Dressuurhaflinger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 17:03

Wat balen heel veel sterkte


Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 11:55

Jeetje Corinne, wat een slecht nieuws is dat !! Maar wat je goed geluisterd naar hem. Hoe dan probeerde hij je te vertellen dat er iets was en dat het geen onwil was. En je hebt dat supergoed begrepen!!
Neemt niet weg dat dit natuurlijk nooit was waar je op hoopte en je nu met een vraagstuk zit wat wijsheid zou zijn.

Sterkte en knuffels aan meneer Anton :(:)

Grand Prix Haflinger Aragon GP+8 & SGW B +6 / Mara ZZZ +1 & Endurance Klasse II +4 / Almond (GGK Hengst) Z1 +7

Sassenach

Berichten: 90
Geregistreerd: 27-02-18
Woonplaats: Stiensgea

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:07

Jeetje wat balen en heel veel sterkte :(:)

✬ ☽ ☀︎• When u have an open mind you have the best views • ☀︎ ☽ ✬

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 10:03

Wat een leuke foto van Storm! In de kerstsfeer {:)

Kiddokids: jij gaat lekker! Snap dat je nog in de M1 even blijft. Hoe gaat het met zijn wond?

Flicka: Zo knap zonder zadel! Ik durf dat echt niet haha.

astridastrid: Hoe gaat het met de verkoop?

Janoek: Wat onwijs balen.. Wat een pech! En wat goed dat jij hebt geluisterd naar hem en verder bent gaat zoeken. Helaas is heeft het zo uitgepakt :(:) Sterkte!

Wear a smile- One size fits all

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 00:44

Mayflower_ schreef:
Wat een leuke foto van Storm! In de kerstsfeer {:)

Kiddokids: jij gaat lekker! Snap dat je nog in de M1 even blijft. Hoe gaat het met zijn wond?

Flicka: Zo knap zonder zadel! Ik durf dat echt niet haha.

astridastrid: Hoe gaat het met de verkoop?

Janoek: Wat onwijs balen.. Wat een pech! En wat goed dat jij hebt geluisterd naar hem en verder bent gaat zoeken. Helaas is heeft het zo uitgepakt :(:) Sterkte!


Ja gaat super lief dat je er naar vraagt, zit dus op de plaatst vd kin ketting met bit gelukkig niet zo last heb de hele week gesmeerd,
Ja nou M1 ben er klaar mee hahah gisteren eerste proef paard beheerst de M oefeningen niet echt schrrrr dacht echt ff hallo zeg, tweede winst ander spoort aan getrokken en gaan
Voor mij gevoel gingen beide proeven lekker tweede wel beter maar 25 punten verschil dus weet niet wat ik ga doen maakt me zo onzeker


Wie gaat er naar de dah wedstrijd Lisse

Searcher

Berichten: 728
Geregistreerd: 20-03-08
Woonplaats: @home

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 09:23

@janouk: Oooh wat naar van meneer Anton zeg, zo jong. Kun je hem nog wat inzetten als recreatiepaard?

@Flicka: paar keer doen en balans wordt vast nog beter. Goede oefening. :j

In januari ga ik hoop ik weer starten. Steff krijgt meer goede dagen en dan laat hij zo'n mooie houding zien en betere impuls.
Afbeelding

Niet alleen Steff gaat op wedstrijd, Azaran zal in januari zijn eerste officiële b proef starten! Laatste tijd vindt hij meer balans, springt 99% in de juiste galop aan en impuls en tempo waren al geen probleem hihi.
Afbeelding

Ze zijn wel erg knap <3

Steff
Afbeelding

Azaran
Afbeelding

❤Steff❤
Steff: B + 14 ~ L1 + 10 ~ L2 + 11
❤️Madroñero❤️

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 09:30

Haha ja na een maand zonder zadel merk ik wel echt verschil! Vanmiddag naar de Country Mill! *\o/*

Super leuk dat jullie weer gaan starten Wia! Jullie komen er echt wel! Stef is zo leuk :D
Azaran is ook super stoer trouwens!

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+11 Z1+3

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 15:28

kiddokids schreef:
Mayflower_ schreef:
Wat een leuke foto van Storm! In de kerstsfeer {:)

Kiddokids: jij gaat lekker! Snap dat je nog in de M1 even blijft. Hoe gaat het met zijn wond?

Flicka: Zo knap zonder zadel! Ik durf dat echt niet haha.

astridastrid: Hoe gaat het met de verkoop?

Janoek: Wat onwijs balen.. Wat een pech! En wat goed dat jij hebt geluisterd naar hem en verder bent gaat zoeken. Helaas is heeft het zo uitgepakt :(:) Sterkte!


