Wat was 2018 voor jaar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Wat was 2018 voor jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-18 22:16

Hoi bokkers,

Ik was even aan het nadenken wat 2018 nou eigenlijk voor jaar was en wat er in dat jaar allemaal gebeurt is en wat het jaar jou te bieden had.

Ik ben heel Benieuwd naar de verhalen van andere bokkers :)

2018 was voor mij het jaar van:
-hele grote stappen in hoe het met mij gaat, mede door een top mentor op de opleiding en mijn allerbeste vriendinnetje en mensen om mij heen die mij af en toe even voor mezelf beschermen.
-het keihard bikkelen om ondanks alles en hoe ik mij voel(de) m'n diploma te halen.
-op de dag dat ik te horen kreeg dat ik geslaagd was, ook even te horen krijgen dat mn opa ziek is, daarna erg veel stress over de behandeling en operatie 2 weken terug, gelukkig gaat het nu erg goed en is en blijft hij schoon
-een baan aangeboden krijgen bij mijn stagebedrijf en deze met beide handen aangenomen!
-voor mezelf gekozen, dit vind ik erg lastig, aangegeven dat ik het niet meer redde op werk en iedereen reageerde zo positief en er is heel goed met mij meegedacht.
-tegen mezelf aanlopen omdat de control freak steeds meer naar boven kwam, die steeds langzaam los kunnen laten
-voor het eerst zonder ouders op vakantie
-mijn lieve vriend leren kennen :)
-ineens heel erg de behoefte voelen naar een eigen plekje, wat ik dit jaar nog waargemaakt heb.
-het hebben van een eigen huis, wat ook de voordelen en goede dingen opgebracht heeft als wat ik hoopte!
-en de laatste weken vooral het jaar van uitrusten en even bijtanken na alles

En wat verwachten jullie van 2019, of welke leuke (en minder leuke dingen natuurlijk) staan jullie te wachten?
Laatst bijgewerkt door Jessica_1998 op 19-12-18 22:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Hakuna Matata

Kelsey, Kenny, Buddy, Jochie, Lazy, Simba & Nala All of me loves all of you
Minoes, Frida, Beertje, Prima Donna ,Snuffie, Happy, Rakker, Semmy, Lizzy en Brandy, I miss you forever, forever and always..my heart breaks a little when I hear your name..


Anoniem

Re: Wat was 2018 voor jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:21

Gewoon een *piep*jaar om snel te vergeten, das mijn samenvatting :=

jeetje77

Berichten: 3450
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:30

Hier ook, mag 2019 alsjeblieft morgen alvast beginnen. Kunnen we de 2018 versie gauw achter ons laten.

Bralindy

Berichten: 3326
Geregistreerd: 06-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:32

Jaar van nieuw begin (Opleiding tot verpleegkundige GZ). Om daarmee te stoppen omdat ik mezelf zo tegen kwam dat ik met moeite kon functioneren op de werkvloer en niet goed begeleid werd door mijn werkbegeleiders waarbij mijn faalangst onwijs getriggerd was. Men kon niet meer objectief met mij en mijn hoogsensitiviteit omgaan en ik ging fouten maken. Gelukkig ben ik er nu van verlost en dat heeft zoveel lucht gegeven!
Met het paard wel onwijs veel progressie geboekt, zij was echt mijn steun en toeverlaten!
Daarbij ook nog nog geslaagd met mijn hond voor het A-examen, en in het nieuwe jaar gaan wij kijken naar een andere training.
Al met al een jaar die super zwaar en stressvol was maar wel met pieken. Nu ga ik wss bij een dagbesteding werken met paarden en verschillende doelgroepen. Combinatie van 2 passies. Ik hoop dat het wat wordt!
Jaar 2019 staat dus voor verandering en doen wat ik echt leuk vind. Ik ben het namelijk zat om dingen te doen waar ik stress van krijg en niet van kan genieten.

"Unable are the loved to die, for love is immortal." - Emily Dickinson

SammyFloor

Berichten: 1196
Geregistreerd: 19-12-09
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:36

