Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 19:31

Dat ik al 3 uur op zoek ben naar een geschikte bron voor mijn verslag en NIKS kan vinden, inmiddels komen de tranen van frustratie alweer om de hoek kijken -O- ben hier toch zo klaar mee

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:11

iirrssjjee schreef:
Saleisha schreef:
Dat ik dat ene huis absoluut niet uit mn hoofd krijgen, maar het is nèt te duur.. maar zooo fijn en nieuw en ik wil het. :+


Niemand in de omgeving die je even een extra zetje kan geven? Of zelf nog ergens een verborgen spaarpot?

Ja dit ga ik nog een keer proberen idd.. Het wordt kaal opgeleverd dus zit ook te puzzelen met goedkope vloeren en behang en weet ik wat.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:15

Dat het altijd en eeuwige antwoord maar is dat je 'teveel' doet en 'teveel' hooi op je vork neemt. Je mag wel 40 uur per week je helemaal rot werken, maar 3x per week naar je paard, 2 honden en wat andere huisdieren is dan ineens '' teveel ''. Ja hoor ….. Ik zal alles wat ik leuk vind weg doen om mezelf letterlijk kapot te werken. Dat zal de oplossing zijn. :Y)

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:27

Dat ik, net als vele anderen, last heb van een eindejaarsdip.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 22:43

xDenies schreef:
Dat het altijd en eeuwige antwoord maar is dat je 'teveel' doet en 'teveel' hooi op je vork neemt. Je mag wel 40 uur per week je helemaal rot werken, maar 3x per week naar je paard, 2 honden en wat andere huisdieren is dan ineens '' teveel ''. Ja hoor ….. Ik zal alles wat ik leuk vind weg doen om mezelf letterlijk kapot te werken. Dat zal de oplossing zijn. :Y)


Sommige mensen denken echt dat je leeft om te werken :')

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:21

Benthhh schreef:
Sommige mensen denken echt dat je leeft om te werken :')


Exact. En dat het dan niet binnen dringt dat juist het werk met de bijkomende gedoetjes vaak meer impact heeft dat iets teveel wordt; dan die wandelingen met zowel paard als honden...

Het is voor mij oprecht ontspanning om te zien hoe mijn diertjes genieten. Terwijl mijn omgeving me dat juist misgunt.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:33

Precies. Als je niet op past maakt werk meer kapot dan je lief is.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:41

xDenies schreef:
Dat het altijd en eeuwige antwoord maar is dat je 'teveel' doet en 'teveel' hooi op je vork neemt. Je mag wel 40 uur per week je helemaal rot werken, maar 3x per week naar je paard, 2 honden en wat andere huisdieren is dan ineens '' teveel ''. Ja hoor ….. Ik zal alles wat ik leuk vind weg doen om mezelf letterlijk kapot te werken. Dat zal de oplossing zijn. :Y)



Je kan ook teveel werken en 32 uur gaan werken oid. Maar zolang jij zelf niet het gevoel hebt dat het teveel is, is het goed toch?

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:57

Ladybird schreef:
xDenies schreef:
Dat het altijd en eeuwige antwoord maar is dat je 'teveel' doet en 'teveel' hooi op je vork neemt. Je mag wel 40 uur per week je helemaal rot werken, maar 3x per week naar je paard, 2 honden en wat andere huisdieren is dan ineens '' teveel ''. Ja hoor ….. Ik zal alles wat ik leuk vind weg doen om mezelf letterlijk kapot te werken. Dat zal de oplossing zijn. :Y)



Je kan ook teveel werken en 32 uur gaan werken oid. Maar zolang jij zelf niet het gevoel hebt dat het teveel is, is het goed toch?


Gewoon maar minder werken is niet voor iedereen een oplossing. Tevens stoei ik nog steeds met lichamelijke klachten en heb mijzelf daar nooit in afgeremd waardoor een hoop nu wel 'teveel' voelt. Ik doelde enkel dat iedereen om je heen verwacht dat je dan maar leuke dingen opzij zet.

Ineke2

Berichten: 33112
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 00:18

Maar dát is vaak een mede reden van een burn out. Mensen zijn te druk en stoppen dan juist met hetgeen waar ze hun ontspanning uithalen en energie van krijgen.

