Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 06:27

Met hoeveel mensen je ongeveer intiem bent geweest :o

Ik liever niet maar mochten ze het vragen geef ik wel eerlijk antwoord....
Het zou mooi zijn als ik met mn 28 jaar kon zeggen 3 of 5...
Maar ik heb best wat jaren achter de rug gehad dat ik heel erg zocht naar mezelf en ja ook wel wat mensen als goede kandidaten gezien om iets langdurigs mee te beginnen maar dan liep het op niks uit.. bv dat je achter een pittige coke verslaving kom dat soort dingen terwijl je het in eerste instantie niet zou denken omdat degene toch verders het leven op orde heeft.. Auto koophuis baan....
Ander had weer een gokverslaving of was flink jaloers... tja dan gaat het aantal langzaam aan wat omhoog...

Wie herkent zich een beetje hierin?
Ben er best ruimdenkend in en weet ook dat veel vrouwen het leuk vinden om gewoon lekker hun jonge jaren wat rond te kijken... elke man of vrouw heeft weer wat anders te bieden..

Ik kwam hier een beetje op nadat iemand een opmerking maakte hierover en dat zette me wel aan het denken..

Vind het hardstikke prachtig als mensen maar een partner hebben gehad en het gelijk goed zat hoor!
Maar voor veel loopt het toch anders omdat het niet is wat je dacht of meschien wel andersom.. bindingsangst is ook best een probleem..

Kan eigenlijk iedereen nog wel voor de geest halen dus denk niet dat het zo onwijs veel is alleen soms vind het wel jammer. .

Hou de discussie een beetje netjes geen slutshaming please :')



Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 06:51

Ik ben zelf heel makkelijk en mijn ouders ook. Ik maak er dan ook geen geheim van.

En wat maakt het nou uit of het er 3 of 13 waren. Sterker nog, het maakt mij nieteens uit waarom het er zo veel zijn (mits het allenmaal vrijwillig was natuurlijk). Als je maar plezier hebt ;)

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

LukieBradley

Berichten: 6558
Geregistreerd: 08-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 06:52

Als ze het zouden vragen zou ik het wel eerlijk zeggen, ik kan ze op 2 handen tellen en ben best netjes geweest.
Maar ik geloof niet dat ze het zelf zouden willen weten :')

Lukie* <3 15-06-2011 / 01-02-2013 Ik mis je kleine man..
Heino* mijn allerliefste kleine leermeester. 01-01-1995 / 13-07-2016. Mijn kleine koning ruim 3 jaar lang :)

Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 07:05

Kan mij niet voorstellen dat mijn vader dat zou vragen. Hij weet heus wel dat het er meerdere waren.
Heb meerdere serieuze vriendjes gehad. Mijn vader is ook niet gek.

Vraag me vooral af waarom hij zou willen weten hoeveel het er exact zijn. Maakt toch niet uit?

Animals can't talk. If they say they can, they are lying!
♡ Aedyn ♡ 21 mei 2022

Iris82

Berichten: 39847
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 07:09

Als ze zoiets zouden vragen zou ik z bij voorbaat al aankijken of ze niet wijs waren. :')

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Palmera

Berichten: 9450
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 07:13

Dat durven ze niet te vragen! :')

Ik weet echt niet hoeveel het er zijn, ik heb ze niet geturfd. Maar ik ben erg wild geweest in mijn jonge jaren en nog steeds niet vies van mannelijk schoon. ;)

pinkie87

Berichten: 7193
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 07:13

haha mijn ouders zouden het nog geen eens durven te vragen :')
mijn mam is zo preuts al wordt er te veel gezoend of komt er wat sex voor in de film dan wordt het weg gezapt.

Creative-Planet voor al uw foto`s
kijk snel verder!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 07:40

A) waarom zouden ouders dat willen weten? En waarom zou je het daarover hebben met ze? Het idee alleen al.
B) gaat ze gewoon echt geen ruk aan wat mij betreft.