- Mijn pony werd met kwaad opzet vergiftigd. Ver de ergste dagen van heel mijn leven, een totale nachtmerrie. Hij heeft iedereen verbaasd met te overleven, maar het paard van een vriendin is eraan overleden. Deze nachtmerrie blijft nog steeds aanslepen, het gif heeft veel invloed gehad op zijn lichaam. En mentaal is het ook enorm zwaar, de dader is nog niet gevat.
- Mijn vriend is in het ziekenhuis beland, bleek chronisch ziek te zijn. Mijn moeder is door een extreme allergische reactie op de narcose bijna gestorven op de operatietafel voor een simpele operatie. Zelf ook in het ziekenhuis beland, net als mijn schoonvader en de neef van mijn vriend.
- Ik heb de opleiding die ik al 2 jaar volgde moeten opgeven. Ik deed deze opleiding doodgraag, maar er werd voor mij beslist dat ik er niet thuis hoorde. Mentaal was dit zo moeilijk. Aan het begin van het academiejaar een soortgelijke opleiding gestart, maar daar was ik doodongelukkig. Na heel wat problemen toch mijn plek gevonden bij de opleiding verpleegkunde.
- Vrij snel van stal moeten veranderen, beste beslissing ooit.
- Gaan samenwonen met mijn vriend.
- Na de verhuis heb ik mijn doel behaald met mijn pony, ik heb 4 jaar geoefend op alleen naar buiten gaan (al mennend). Door extreme verlatingsangst was dit heel moeilijk, maar sinds de verhuis gaat dit geweldig. Echt een vrijheid.
- Onverwachts mijn kat moeten laten inslapen door het FIP virus, enorm veel verdriet. Wel 2 nieuwe kittens in huis gehaald.
- Mijn pony blijkt een stiekeme date te hebben gehad op mijn vorige stalling, ze is drachtig voor 2019. Dubbele gevoelens, overwegend negatief.
- Ik ben voor het eerst in Tallinn, Helsinki en Disneyland geweest. Hele mooie herinneren en ervaringen!
- Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik mijn draai gevonden heb in het leven, ik voel me ondanks alle tegenslagen voor het eerst echt gelukkig.

Ik weet eigenlijk niet goed wat te denken van 2018. Dit jaar bevat enorm leuke hoogtepunten maar ook vreselijke dieptes.

Big horses in a small package!
Sammeke, Arthur, Flinn (16/03/2019) , Floortje †
Volg ons op Instagram @ellen.en.de.ukkies
viewtopic.php?f=266&t=1979833
[KS-ITP] Flinn, van ongepland veulentje naar geliefde bink

belle_boef

Berichten: 10728
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Wat was 2018 voor jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:52

Het was in ieder geval niet mijn jaar en ben blij dat het bijna voorbij is.

Teveel pijn en verdriet gehad dit jaar.

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Wat was 2018 voor jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:02

- ons huis flink onder handen nemen nadat we het in maart gekocht hebben
- mijn jackrussel teefje in laten slapen, en vervolgens plek maken voor onze nieuwe kamelen hond
- zwanger zijn, en onze jongste dochter welkom heten
- ons jongste neefje welkom heten
- rust vinden in mezelf

Kortom, een woest jaar, met flinke emoties. Maar zo over all was het een goed jaar voor ons :j

DiantaM
Berichten: 11272
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:03

Een heel bijzonder jaar, ik heb een klein meisje op de wereld mogen zetten. Dus dit jaar vooral genoten van dat nieuwe kleine mensenleventje naast haar heerlijke grote broer.

Alja

Berichten: 25577
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Wat was 2018 voor jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:36

Geweldig jaar!
Moeder geworden van het leukste en liefste meisje op deze wereld :)

ONDERSCHRIFTLOOS

P0lly
Berichten: 202
Geregistreerd: 19-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:51

Voor mij was 2018 grotendeels niet zo'n leuk jaar, buiten dat ik met mijn paardjes onwijs veel vooruitgang heb geboekt en ik mentaal vooruit ging aan het begin, overleed aan het begin van de zomer een van mijn beste vriendinnen in een auto ongeluk waarna mijn wereld even instortte. Weer terug bij af en weer in therapie. Ups en downs dus, maar ben wel benieuwd naar wat 2019 gaat brengen met mijn nieuwe studie en het huis uit gaan :o


DiantaM schreef:
Een heel bijzonder jaar, ik heb een klein meisje op de wereld mogen zetten. Dus dit jaar vooral genoten van dat nieuwe kleine mensenleventje naast haar heerlijke grote broer.

Pluttersput schreef:
- ons huis flink onder handen nemen nadat we het in maart gekocht hebben
- mijn jackrussel teefje in laten slapen, en vervolgens plek maken voor onze nieuwe kamelen hond
- zwanger zijn, en onze jongste dochter welkom heten
- ons jongste neefje welkom heten
- rust vinden in mezelf

Kortom, een woest jaar, met flinke emoties. Maar zo over all was het een goed jaar voor ons :j

Alja schreef:
Geweldig jaar!
Moeder geworden van het leukste en liefste meisje op deze wereld :)


Proficiat met de geboorte van jullie kindjes! *\o/*

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:13

Alja schreef:
Geweldig jaar!
Moeder geworden van het leukste en liefste meisje op deze wereld :)


Dat kan niet, die wonen al hier :D

Jeroeleke, dankjewel!

