig gebeurt.

Het meest genante was denk ik wel toen ik een jaar of 14 was en ging zwemmen met een vriendinnetje. We waren in het zwembad een paar leuke jongens tegengekomen maarja, onze zwemtijd was op en we hadden geen geld meer bij ons om te verlengen dus we moesten eruit. Eenmaal aangekleed en op weg naar de uitgang, een glazen schuifdeur, zei mijn vriendin tegen me (ze was al door de deur): kijk hij zwaait! Ik draai me al lopend om en zwaai terug, om vervolgens met een keiharde bonk tegen de net dichtgaande schuifdeur aan te knallen.... Frusty
Oooppss....

Een man moet doen wat een man moet doen.Een vrouw moet doen wat hij niet kan.....

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:41

Ik loop ook wel eens zonder op te letten tegen een paaltje of fiets.. of iemand die dan langs komt lopen Bloos

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:43

haha wel tegen mensen Clown

mickey1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 06:56

tja ik bij de ah, de schuifdeur was kapot(ging sloom open en dicht) en ik liep er keihard met mijn snufferd tegenaan, haha wel een blauw oog tot gevolg, heb ik nog lang moeten horen.

If you love someone tell them... Because hearts are often broken with words left unspoken.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:52

ik ben overigens ook wel eens in volle vaart tegen een glazen deur op gelopen..
was ik nog wel een stuk jonger, en we hadden op vakantie in een restaurant gegeten..en we hadden bij het toetje een of andere stikker oid gekregen, en ik kon er maarniet achter komen wat er nou precies opstond, dus ik was enorm aandachtig dat plaatje aan t bestuderen toen we naar buiten liepen.alleen die hele wand was van glas, en ik had me een beetje vergist in waar de deuropening zat (A). doet toch best pijn hoor ^^.

als heel klein kind heb ik ook wel eens een man tegen een boom aan laten lopen.
ik zat heel charmant te wezen in de kinderwagen/buggy, en lief te lachen tegen een meneer die zelf ook met een buggy voorbij liep.. dus die meneer was zo naar mij aan t kijken dat ie zo met kinderwagen en al tegen een boom op knalt..
tja..ik geef anderen ook gewoon het plezier van tegen dingen op lopen, zo sociaal ben ik nou ook wel weer (A)

x

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:56

Ik loop vooral thuis en op school heel vaak tegen dingen aan. Ook gewoon tegen dichte deuren dan wil ik ze openen maar ondertussen loop ik gewoon door en dan is het boem tegen de deur Huilen van het lachen

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:59

ohja dat heb ik ook wel eens ja..
dat ik de deur te langzaam open trek, en zelf te snel loop, dan knal ik er ook tegen aan .

maar ik ben sowieso een beetje onhandig Tong uitsteken

ik kijk ook altijd uit voorzorg naar beneden als ik een trap afloop op school, want anders ga ik geheid onderuit.
nadeel is dan weer dat ik niet kan zien of er voor me iemand me tegemoed komt Tong uitsteken en dus wel eens tegen mensen aanknal^^

x

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:04

Ik ben net niet tegen een verkeersbord gelopen, of net wel. Weet het niet juist meer, is al enkele jaren geleden inmiddels Nagelbijten / Gniffelen

¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
Whatever happened, happened¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:06

Zwitsal schreef:
als heel klein kind heb ik ook wel eens een man tegen een boom aan laten lopen.
ik zat heel charmant te wezen in de kinderwagen/buggy, en lief te lachen tegen een meneer die zelf ook met een buggy voorbij liep.. dus die meneer was zo naar mij aan t kijken dat ie zo met kinderwagen en al tegen een boom op knalt..
tja..ik geef anderen ook gewoon het plezier van tegen dingen op lopen, zo sociaal ben ik nou ook wel weer (A)

*LOL* Hahaah leuk!

Ik knal graag tegen dingen om als k fiets met paraplu Clown dan bestaan er even geen stilstaande auto's,medefietsers of voetgangers. Laats nog een stilstaande auto net kunnen ontwijken Bloos tsja blame the paraplu

Nog steeds dyslecties

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:09

Dat ken ik!

Pak ook vaak net de deurpost of hoek van een tafel mee, dan denk ik dat ik er al langs op ben en dan loop ik er nog net tegen op!

Iris op instagram!
Jeanne D'Arc, Elite Sport (v. Negro x Elite, Sport v. Jazz) Lichte tour

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:25

Hahaha dat heb ik zelfs in huis dat ik tegen de deurpost aan loop haha en dan geen 1 keer maar 5 keer het zelfde doe zonder er bij naar te denken.
Of op straat dan oppeens boem en jah daar staat die hele lange lantaarn paal die echt niet opzij gaat. (of een boom) die kleine paaltjes had ik in het begin heel erg ik heb zowat ieder paaltje gehad bij ons in de buurt haha

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:26

Ik loop in huis tegen van alles aan, tafelpoten, deurposten etc...

Op straat loop ik ongemerkt altijd tegen de randjes van de stoeptegels aan, heel licht maar hoor. Ik heb het zelf niet door Clown maar ik zie het altijd aan de neuzen van m'n schoenen die altijd heel snel beschadigd zijn en snel slijten.

Sven 26-05-2010 & Lars 10-11-2014

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:28

Ik struikel altijd over ongelijkliggende stoeptegels.
Dan maak je van die rare lange passen naar voren tot vermaak van iedereen Clown

Indy... Days I'll remember all my life /3

Cupcake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:30

Jaa, maar ook op school stond er een deur open..
BAM! Zo keihard tegen die deur aan, dus ik echt zo okee. Snel doorlopen, 2 meter erna weer keihard tegen de volgende deur aan en vervolgens half van de trap afgefl*kkerd. Bloos

Buck i l o v e Y O U !

manonxxlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 10:34

ik heb wel heel vaak dat ik haast heb thuis.. dus dan wil ik zo snel mogelijk de deuren open doen.. maarja dat wil niet altijd dus de deur bijft dicht en ik loop dan door.. Clown en dan hoor je * boem *

Dilaica