Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 16:12

Nou €500 hebben of niet hebben... Altijd welkom :D Ze proberen al een hele tijd te besparen op personeel, meer besparen als nu gaat niet meer want dan moet de winkel later open/vroeger toe. Maar dit is echt gewoon een stap te ver. Ik ging in juni al kijken naar wat anders maar dit bevestigd het helemaal voor mij dat het hier stopt.


Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 16:31

De anwb... Denk je een leuke reis te boeken; ''Sorry mevrouw, die is niet meer beschikbaar voor februari. Wel voor april.''
Zet dit dan even op de site om teleurstelling te voorkomen :(

Ania

Berichten: 6098
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 17:11

Aan mijn liegende en pestende collega.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 18:11

Cash only nagel salons. Halloooo het is 2018

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 18:24

Anthea schreef:
Cash only nagel salons. Halloooo het is 2018

Is makkelijker om een deel zwart weg te boeken O:)

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 18:50

Dorus schreef:
Anthea schreef:
Cash only nagel salons. Halloooo het is 2018

Is makkelijker om een deel zwart weg te boeken O:)

Precies dat. Paar jaar terug had je daar ineens massa's belwinkels voor toch? Zie je nu ook nauwelijks meer iets van.

Schoentje, kerstmuts en [o]


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 18:52

Ja volgens mij gebeurd dat ook in wax salons en tattoo shops etc etc.. Ik heb echt nooit cash :n

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 18:54

Die belwinkels bestaan nog steeds, vooral in Amsterdam zijn ze letterlijk overal.

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 19:05

Aan mijn vriendin. Natuurlijk joh, de persoon waarmee je al drie jaar een relatie hebt lekker niets vertellen, maar wel je nieuwe vrienden? Blijkbaar zijn vrienden die je minder dan 4 maanden hebt belangrijker dan je partner :roll:

Edit: laat maar ik heb het er uit gekregen. En nadat ik 20 screenshots heb gelezen van haar die ruzie maakt met haar vriendin over welk anime karakter beter is had ik het liever niet geweten :') :')

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 19:46

Dat ik nu aan het stressen ben of ik wel aan genoeg uren ga komen voor mijn stage, terwijl ik zou moeten stressen om mijn examens over twee weken. En dat mijn goede mood nu verkloot is en ik op bed niks lig te doen. Functioneren is ook een dingetje soms...

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 20:28

Aan bokt, ik wil graag een topic openen over een van onze pups, een soort volg topic. Maar de laatste (en enige) keer dat ik ooit een topic aan maakte over een puppy dat gezondheid gerelateerd was, hadden we zoveel gezeik. Mensen die een pup hadden gekocht die daarna ziek werd en doodging, en toen ons beschuldigde dat de pup al ziek was voordat we hem verkochten want "dat hadden ze gelezen in een topic op bokt". Terwijl dat een heel andere pup en nest betrof en het pupje had alleen maar een oorontsteking :=

En nu durf ik dus nooit van mijn leven meer een topic over onze honden op bokt te openen

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 23:50

Dat ik niet kan slapen en zo de hele nacht nog doormoet.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 00:04

Lestrange01 schreef:
Aan mijn vriendin. Natuurlijk joh, de persoon waarmee je al drie jaar een relatie hebt lekker niets vertellen, maar wel je nieuwe vrienden? Blijkbaar zijn vrienden die je minder dan 4 maanden hebt belangrijker dan je partner :roll:

Edit: laat maar ik heb het er uit gekregen. En nadat ik 20 screenshots heb gelezen van haar die ruzie maakt met haar vriendin over welk anime karakter beter is had ik het liever niet geweten :') :')



Klinkt wel als echt iets om ruzie over te krijgen, een anime karakter ja :j :')

Wave after wave

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-18 07:36

Mijn vriend zijn kat die waanzinnig geobsedeerd is door eten en een kwartier voordat haar automatische bak open gaat al langs het bed zit te piepen.

Ik hoop echt dat ze mijn welopgevoede kat (die probleemloos op onbeperkt staat) er niet mee aansteekt als we samen gaan wonen..