Olympia

Berichten: 55601
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:19

2018 was voor mij een jaar die ik snel wil vergeten. In januari mijn paard in laten slapen. Ik werd weer sinds lange tijd verliefd op iemand die me na 5 maanden keihard heeft laten vallen. Daarna onwijze lekkage in mijn huis gehad.

Ondanks alles ook mooie momenten gehad dit jaar. Maar het verlies van mijn maatje is gewoon heel zwaar.

Rust zacht Olymp † 14 oktober 2003
Dag lieve Wally † 15 januari 2018

moonfish13
Berichten: 18227
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 00:35

Hier drama en hopelijk is 2019 beter, anders ga ik heel hard gillen.
Begin 2018 werd ik onverwachts ziek en na twee keer niet serieus te zijn genomen hier, uitgeweken naar het buitenland.
Daar heb ik de juiste zorg gekregen maar nu is het een groot gezeik om alles hier ook te regelen, met heel veel paarse krokodillen.
We gaan het niet binnen 2018 af kunnen ronden, waarschijnlijk niet eens in een volledig jaar.
Het is enorm heftig geweest en nog steeds zijn we er nog lang niet.
Daarbij was mijn pony vaag niet ok, en dat was niet fijn.
Ze kunnen beter duidelijk wat hebben dan weet je waar je aan toe bent en hoe je ze moet helpen.
Qua auto’s was mijn jaar ook geweldig, niet dus, echt hopeloos.
Onder andere het ding 2 weken kwijt zijn, dikke rekening en een sorry we kunnen het niet vinden hij is niet te maken.
Note: auto had ik net 3 maanden en had veel geld gekost, en die twee stuks daarvoor hadden ook bákken geld gekost doordat het gewoon elektrische poedersuiker waren.
Telkens na pas een kwart van de verwachting de accu’s naar zijn grootje, en dat gewoon in 2,5 jaar 4 of 5 keer. En uiteraard gaf niemand garantie. :$
Gelukkig rijdt mijn auto nu al een half jaar als een zonnetje en was het euvel achteraf heel simpel, maar echt wat een gezeur.
En het is een diesel, thank god, diesel!
NOOIT meer elektrisch, dit rijdt tenminste in plaats van de helft van de tijd stil te staan, terwijl ik enkel in die aangepaste auto rijden kon, dus geen vervoer.
Een auto lenen kon dus niet, nou dan zit je lekker als je fysiek niet kunt fietsen en een scooter te koud is, naast geen scootercertificaat.
Ergste was dat het niemand wat kan schelen dat je als verdorie 25 plusser je moeder je weken mag laten rondrijden, omdat garages hun werk niet goed doen. {:)-:(
Bleek te gaan om een bout een paar slagen aandraaien achteraf, maanden mee geklooit en zelfs stil gestaan midden op een kruispunt.

Naja al met al enkel erg veel gedoe gehad dit jaar, echt niks positiefs.
Hopelijk is 2019 beter.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 01:06

Een afwisselend jaar, veel ups en downs.
Nog net in 2017 een ongeluk gehad waardoor 2018 al poedersuiker begon, dus ik had er al geen vertrouwen in :=
Na daarvan hersteld te zijn heb ik een nieuwe baan gevonden waar ik het nu al erg lang goed naar mijn zin heb. Ik heb (eindelijk) een beetje een plan voor mijzelf kunnen schetsen wat betreft toekomst.
Ik heb een goede kennis verloren op een veel te jonge leeftijd.
Ik ben begonnen met auto rijlessen wat ik heel erg leuk vind.
Ik heb heel duidelijk gezien dit jaar wie mijn echte vrienden zijn en wie niet.
Ik heb heel veel leuks mogen doen met mijn beste vriendinnetje.
Leuke vakantie en weekendjes gehad met mijn vriend.
Mentaal heb ik veel geleerd en ben ik vooruit gegaan. Minder piekeren en meer eerlijk zijn t.o.v mezelf.

Heb wel dit jaar heel veel aan mijn ex moeten denken, tot iedere nacht over hem dromen, en hem overdags niet uit mijn kop krijgen aan toe.

