Goede Kerst gehad?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
banka
Berichten: 76
Geregistreerd: 26-06-14

Goede Kerst gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 21:57

Hoe hebben jullie de Kerstdagen beleefd? Volgens planning?
Ik had veel eten in huis. Hier zouden veel familieleden eten. De eersten belden af. Griep!. Ik daar naar toe met kippensoep.
De volgende dag kwamen anderen. Na twee uurtjes vertrokken ze weer.
Virus. Overgeven! Anderen die zouden komen hoorden het en belden toen af.
Toen maar met mijn poezen en ponies de Kerst gevierd. En vandaag maar weer wat Kerst eten gehad


Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Goede Kerst gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 21:59

Ohjee dat is balen zeg! Hier dit jaar zowaar wel met zijn allen geweest 2e kerstdag. Vorig jaar was dat ook de bedoeling maar moeten mijn broer en schoonzus afzeggen wegens ziekte. Dit jaar had ik er 1 dag van tevoren een hard hoofd in dat mijn moeder fit genoeg zou zijn, maar die knapte wonderbaarlijk genoeg zo snel op dat het wel gelukt is. Dus ja, ik mag hier gelukkig niet klagen! <3

<3 A HOUSE is not a HOME without a WESTIE <3


Danielleeee_
Berichten: 3167
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Goede Kerst gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:01

Qua planning is het helemaal goed gegaan! Ik ben wel ziekig, maar gelukkig niet zo ziek dat ik alleen maar in bed heb gelegen. :) Ik heb een erg gezellige Kerst gehad :D

*pum*

Anastasia24

Berichten: 2678
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Goede Kerst gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:04

Dat is inderdaad balen, eerste kerstdag paardjes feestmaaltje gegeven, *\o/* . Tweede kerstdag, waren m'n ouders weg. Dus was ik weer heel de dag alleen. ( Wat ik heerlijk vind, :D ) Ze hadden wat 'kerst' inkopen gedaan, dus dat opgegeten tijdens m'n netflix serie. Jap. geslaagde kerst, *\%/*

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:13

Ik verplaats dit topic van Het leven zonder paarden naar Prettige Feestdagen, daar past het beter. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:13

Nadat we twee dagen later dan gepland op wintersport gingen omdat één van de paarden medische zorg nodig had bleek één van mijn gezinsleden nogal ziek te worden van het restaurantvoedsel daar. Toen er voor gekozen om zelf in ons appartement te gaan koken met dat wat er nog in het dorpswinkeltje te vinden was. Beide kerstdagen de meeste vreemde combinaties gegeten maar het was wel gezellig. Uiteindelijk ook maar 2 dagen geskied want de pistes bestonden hoofdzakelijk uit keihard ijs (eerste dagen regende de sneeuw weg en daarna vroor de drab weer op).
Maar we waren tenminste allemaal even samen en er uit <3 <|-

Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:20

Ik en m'n moeder ook allebei ziek!! Dus helaas iedereen af moeten bellen. :=
Met als gevolg een vriezer die tot de nok gevuld is met gourmetvlees. :')

banka
Berichten: 76
Geregistreerd: 26-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 22:22

Zo te lezen hebben jullie toch een fijne Kerst gehad. Dat het soms toch iets anders loopt dan gedacht maar toch goed gekomen.

banka
Berichten: 76
Geregistreerd: 26-06-14

Re: Goede Kerst gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 22:22

Paris. Oei. Niet leuk!

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:23

Opzich niks te klagen, eerste kerstdag bij m'n oma geweest alleen was m'n hond het er niet zo mee eens dus die heeft z'n riem kapot gebeten. 2e Kerstdag in m'n 1tje thuis gevierd. :o

Bentley, kerstmuts, 8 maanden

purny

Berichten: 27387
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Goede Kerst gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 22:29

Bij m’n ouders geweest en daar blijven slapen. Helaas slaap ik slecht dus was blij dat ik weer in m’n eigen bedje lag.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

lor1_1984

Berichten: 12010
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Goede Kerst gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 12:34

Heerlijke kerst gehad. :)
Lekker gegeten, films gekeken, nog even met de hond op stap geweest, stapel cadeautjes uitgepakt en verder lekker genikst.

6+3=9, but so does 5+4.
The way you do things isn't always the only way to do them.
Respect other people's way of thinking.

santie

Berichten: 1386
Geregistreerd: 27-03-05
Woonplaats: Hippolytushoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 19:52

Bij ons ging het ook niet helemaal volgens plan -O- . Mijn dochter (en haar vriend) ging na een uurtje weg, omdat ze verschrikkelijk misselijk was, diarree en hoofdpijn had. Daarna belde mijn schoonzusje, dat ze met haar dochtertje van 3 maanden eerst naar de huisartsenpost ging en daarna misschien nog zou komen. Helaas was het kleintje te ziek en ligt ze nu nog in het ziekenhuis. Als klapper werd ik zelf ziek en heb mij hele kerstdiner uitgekotst... :o Joepie!

Anoniem

Re: Goede Kerst gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 20:54

Wij hebben gisteren pas kerst gevierd.
Eigenlijk is alles exact volgens planning gegaan, m'n broer en schoonzus + kids waren 3 kwartier te vroeg _O- dus dat bracht mijn planning een klein beetje in de war maar m'n schoonzus heeft me geholpen een peptalk gegeven en zo is alles perfect goed gekomen.
Alle voorbereidingen waren ruim optijd klaar dus dat scheelde ook een hoop.
Na het eten nog de afwas gedaan, toen cadeautjes en toen waren we precies om 10 uur klaar, m'n broer en schoonzus wouden rond 10 uur weer weg ivm reistijd en de kinderen die dan nog een beetje optijd op bed kwamen.
Vandaag restjes dag, heel veel eten over wel. Iedereen ook wat mee gegeven en nog heb ik in m'n uppie te veel over :P


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Blue_flower, djodjodjo, MissJG, r0bijn, Renss, Room_Soesje, SentiBot, Syb_sem, Ubermetrics, Zoe_85 en 69 bezoekers