:')

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41527
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 08:00

Ze zouden het niet vragen, dat is een. Daarnaast zou ik het ook niet vertellen omdat het helemaal niemand ene reet aan gaat :).

Daarnaast zou ik t niet eens exact weten omdat ik het niet bijhoud.

troi
Berichten: 16998
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 08:11

haha mijn ouders zouden het nooit vragen!

Sowieso dat moderne preutse gedoe heb ik nooit begrepen.

Met paarden kopen ga je toch ook niet voor de eerste de beste die leuk lijkt? Eerst flink wat proefritjes, ff kijken wat de mogelijkheden zijn, je smaak ontwikkelen en dan pas kopen is alleen maar zeer verstandig vind ik *D

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 08:20

Ja hoor mijn ouders zouden zoiets vragen maar zijn verschillend.

Mijn ma zag mij het liefst als net meisje, 1 partner en als kan niet voor trouwen
Mijn pa vind dat ik moest sletten toen mijn relatie uitging na 5 jaar zei ie is beste jongen en ik gun jullie weer samenzijn maar eerst ff andere jongens leren kennen blijf niet plakken

Ik heb inmiddels zelf een dochter en ik hoop dat ze niet bij 1 man blijft.

30-11-2015
03-07-2018

Suzanne F.

Berichten: 49150
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 08:44

Poeh, ik zou het wel durven zeggen maar echt heel prettig voel ik me er niet bij, niet omdat het er veel zijn want ze zijn zelfs op 1 hand te tellen, maar gewoon het praten erover met mijn moeder vind ik niet heel gemakkelijk.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 08:53

Ik ben heel open tegen mijn ouders en schaam me er ook niet voor. Dus als ze het vragen zou ik antwoord geven. Maar dat doen ze toch niet. :)

Second to the right, and straight on till morning

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 09:05

Ik en mijn moeder hebben een hele 'andere' band dan je normaal tussen moeder & dochter ziet. Dus ik kan eigenlijk alles tegen haar vertellen en soms doe ik dat met enige schaamte ja, maar vaak ook niet.

Kom op, het is mn moeder hoor :)

S H I N E L I K E A S T A R
L U P A ⋆ ~ B O D H I ~ M E R A
HamsterScapingLittle Paws Pet Shop
voor al je producten voor HamsterScaping

Wennii

Berichten: 2309
Geregistreerd: 29-04-09

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 09:39

Ik zou het mijn moeder met gemak kunnen vertellen want we zijn heel open tegen elkaar, alleen ik weet zeker dat ze er niet naar gaat vragen en ik heb ook niet echt de behoefte om het daarover te hebben.

Ik herken me wel in je verhaal. Best een aantal keer serieus geprobeerd en op niks uitgelopen omdat je ergens achter kwam, maar tot die tijd voelde het dan wel vertrouwd genoeg om intiem te zijn en heb daar ook echt geen spijt van en schaam me er ook totaal niet voor. ONS heb ik nooit gehad omdat ik daar echt niks aan vind, dus het waren oprecht allemaal serieuze pogingen tot :)

Gelukkig heb ik het nu wel getroffen <3 dus hopelijk nooit meer iemand anders haha

proud momma of a beautiful girl and boy, proud girlfriend of a bearded viking

Rennie89
Berichten: 37235
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 09:39

Nope... hell no :+ ik heb een vrij losbandige jeugd gehad en iets teveel met mannen meegemaakt dat ik daar over zou praten met mijn ouders.,. Ben rond 20 heel rustig geworden (lees jaren geen seks) maar ik heb nooit een vaste relatie gehad en wel mijn behoeftes... dus dan gaat het aantal natuurlijk omhoog terwijl je misschien maar een percentage x seks hebt gehad vergeleken met iemand die lange relaties heeft :+

Storm

Berichten: 20827
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 09:44

Nee, dat zou ik niet zeggen. Gelukkig vragen ze er ook niet om. Ik heb zelf wat losse jaren gehad toen ik eind 20 was en net na mijn scheiding en dat hoeven ze niet te weten.