Maar al met al was het wel een oké jaar. Ik hoop in 2019 iets meer te kunnen genieten. :) Ik geef 2018 een 7.
Laatst bijgewerkt door Shaggy09 op 20-12-18 01:08, in het totaal 1 keer bewerkt

JM :#

Danuah

Berichten: 452
Geregistreerd: 16-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 01:07

Een jaar met een 10 (zeg maar gerust 20) rittenkaart in het ziekenhuis.
Een jaar dat ik last minute mijn droom reis (jaar Nieuw Zeeland) moest annuleren door een van van mijn paard.
Een jaar van verdriet door het inslapen van mijn paard.

En nu, een jaar met een lichtpuntje: 2 hele leuke nieuwe paarden. <3

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Wat was 2018 voor jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 01:18

Eigenlijk een heel leuk jaar tot nu toe! Veel nieuwe kansen en ervaringen. Doe mij maar nog zo'n jaartje :D

Ik hoop in 2019 mijn bachelor af te mogen ronden, aan mijn master te beginnen, en een eigen paard te kopen <3

❤ Nala 29/06/2019 ❤
❤ Bayron 06/04/2014 ❤ Titan 06/07/2016 ❤

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37223
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 01:20

Een op en neer jaar. Start was een ramp, ernstig zieke zwager en zijn euthanasie datum bekend. Terug van vakantie hond van gv hartfalen maar leek nog op te knappen. 7 dagen daarna na crematie van zwager, twee dagen daarna verongelukte reismaatje van gv. Drie dgen daarna zijn hond |( toen was januari nog geen drie weken oud. -O-

Toen een maand rustig en begin mijn vader erge hartklachten te krijgen weer. |( Eerste catheterisatie gestaakt wegens te lage hartslag, week laterpoging twee gelukt. Vier dagen later een heerlijke vakantie in florida. April voorbij.

Mei juni juli augustus kabbelen voort leuke dingen met tussendoor steeds erger wordende stress ivm woonsituatie en gezeur van ex. -O- soort van doorbraak daarin. Fijne vakantie florida. Een zowaar rustige oktober *\o/* . Toen keelontsteking, longontsteking flink ziek. Overlijden van een naaste van gv in november. Daarna weer aardig rustig en bijna vakantie. Dus een nogal hobbelig jaar dat in veel pzichte een copy was van de jaren ervoor.

Hopelijk 2019 eindelijk eens een jaar zonder erg zieke mensen of dieren, overlijdens, huizenstress. Gewoon graag een doorsnee gemiddeld jaar. :j maar met een erg bejaarde vader met hartklachten een nog bejaardere omgeving van gv en twee honden op leeftijd hier ik hoop het :j

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man


Precyll

Berichten: 576
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: friesland

Re: Wat was 2018 voor jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 01:29

Letterlijk een kanker jaar

In februari diagnose strottenhoofdkanker. T4 tumor. Hele jaar doodziek geweest, ernstige complicaties gehad, verscheidene operaties en op een haar na mijn been kwijt geraakt. Ben er nog en 2019 MOET gewoon beter zijn

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 01:31

Een bijzonder jaar, dat was 2018 voor mij.

- het jaar begonnen met heel weinig energie en slaap tekort. Hierdoor kwam mijn relatie onder zware druk te staan.
- na een paar maanden en een fijne vakantie ging het eindelijk weer goed.
- grote risico’s genomen, zakelijk gezien. Maar ik ben blij dat ik het gedaan heb want ik pluk er nu de vruchten van.
- een hele fijne vakantie gehad samen met mijn ouders, man en ons dochtertje van toen 9 maanden. Dit was zo speciaal omdat ik vroeger als kind ook veel met opa en oma op vakantie ben geweest en heel veel herinneringen hieraan heb overgehouden. Ik gun mijn dochter dit ook, en de volgende vakantie is weer over 2 maanden samen met opa en oma.
- door omstandigheden moest ik een paar maanden geleden mijn idee van 2 ochtenden en 2 middagen/avonden werken van tafel vegen en ben ik begonnen met 6 ochtenden en 5 middagen/avonden werken.
- hierdoor is er wel weer meer ruimte gekomen om óf te verhuizen óf te verbouwen. We zijn nog in gesprek met onze adviseur. Inmiddels bij een aantal huizen wezen kijken maar nog niets besloten.

En als laatste een ontzettend grote beslissing genomen, ook weer zakelijk, wat voor flink wat opschudding gaat zorgen. Maar ik zie het positief in.

Ik ben benieuwd wat 2019 ons gaat brengen. Ik hoop op weinig tegenslagen en heel veel mooie dingen.