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 10:53

Heeft niets met opvoeding te maken hoor.
3 katten hier, dezelfde opvoeding. Kater is een verhaal en bij het minste geritsel er staat omdat hem denkt dat het voor hem is. Een kattin die het omgekeerde is, kieskeurig, eet juist genoeg... En dan nu juist en kitten die denk ik hetzelfde gaat zijn als de kater.
Allen staan ook op onbeperkt.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 11:32

Dat ik de afspraak met de hoefsmid totaal vergeten ben... gelukkig heeft een stalgenootje mijn paard uit de kudde gehaald zodat ze alsnog gedaan is. Ik schaam mij diep :o

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-18 11:57

dromertje2 schreef:
Heeft niets met opvoeding te maken hoor.
3 katten hier, dezelfde opvoeding. Kater is een verhaal en bij het minste geritsel er staat omdat hem denkt dat het voor hem is. Een kattin die het omgekeerde is, kieskeurig, eet juist genoeg... En dan nu juist en kitten die denk ik hetzelfde gaat zijn als de kater.
Allen staan ook op onbeperkt.


Nee dat onbeperkt staan idd niet. Maar het gedrag rondom eten wel.. die van mij schooit namelijk helemaal niet. Ben gewoon een beetje bang dat ze dat straks overneemt van de andere.

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

hagelslag
Berichten: 8993
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 12:16

Collega _-:(
Kan ineens de reservemesjes voor t stanley mes niet meer vinden

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 13:03

xPabloBokt schreef:
dromertje2 schreef:
Heeft niets met opvoeding te maken hoor.
3 katten hier, dezelfde opvoeding. Kater is een verhaal en bij het minste geritsel er staat omdat hem denkt dat het voor hem is. Een kattin die het omgekeerde is, kieskeurig, eet juist genoeg... En dan nu juist en kitten die denk ik hetzelfde gaat zijn als de kater.
Allen staan ook op onbeperkt.


Nee dat onbeperkt staan idd niet. Maar het gedrag rondom eten wel.. die van mij schooit namelijk helemaal niet. Ben gewoon een beetje bang dat ze dat straks overneemt van de andere.


Mijn kater schooit wel, kattin niet. Beide zelfde opvoeding.
Kan ook gewoon karakter zijn.

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 13:33

Het boodschappen doen voor kerst, en daarmee beseffen hoe erg ik mijn opa en oma mis ;( allemaal dingetjes die we normaal gesproken extra hadden ingeslagen voor hen... ;(

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Nyaleti

Berichten: 6109
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 14:22

Dat ik geen bus kan boeken van de stad naar de plek waar ik naar toe moet. Online kan je niks vinden maar last minute zit alles vol natuurlijk want het is kerst. Vlucht is 250 euro voor één uur, taxi is gevaarlijk. Ik moet naar m'n nieuwe werkplek dus zou fijn zijn als ik daar optijd kan zijn.. iets met eerste indruk enzo _-:(

Oh en ik heb gruwelijke honger maar de kleine winkels hier zijn vies en moet eerst dit regelen voor ik naar de supermarkt kan :+

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 15:36

De hond van m'n schoonouders (en in het verlengde daarvan m'n schoonouders). Wij varen vanmiddag naar Nederland en mijn schoonouders wonen vlakbij de haven, dus die geven ons en de hond straks een lift naar de boot en wij parkeren onze auto bij hun.
Hun hond kan niet met andere honden en ik zeg op de weg erheen nog 'ik hoop wel dat ze Mac even weggelegd hebben voor we naar binnen komen.' Nou, tuindeur gaat open en onze hond wordt meteen aangevlogen door dat klotebeest.
Ook hallo.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 17:58

aan dat ik me altijd zo op de tweede plaats geduwd voel...

:o I broke my heart in two,
one for me and one for you :o

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:03

Mijn vader die meteen boos wordt als mijn mams gewoon fatsoenlijk zegt dat de tv hard staat. En pa wordt meteen boos want "hij staat niets voor niks zo hard want ik hoor het niet". Ja koop dan een gehoorapparaat ipv boos te worden.

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 18:04

Die hoofdpijn waar ik vanmorgen al mee ben opgestaan, en die "gezellig" de hele dag blijft hangen -O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, DDD3, fotolijstje, GrapeshotBot, HuyanaJoy, Keizerinnnn, LouLi, MissMarije, MyWishMax, NogSteedsGek, Pieke_Gwen, Pluttersput, TheNovelist, TurboDi, YandexBot en 143 bezoekers