Wat voor werk kan ik doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chanelle007
Berichten: 340
Geregistreerd: 19-07-17

Wat voor werk kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-18 01:46

Hey,
ik zoek een baantje bij paarden om wat geld bij te verdienen. Ik ben 16 jaar maar ik wil heel graag bewijzen dat ik zelf geld kan verdienen. Door ook de klussen van paarden te doen bv. uitmesten of longeren noem maar op maar in de plaats zou ik liever wat geld willen hebben.

Heel iemand tips wat voor werk ik kan doen?
Laatst bijgewerkt door C_arola op 26-12-18 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel en beginpost aangepast naar de regels

Suzanne F.

Berichten: 49201
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:01

Dan zou ik gaan vakkenvullen in de supermarkt. Dat verdient beter dan op een manege stallen uitmesten. Maar als je perse wil uitmesten dan moet je een manege zoeken op fietsafstand van jouw woonplaats. Maar ik zou eerder naar de plaatselijke supermarkt of andere winkeltjes gaan. Of kranten of folders gaan lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:05

Supermarkt en een krantenwijkje ja :D
Ik weet niet of je al een scooterrijbewijs heb, anders misschien bezorger worden? Tegenwoordig zie ik er ook veel op een elektrische fiets van de zaak

Ik denk dat je weinig mensen tegen gaat komen die je geld zullen geven voor paardenklusjes, dan kunnen ze net zo goed een gratis verzorger nemen.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:12

Supermarkt, horeca, schoonmaken bij mensen thuis, oppassen, winkels.
Verdient allemaal veel beter dan paarden. En hier hangen overal briefjes dat ze winkelmedewerkers zoeken dus je kan vast zo wat vinden.

Anoniemm0
Berichten: 58
Geregistreerd: 17-04-18

Re: Vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:22

Op jouw leeftijd, ging ik bij de stal waar ik reed, stallen uitmesten, pony’s klaarmaken etc. dat verdiende best goed vind ik zelf. Ik had ook nog eens vakkenvullen en kassa in de supermarkt wat ik ook nog eens deed. Al met al, ook met een beetje kom je ergens, en je krijgt wel weer werkervaring. Zie het ook als een positief iets ;)

Elisa2

Berichten: 37101
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:27

Chanelle007 schreef:
Hey,
ik zoek een baantje bij paarden om wat geld bij te verdienen. Ik ben 16 jaar maar ik wil heel graag bewijzen dat ik zelf geld kan verdienen. Door ook de klussen van paarden te doen bv. uitmesten of longeren noem maar op maar in de plaats zou ik liever wat geld willen hebben.

Ik zoek iemand in de regio snaaskerke en de buurgemeenten zodat ik met de fiets kan komen.


Vraag eens bij wat grotere stallen bij jou in de buurt of ze nog weekendkrachten kunnen gebruiken.

troi
Berichten: 17003
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:44

Meestal verdien je geld met rotwerk en krijg je niks voor leuk werk.. maar sommige mensen hebben mazzel en proberen is altijd goed! Ik zou alleen niet teveel hoop hebben..

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70518
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Wat voor werk kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 12:53

Ik verplaats dit topic naar school, studie en werk.

luuntje

Berichten: 13969
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: Wat voor werk kan ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 18:34

Je kan altijd vrgen op de plaatselijke manege of ze mensen zoeken.
Supermarkt, Hema, bejaardenhuis, magazijn, bakker, slager kan je ook vaak werken.
Onze zoon doet schoonmaakwerk in een bejaardenhuis en dat bevalt goed.