Is het al lente?

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 09:52

Mijn ouders zouden er niet naar vragen denk ik, maar als ze dat wel zouden doen zou ik het eerlijk vertellen. We zijn sowieso erg open naar elkaar dus ik zie geen reden zoiets te verbergen.

ArankaM

Berichten: 1483
Geregistreerd: 24-02-11
Woonplaats: Hekendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 09:59

Ja ik durf dat wel te zeggen, maar ik denk dat ze dat ook wel weten. Heb op mijn 17e mijn vriend leren kennen en daarvoor was ik alleen in paarden geïnteresseerd en boeide mij jongens niets :Y)
Verdere details zou ik nooit delen

[o]

Raineri
Berichten: 6183
Geregistreerd: 21-02-11

Re: Zou je tegen je ouders durven zeggen......#16+

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 10:24

Met mijn moeder wel, mijn vader niet. Ze weten allebei dat ik garbage op pootjes ben dus denk niet dat ze het durven te vragen. Sowieso als iemand het vraagt ben ik een beetje voorzichtig. Niet omdat ik me schaam maar heb geen zin in van die mega preutse reacties van “ur body is a temple” etc etc

Cellulitis is top. Altijd een poffertjespan bij de hand.

Palmera

Berichten: 9450
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 10:28

Danique_G schreef:
“ur body is a temple”

Klopt, mijn lichaam is een tempel. Ik laat het graag aanbidden. :+

xMathilde
Berichten: 1011
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 10:38

Ik zou het best tegen mijn ouders durven vertellen, verwacht ook niet dat ze er naar zullen vragen maar de meeste dingen zijn ze wel van op de hoogte. Herken ook je verhaal van meerdere serieuze relaties en dan ergens achter komen, ofwel m'n eigen gevoel zat niet goed ofwel ergens achter komen inderdaad.

Ik heb nergens spijt van, je geschiedenis maakt je tot de persoon die je vandaag de dag bent. Ondanks dat het niet altijd gemakkelijk is. Maar ik ben van mening, het hoort allemaal bij mij en je moet van me accepteren zoals ik ben.
Laatst bijgewerkt door xMathilde op 02-02-22 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Today is the tomorrow you worried about yesterday and all is well

_merel_

Berichten: 1842
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Vosmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 10:47

Mijn ouders weten dit antwoord wel denk ik. Is geen geheim maar ook geen spannend verhaal :=

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes.

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 10:53

Mijn ouders hoeven dat niet te weten en die zouden ook niet om aantallen gaan vragen. Maar ze weten wel dat ik genoten heb van mijn vrijgezellen bestaan :D

Ik denk dat het ook gezond is om dat te doen rond de leeftijd 16 - 25. Ontdekken, losgaan, fouten maken :j Bij 1 iemand je hele leven blijven vind ik juist een beetje saai. Nee hoor ik heb nergens spijt van, juist heel erg leuke tijd gehad. Maar ik heb ‘t redelijk netjes gehouden vind ik zelf :')

Nu bijna 5 jaar met dezelfde, samenwonend en dat bevalt heel goed. Hoef nu niet meer terug naar die tijd.

MagicMuffin

Berichten: 265
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 10:57

Mijn moeder weet het van mij en ik weet het ook van mijn moeder :+
We hadden een open gesprek en als ik het me goed herinner, liet ik haar raden wie het waren. Sommige had ze fout, waar dus niks mee was gebeurd en sommige waren een verrassing voor haar. Met mijn vader zou ik zo'n gesprek niet hebben. Op dat moment had ik mijn huidige relatie niet, dus er is wel iets veranderd, maar het is nog gewoon op 2 handen te tellen.

Be the reason someone smiles today


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, Bo_Y, Just_Natural, MariskaFally, Nathalie18x, nowylover, ogidni, Paloma_Janet en 166 bezoekers