Rex & Jazz

xPabloBokt

Berichten: 9367
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 01:38

2018 was voor mij het jaar waarin:
- Ik mij heb ingeschreven voor mijn opleiding waar ik nu mee bezig ben;
- Ik een weg ben gaan bouwen aan mijn toekomst;
- Ik en mijn vriend hebben besloten in 2019 te gaan samenwonen en ook al een appartementje daarvoor hebben wat in april opgeleverd gaat worden;
- Ik mijn lieve katje Fenna heb geadopteerd;
- Ik weer dichter bij mijn moeder ben gekomen;
- Ik veel van mijn onzekerheden achter mij heb gelaten en mij niet meer constant door deze laat leiden;
- Ik weer zo'n 10 geweldige concerten mee heb mogen maken;
- Ik ben begonnen aan mijn autorijbewijs.

Al met al een bewogen jaar als ik zo zelf terug kijk.. en ik vergeet vast nog wel iets :o

You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfied?
Dream on, but don't imagine they'll all come true
When will you realize, Vienna waits for you?

xxxmh

Berichten: 3480
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 01:46

Mijn 2018:

- naar Londen, Rome en Wenen geweest.
- naar 8 concerten geweest.
- bijrijdpaard is verhuist van stal en na even moeten wennen loopt ze elke keer steeds fijner en nu weer lekker ontspannen naar stal kunnen!
- een mooie 2e plaats op de 1e divisie wedstrijd van het carrousel rijden.
- mooie resultaten gereden met dressuur wedstrijden op de manege.
- in mei ontslag genomen bij de Kwantum na 3.5 jaar, werk was niet leuk meer maar de collega's wel dus dat was wel minder en ontslag genomen bij de peuteroovang (beide op 1 dag, van nog nooit ontslag genomen te hebben naar 2 op 1 dag), toen een half jaar bij een kinderopvang gewerkt en te horen gekregen dat ik over geplaatst werd naar Amsterdam of contract werd niet verlengd, dus ik veel stress want naar Amsterdam wilde ik echt niet ivm reistijd en ik dan zou moeten stoppen met de carrousel en of mijn bijrijdpaard. Als een gek wezen solliciteren en aangenomen bij twee organisaties dus had ik de luxe om te kiezen en ben daar afgelopen maandag begonnen en heb het nu daar al echt naar mijn zin dus kan niet wachten om 2019 zo te beginnen!

♡ Summer ♡
B+11 L1+3

DiantaM
Berichten: 11272
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 08:09

Precyll schreef:
Letterlijk een kanker jaar

In februari diagnose strottenhoofdkanker. T4 tumor. Hele jaar doodziek geweest, ernstige complicaties gehad, verscheidene operaties en op een haar na mijn been kwijt geraakt. Ben er nog en 2019 MOET gewoon beter zijn

Ik ga voor je duimen Y;(

Pandora2
Berichten: 19853
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:24

Precyll schreef:
Letterlijk een kanker jaar

In februari diagnose strottenhoofdkanker. T4 tumor. Hele jaar doodziek geweest, ernstige complicaties gehad, verscheidene operaties en op een haar na mijn been kwijt geraakt. Ben er nog en 2019 MOET gewoon beter zijn



:(:) Wat een ellende.
2019 moet en zal beter worden voor je ! Fingers crossed ook hier !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 11:07

2018:
- In januari mijn vaste contract opgegeven voor een nieuwe baan (superspannende beslissing)
- Geleerde inzichten in de praktijk kunnen brengen
- Mijn moeder ernstig ziek geweest
- In dezelfde tijd mijn vriend leren kennen <3
- Voor het eerst op papier fulltime aan de slag
- Qua vriendschappen zaken eens anders aangepakt wat veel rust geeft
- Plannen gemaakt om een huis te gaan kopen
- Het eerste jaar waarin ik merk dat paardlief geen jong ding meer is...

Al met al, een heel positief jaar.

Voor alle mensen die een rotjaar gehad hebben: :(:)
Dat jullie 2019 maar ontzettend prachtig mag worden!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-12-18 11:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 11:15

Precyll schreef:
Letterlijk een kanker jaar

In februari diagnose strottenhoofdkanker. T4 tumor. Hele jaar doodziek geweest, ernstige complicaties gehad, verscheidene operaties en op een haar na mijn been kwijt geraakt. Ben er nog en 2019 MOET gewoon beter zijn


Jeetje :( Heel veel sterkte. Je bericht zet mij wel met beide benen op de grond. Mijn 2018 was een heel slecht jaar en ik zou niks liever willen dan het overdoen maar het valt in het niets met jouw diagnose.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, ComscoreBot, SemrushBot en 129 bezoekers