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 00:24

Ja, dan is de balans tussen inspanning en ontspanning volledig zoek.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 00:25

Aan het feit dat ik eindelijk een idee had wat ik volgend jaar wil gaan doen qua studie maar het weer eens door mijn familie in twijfel word getrokken. -O-

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 04:47

Dat ik gisteravond te lui was om het beddengoed van de waslijn te halen en er dus vannacht een bushfire in de buurt was. Nu moet ik komende week in een bed slapen wat naar kampvuur ruikt.
Heb het vandaag ook nog buiten laten hangen, hopelijk waait de rooklucht eruit :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 08:12

Aan het weer. Het regent hier flink. Normaal doe ik ‘s ochtend als eerste alle dieren maar nu wacht ik er toch maar even mee. Maar daardoor is mijn routine in de war.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 08:41

Maflinger_S schreef:
Ja, dan is de balans tussen inspanning en ontspanning volledig zoek.


Ineke2 schreef:
Maar dát is vaak een mede reden van een burn out. Mensen zijn te druk en stoppen dan juist met hetgeen waar ze hun ontspanning uithalen en energie van krijgen.


En daarom stop ik daar ook niet mee! :) Maar het irriteert me dat juist de leuke dingen als 'teveel' worden aangehaald en ik dat steeds moet verdedigen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 09:33

Maflinger_S schreef:
Dat ik, net als vele anderen, last heb van een eindejaarsdip.


Zou dat mijn probleem beetje zijn? :=

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33789
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 09:55

Hele nacht alleen maar nachtmerries gehad. En vervolgens verslapen voor de sportschool. :O

En zo werken van 11 tot 20:30 en het is sowieso druk vandaag. :+

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:07

Auto die helemaal aanslaat en waarvan de ramen met geen mogelijkheid schoon te krijgen zijn. Koffieapparaat op het werk kapot. Systeem ligt weer plat. En ik heb geen ontbijt gehad.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:12

Dat de tickets zooooooo snel uitverkocht waren -O- |(

Jorex

Berichten: 9935
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:42

Dat mijn pony bang was van mij vanochtend en daardoor eerst tegen de draad aan sprong. Een schok kreeg en vol op mijn tenen sprong. #)
Waarom hij ineens zo angstig was vanochtend weet ik niet. Zal vannacht wel iets gebeurt zijn.

Merexa

Berichten: 1164
Geregistreerd: 08-10-16
Woonplaats: Dorpie in Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:50

Fennadev schreef:
Dat mijn pony bang was van mij vanochtend en daardoor eerst tegen de draad aan sprong. Een schok kreeg en vol op mijn tenen sprong. #)
Waarom hij ineens zo angstig was vanochtend weet ik niet. Zal vannacht wel iets gebeurt zijn.


Aahw.. Vuurwerk misschien? Verder geen verwondingen?

Jorex

Berichten: 9935
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 11:58

Ik gok 2 licht gekneusde tenen, ik loop niet zo lekker meer. Maar heb hem gekalmeerd. Hij is inderdaad ook wat panisch door al het geknal. Hij is heel snel bang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 14:10

Dat ze van mijn oude werk gevraagd hebben of ik met kerst kan werken terwijl ik een paar weken terug al gestuurd heb dat ik pas in januari weer in NL ben. Plus ik heb daar ten eerste al 2 jaar niet meer gewerkt en ten tweede waarom vraag je zoiets een paar dagen voor kerst? Bijna iedereen heeft nu toch al lang plannen voor kerst? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 15:50

Dat het bedrijf niet alleen onze half jaarlijkse bonus heeft terug gezet naar 1 maal per jaar, maar ook net heeft laten weten dit jaar geen kerstpakket meer te geven. Hoe jagen wij ons personeel weg in 3 stappen...

hagelslag
Berichten: 9021
Geregistreerd: 18-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 16:09

DeMolenhoek schreef:
Dat het bedrijf niet alleen onze half jaarlijkse bonus heeft terug gezet naar 1 maal per jaar, maar ook net heeft laten weten dit jaar geen kerstpakket meer te geven. Hoe jagen wij ons personeel weg in 3 stappen...



De bonus naja... Maar geen kerstpakket vind ik altijd een beetje appart