Ja gaat super lief dat je er naar vraagt, zit dus op de plaatst vd kin ketting met bit gelukkig niet zo last heb de hele week gesmeerd,
Ja nou M1 ben er klaar mee hahah gisteren eerste proef paard beheerst de M oefeningen niet echt schrrrr dacht echt ff hallo zeg, tweede winst ander spoort aan getrokken en gaan
Voor mij gevoel gingen beide proeven lekker tweede wel beter maar 25 punten verschil dus weet niet wat ik ga doen maakt me zo onzeker


Wie gaat er naar de dah wedstrijd Lisse


Gelukkig gaat het al wat beter! :) Scheelt dat het op die plek zit en niet op een plek ergens waar het kan schuren.
Jemig 25 punten verschil, dat is ook wel wat :D

Searcher: jij hebt een leuk stel paarden! Zijn zeker knap! <3

Flicka: Hopelijk kun je na vanmiddag weer met zadel rijden. Moeten ze hem aanpassen of ga je voor een nieuw zadel?


Hier gaat het rijden heerlijk. Moska is lekker los door het lijf en zit goed in haar vel. Echter gaat ze komend weekend op marktplaats.. Ik ga over op een paard (Fries) omdat mijn hart echt bij de paarden ligt.
Heb haar 5 jaar gehad en met veel pijn in mijn hart gaat ze weg, maar het is wel beter.

Wear a smile- One size fits all

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 17:39

kiddokids schreef:
Ja gaat super lief dat je er naar vraagt, zit dus op de plaatst vd kin ketting met bit gelukkig niet zo last heb de hele week gesmeerd,
Ja nou M1 ben er klaar mee hahah gisteren eerste proef paard beheerst de M oefeningen niet echt schrrrr dacht echt ff hallo zeg, tweede winst ander spoort aan getrokken en gaan
Voor mij gevoel gingen beide proeven lekker tweede wel beter maar 25 punten verschil dus weet niet wat ik ga doen maakt me zo onzeker


Wie gaat er naar de dah wedstrijd Lisse

HAHAAH King die de M1 niet zou beheersen HAHAHA, grapjas die jury.

Laat je niet gek maken <3 ! Jullie kunnen dit.

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:30

Mayflower_ schreef:
Gelukkig gaat het al wat beter! :) Scheelt dat het op die plek zit en niet op een plek ergens waar het kan schuren.
Jemig 25 punten verschil, dat is ook wel wat :D

Searcher: jij hebt een leuk stel paarden! Zijn zeker knap! <3

Flicka: Hopelijk kun je na vanmiddag weer met zadel rijden. Moeten ze hem aanpassen of ga je voor een nieuw zadel?


Hier gaat het rijden heerlijk. Moska is lekker los door het lijf en zit goed in haar vel. Echter gaat ze komend weekend op marktplaats.. Ik ga over op een paard (Fries) omdat mijn hart echt bij de paarden ligt.
Heb haar 5 jaar gehad en met veel pijn in mijn hart gaat ze weg, maar het is wel beter.


Nee mijn eigen is gelukkig gefixt :D

Oh wat jammer zeg! Sterkte en succes met de verkoop :(:)

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+11 Z1+3

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:46

astridastrid schreef:
kiddokids schreef:
Ja gaat super lief dat je er naar vraagt, zit dus op de plaatst vd kin ketting met bit gelukkig niet zo last heb de hele week gesmeerd,
Ja nou M1 ben er klaar mee hahah gisteren eerste proef paard beheerst de M oefeningen niet echt schrrrr dacht echt ff hallo zeg, tweede winst ander spoort aan getrokken en gaan
Voor mij gevoel gingen beide proeven lekker tweede wel beter maar 25 punten verschil dus weet niet wat ik ga doen maakt me zo onzeker


Wie gaat er naar de dah wedstrijd Lisse

HAHAAH King die de M1 niet zou beheersen HAHAHA, grapjas die jury.

Laat je niet gek maken <3 ! Jullie kunnen dit.


Had ik dus ook jammer dat Mvr al weg was hahah ze was snel weer in de hok hahaha

Meid jij sluit ook een hoofdstuk af best wel snel toch wanneer gaat ze weg

suffie
Berichten: 5711
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:13

Ik herken het Kiddokids. Laatst een wedstrijd hier dichtbij huis meegereden. Heerlijk gereden vond ik zelf, gevoel zo tussen de 185/190 pnt. Tussen de paarden zijn ze toch altijd wat strenger is mijn ervaring.
Nou....1e proef 171, zo laag heb ik in de afgelopen 30 jaar nog niet gereden en gewoon 40 punten verschil met nummer 1 -O- :+ 2e proef dikke winst en een 6e plaats, dat leek er meer op.
Na afloop de confrontatie aangegaan met de jury, ze vond het maar niets. Oefeningen leken nergens naar en ik kon beter maar terug naar de B want daar hoorde ik thuis. Inmiddels gaan we M1 starten binnen 9 maanden, dus zo slecht zijn we niet, maar ik ken je gevoel :(:)

