Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
marley93

Berichten: 6028
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 23:19

taartjee schreef:
Dat ik nu voor de derde avond op rij migraine Heb, mijn nek die gezellig mee doet met vastzitten en daardoor mn schouders ook lekker vastzitten wat er waarschijnlijk dus weer voor zorgt dat er hoofdpijn al dan niet migraine wordt getriggered. En dan is het echt fantastisch wanneer al die #$%€¥£ mensen even fijn vuurwerk gaan lopen afsteken hier in de wijk...

Ik ga even een potje huilen in bed


Migraine is poedersuiker. Sterkte, Taartjee. :(:)

Vavoom.
&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.



Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 23:51

Dat ik morgenochtend moet werken tot 15:00. Op zich geen probleem, maar ik heb gewoon geen zin om vroeg op te staan. Eigenlijk moet ik nu naar bed, maar omdat ik nog geen zin heb om morgenvroeg te beginnen, heb ik ook nog geen zin om naar bed te gaan :') Er is nog te veel leuks op tv, ik zit nog zo lekker achter de laptop, de hond ligt nog zo lekker tegen me aan, en en en... _O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Kaulitz

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-07-12
Woonplaats: Huissen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 04:16

Dat ik niet slapen kan..

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 07:49

Dat dit toch veel te vroeg is om op te moeten staan voor werk op een zaterdag :+

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 07:57

Lestrange01 schreef:
Dat dit toch veel te vroeg is om op te moeten staan voor werk op een zaterdag :+


Haha idd.. om 6 uur ging mijn wekker.. ik wil nu al niet meer :')

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 08:28

@Merexa
Heb niet alles kunnen inpakken, maar dat kan ik morgen met de auto nog vervoeren.
Heb in ieder geval amper geslapen en ben blij als de dag om is :+

Vervelend dat je shetlander zo moeilijk uit de wei te halen is :(
Is hij/zij nog jong?

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 08:59

Dat ik op wedstrijd ben, gewoon ruim een uur van te voren op locatie ben (start om 09.22u) en het terrein gewoon nog niet open is. En er natuurlijk nergens een nummer staat van de vereniging _-:(

RoosDeG

Berichten: 1836
Geregistreerd: 27-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 09:26

Dat mijn kinderen nu voor de zoveelste ochtend op rij om 6 uur wakker zijn :')

Echt jongens, ga leren uitslapen :') :')

wil je vaker mee genieten van de loonse en drunense duinen?? volg ons dan op Instagram:@turnerdeshinker :)

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 09:42

Dat sommige mensen grappig denken te zijn, en dan de nadruk op " denken" :')

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 10:44

Aan dat ik moet wachten tot alle andere afdelingen pauze hebben gehouden voordat ik mag, maar ik ben zo duizelig van de honger dat echt niet nog een uur kan wachten. Echt wat een poedersuiker regel

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 11:00

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik moet wachten tot alle andere afdelingen pauze hebben gehouden voordat ik mag, maar ik ben zo duizelig van de honger dat echt niet nog een uur kan wachten. Echt wat een poedersuiker regel

Even naar de wc en wat eten?
Heb je wel ontbeten dan?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:27

Lieszje schreef:
@Merexa
Heb niet alles kunnen inpakken, maar dat kan ik morgen met de auto nog vervoeren.
Heb in ieder geval amper geslapen en ben blij als de dag om is :+

Vervelend dat je shetlander zo moeilijk uit de wei te halen is :(
Is hij/zij nog jong?


Ahh gelukkig! Zo ging het bij mij ook. Laatste beetjes allemaal met de auto en de rest ook maar bij elkaar in dozen gedaan op het laatst moment. Als ik volgend jaar op zolder kijk en zie dingen die ik niet gebruikt heb gaan ze ook gewoon weg.

Ach, het is gewoon zo irritant. Heb haar al een paar maanden en ze is 4. Goed, dat is nog jong, maar de 3 jarige laat zich wel gewoon pakken. Komt zelfs nieuwsgierig naar me toe en krijgt dan ook knuffels. Geef ze niet eens snoepjes, maar gewoon aaitjes en zet ze ook niet aan het werk verder. Heb ze nu dus aan huis maar op de pensionstal waar ik ze had kwamen ze dagelijks in handen omdat ze binnen en buiten gezet moesten worden. Toen deed ze ook wel eens moeilijk maar het lukte wel. Nu rent ze gewoon rondjes om me heen terwijl ik stil sta met de 2 andere in handen, met haar hoofd draaiend/slaand. Heb al topics doorgelezen want er zijn natuurlijk genoeg topics over. Ben lekker in het hooi gaan zitten met de anderen nieuwsgierig om me heen, heb een tijdje staan kriebelen met de andere paarden in het midden van het afgerasterd stukje. Maar ze bleef gewoon op een paar meter afstand staan van 'ha ha' :')
Word lastig als ze naar de hoefsmid moeten etc. en kan ze ook nergens echt opsluiten.

Wie goed doet, goed ontmoet.

hagelslag
Berichten: 8991
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 14:45

Collega met wie ik de vrachtauto deel _-:( _-:(

vikawiek

Berichten: 1479
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 15:51

Aan “vrienden”. Zoek het toch uit

Cartoonist found dead, details are sketchy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 16:09

Dat het vandaag een drukke dag is op het werk, ook veel levering, veel gaten in de schappen. Toevallig is de collega die voor mij was weer ‘geblesseerd’, zodat ze niets heeft kunnen doen en alles voor mij is. Het is alleen raar dat ze zoiets toevallig altijd voor heeft op zo van die dagen _-:(

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 16:57

Dat ik me alweer naar mn bed mag begeven omdat migraine aanval nummer 4 gezellig langs komt. Wordt een interessante jaarwisseling als dit zo door blijft gaan...

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 18:31

Dat ze hier in de wijk van kerst tot begin januari aan één stuk door vuurwerk afsteken. De ene kat zit achter de koelkast en de andere achter de wasmachine. Ik vind het zo zo zo zielig.. Als iedereen zich aan de regels houdt dan is het maar een paar uur per jaar maar mijn dieren zitten nu minstens 5 dagen in de stress.

Mocht iemand nog tips hebben..

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 18:32

Jildau schreef:
Dat ze hier in de wijk van kerst tot begin januari aan één stuk door vuurwerk afsteken. De ene kat zit achter de koelkast en de andere achter de wasmachine. Ik vind het zo zo zo zielig.. Als iedereen zich aan de regels houdt dan is het maar een paar uur per jaar maar mijn dieren zitten nu minstens 5 dagen in de stress.

Mocht iemand nog tips hebben..


Petremedy, maar had je beter wat eerder mee kunnen beginnen. :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Jildau

Berichten: 9405
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 18:34

xDenies schreef:
Jildau schreef:
Dat ze hier in de wijk van kerst tot begin januari aan één stuk door vuurwerk afsteken. De ene kat zit achter de koelkast en de andere achter de wasmachine. Ik vind het zo zo zo zielig.. Als iedereen zich aan de regels houdt dan is het maar een paar uur per jaar maar mijn dieren zitten nu minstens 5 dagen in de stress.

Mocht iemand nog tips hebben..


Petremedy, maar had je beter wat eerder mee kunnen beginnen. :)


Goed om te onthouden voor volgend jaar! De ene kat was vorig jaar niet zo bang dus snap ook niet waarom hij nu zo over de zeik is. De andere was vorig jaar nog niet geboren dus voor hem is het de eerste keer dat hij vuurwerk meemaakt. Maar ik hoop steeds dat ze ook even één of twee uurtjes stoppen maar dat zit er vandaag niet in.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 18:39

Het “ik ga gewoon zoeken” niet willen accepteren en dan ben ik de gebeten hond als ik t zelf wil oplossen. Uh...hallo...IK raak iets kwijt en IK heb t nodig dus laat MIJ het dan ook gewoon zoeken als ik dat aangeef. Als ik hulp nodig heb of wil vraag ik dat echt wel.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 18:41

Op de “het is daar koud” had ik misschien nog gereageerd door weg te lopen zonder wat te zeggen en terug te komen met een deken of trui “zo is het wat minder koud” en weer doorgaan met waar ik mee bezig was. Mietje. Op kou kan je je kleden, kind heeft er blijkbaar geen last van dus doe niet alsof je zielig bent.

I'll be back so soon you won't even have time to miss me. Look after my heart, I've left it with you.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 18:50

Dat het nog steeds niet vriest.
Vrieskou met een zonnetje is het lekkerste weer wat er is :=

Wave after wave

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 18:51

Benthhh schreef:
Dat het nog steeds niet vriest.
Vrieskou met een zonnetje is het lekkerste weer wat er is :=

Ik ben daar juist wel weer blij mee, vrieskou is verschrikkelijk := :brr:

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 19:00

Aan een vriendin die te lui is om de link van het restaurant aan te klikken wat ik heb geappt 3 berichten terug en direct vraagt waar ze dan heen moet.

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 19:05

Veulens bij hun moeder weg stelen in de Oostvaardersplassen door een stel idioten. Hoop toch echt dat ze opgepakt worden.

Ben een HSP-er, dus wars van macht, hiërarchie en regels.
Een soeverein? die ligt in mijn gereedschapskist.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Axxy, Boheme, Duran123, Es_ther, kiki1976, knockout1, moOby, MyWishMax, santaju, Selente, Vavane, verootjoo, Vinny12511, YandexBot en 172 bezoekers