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 00:28

suffie schreef:
Ik herken het Kiddokids. Laatst een wedstrijd hier dichtbij huis meegereden. Heerlijk gereden vond ik zelf, gevoel zo tussen de 185/190 pnt. Tussen de paarden zijn ze toch altijd wat strenger is mijn ervaring.
Nou....1e proef 171, zo laag heb ik in de afgelopen 30 jaar nog niet gereden en gewoon 40 punten verschil met nummer 1 -O- :+ 2e proef dikke winst en een 6e plaats, dat leek er meer op.
Na afloop de confrontatie aangegaan met de jury, ze vond het maar niets. Oefeningen leken nergens naar en ik kon beter maar terug naar de B want daar hoorde ik thuis. Inmiddels gaan we M1 starten binnen 9 maanden, dus zo slecht zijn we niet, maar ik ken je gevoel :(:)

Neeee meeen je niet pfff echt precies het zelfde toevallig zelfde jury lol hahaha
nou hier precies zelfde helaas was ze al gevlucht anders even onder de neus gewreven dat hij bijna zzzwaar was.
Waarom worden koudbloeden met jazz en persival vergeleken
Kijk naar de combinatie.

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 00:32

Tja sommige jury’s vraag ik me af waarom ben je jury geworden? Ik vind dat net van ik ben jury maar ben net zo streng als een grand prix jury...

Oke ze hoeven ook niet te strooien met winstpunten. Maar komop

Ik heb keer een 5 gehad voor achterwaarts. En zo mooie achterwaarts had stan nog nooit gemaakt!! Normaal is t neus eruit, rug weg drukken en achterwaarts. Nooit echt lage cijfer of opmerking overgehad. En met neus eruit bedoel ik ook echt neus eruit....

Deze achterwaarts was nageefelijk en over de rug. Kreeg ik een 5! Sleepte met z’n achterbenen.

Tuurlijk snap ik dat een jury niet weet hoe hij normaal achterwaarts gaat. Maar was zo trots. En iemand met een beetje verstand van de bouw kan zien dat t voor hem lastig was

Oja was nota bene een Hafwedstrijd! Niet dat een Hafwedstrijd minder is dan een gewone, maar mijne kon niet tegen op de luxere hafjes..Tot nu toe mijn meeste winstpunten bij de gewone wedstrijden gehaald..

En dat 20 punten verschil heb ik ook wel eens gehad

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 00:37

Hier zijn we weer helemaal back in shape! Nouja.. Mareja tenminste wel _O- :oo

Heb het trainen en wedstrijden rijden zo gemist! Met m'n kleine ventje gaat t ook allemaal goed :j

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Abby oet de Broekstreek v. Liz. Neustar
Catell van 't Jansveld v. Liz. Steuermann
†Mareja van Steenbergen Elite, Sport | v. Adidas | Z1+14
IG: @dutchhaflingers

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:36

Jeetje Leonie wat is hij al groot! :=
Binnenkort weer op wedstrijd met Mareja? :D

Wij mochten vandaag 2 winstpunten meenemen naar huis *\o/* M1+6!

Nieuwe zweetdeken <3
Afbeelding

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+11 Z1+3


plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:46

WoW Leoni wat een kanjer? Hoe groot is hij nu denk je? Fijn dat alles goed gaat

Super flicka!! Mooi deken

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 23:03


kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 11:18

Mogguh
Iedereen trouwens fijne feestdagen

Leuk Plutolover

Ik heb gisteren iets weer opgepakt
Zo trots en hij begint het langer vol te houden

O en die andere kruimel is zijn vriendinnetje die staat ook ingespannen maar moet nog een hoop leren


https://www.facebook.com/10000231632632 ... 829456641/

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 13:00

Wauw wat gaaf!! <3

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+11 Z1+3

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 13:24

WoW gaaf!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 15:52

Whaaa wat een páárd Maris!!!!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 16:13

Wauwie <3

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 17:14

Vet cool He dames en echt een heel stuk nu, je ziet dat hij het lastig vind op het einde maar vind niet zo gek
Op de plaats lukte ook alleen alla moment film niet hahaha

Op naar GP hihi
Tamara is bevallen en ze gaat hem Straks weer oppakken.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:12

Echt super gaaf! Benieuwd hoe ver hij gaat komen in de dressuur! :j

Vanochtend met Flicka naar de tandarts geweest, nu weer helemaal netjes :D

Hoe vaak laten jullie de paarden enten? Heb het de dierenarts gevraagd vanmorgen en die zegt dat de enting maar 6 tot 9 maanden werkt in plaats van een heel jaar wat iedereen denkt.. dus heb toch maar extra laten enten, helemaal met die influenza uitbraak. Uit onderzoek is gebleken dat de paarden die halfjaarlijks geënt worden er het beste uitkomen, dus hopen op het beste en geen uitbraak in het noorden :=

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+11 Z1+3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers