Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 19:50

Dat ik vanmorgen gewoon serieus bedreigd ben door een ( vervelende collega)...
Ik zei omdat hij te laat was op de toon van een geintje “ja te laaat”

En daarop schoot hij onwijs uit zijn slof dat ie mij wel op mijn bek zou slaan.
Verder dat ik kinderachtig bezig was en ik niet zijn supervisor was en zo ging het nog even door.

Heb gezegd dat hij mij vooral moest komen slaan dan kon ie meteen vertrekken om nooit meer terug te komen namelijk en verder lachend gezegd dat ik inderdaad niet zijn supervisor ben, maar dat wij wél in een team samenwerken en iedereen in het team heel graag wil dat iedereen op tijd aanwezig is.

Sidenote deze collega woont op 10 min fietsen van het werk en is standaard 3 van de 5 dagen te laat en de andere 2 precies op tijd binnen.

Ik ben zeer blij dat hij zaterdag op vakantie gaat voor 3 weken en daarna nog 1 maand werkzaam bij ons is...
#Aftellen is begonnen

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 19:55

Maar dat is toch gewoon een bedreiging? Kun je daarmee niet naar je supervizer gaan? Want als je een team bent, is dit niet echt handig...

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:04

ierusju schreef:
Maar dat is toch gewoon een bedreiging? Kun je daarmee niet naar je supervizer gaan? Want als je een team bent, is dit niet echt handig...

Ja dat is ook bedreiging en supervisor is direct erna ingelicht en heeft de betreffende collega heel streng toegesproken + hij moest zijn excuses aan bieden.

Dat heeft ie schoorvoetend en vooral niet gemeend gedaan.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:09

Nayomie schreef:
Mensen die zeggen dat 2 uur enkele reis met OV super zwaar is en je sloopt. Ik reis 2.5 uur enkele reis per dag, maar wel commentaar hebben dat ik moe ben etc en minder doe. :+

Respect dat je dat volhoudt! +:)+
Ik ben gezegend met een reistijd van 15/20 minuten en weet dat meer dan een half uur mij op den duur op gaat breken. Ik heb dus echt diep respect dat jij het volhoud met 2,5 uur.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:15

Dat ibruprufen 600 Mg niet leverbaar is en ik nu 9 tabletten van 200 Mg moet slikken op een dag... van de 600 mocht ik er 3 per dag en van de 200 6 par dag.. ook dat komt niet uit.

Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:19

Dorus schreef:
Bloemetje75 schreef:
De telefoon die over ging tijdens de diepe ontspanning bij de yogales. Is zeke niet de eerste keer bij deze mevrouw. Zet het ding gewoon uit, laat in de auto liggen of als je bereikbaar moet zijn, kom niet naar yoga...

En daar wordt niets van gezegd door de instructeur?
Ik heb een blauwe maandag yoga gedaan, maar dat het aan een vaste dag en tijd vast zat maakte het een beetje nutteloos voor mij :+ En die ene dame die steevast te laat kwam en waar nooit iets van gezegd werd :(
Ik baal wel dat het toen niks is geworden. Ik zou graag iets doen wat mij helpt met ontspannen en spieropbouw.


Mijn yogajuf is te lief.... helaas is de andere les s’avonds tegelijk met voetbal van jongste dus kan ik alleen als man jongste kan halen. Ik ga het nu wel aangeven bij yogajuf.

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:38

@ScarOfWars, hier soms ook hoor, populaire broodsoort die gereserveerd wordt en niet opgehaald. Die gooi ik altijd een uur voor sluit in het vak, want na die tijd ga ik ook vergeten dat het er ligt, maar als die klant dan nog komt en boos wordt omdat het weg is, is dat jammer. :')

hagelslag
Berichten: 8998
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:50

Een bepaald persoon wat momenteel weer een beetje lotje getikt is...

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:52

Belgische politiek :=

Flynnieman

Berichten: 360
Geregistreerd: 27-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:00

billionache schreef:
Belgische politiek :=


Dit dus :') _/-\o_

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:02

Aan dat ik eigenlijk iets heel graag wil hebben, maar het is duur. Ik kan het betalen, maar het is duur _O-
Het moet uit Amerika komen, en ik mag 30 euro aan verzendkosten dokken...waardoor het nog duurder wordt. Maar nu zit er 20% korting op, dus als ik het wil doen, moet ik het nu doen...maar het is duur _O-

Mijn hoofd maakt ruzie met zichzelf, en ik haat het :')

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:05

Kairos schreef:
@ScarOfWars, hier soms ook hoor, populaire broodsoort die gereserveerd wordt en niet opgehaald. Die gooi ik altijd een uur voor sluit in het vak, want na die tijd ga ik ook vergeten dat het er ligt, maar als die klant dan nog komt en boos wordt omdat het weg is, is dat jammer. :')

Wij reserveerden juist het brood omdat we vaak pas het laatste uur voor sluit in de winkel waren en al het brood tegen die tijd veelal op was. Heel vervelend dus als ze dan dus het brood in het vak hadden gegooid en iemand anders het ondertussen mee had genomen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:06

Kairos schreef:
@ScarOfWars, hier soms ook hoor, populaire broodsoort die gereserveerd wordt en niet opgehaald. Die gooi ik altijd een uur voor sluit in het vak, want na die tijd ga ik ook vergeten dat het er ligt, maar als die klant dan nog komt en boos wordt omdat het weg is, is dat jammer. :')

Misschien dan een tijd afspreken met die mensen? Ik had een klacht ingediend als dit vaak gebeurde namelijk. :=

Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 21:12

Ik weet alleen niet wie het heeft gereserveerd en erg vaak is dat het enige brood dat overblijft... :') En soms doe ik het iets later, als ik alles afschrijf zeg maar, maar ik kan het moeilijk laten liggen, want stel er komt om 1 minuut voor sluit iemand. Het was namelijk al 2 weken overgebleven en de andere weken was het dus of niet gereserveerd of al eerder opgehaald en als er in het vak over was gebleven. hebben mensen het waarschijnlijk gewoon uit het vak gepakt, gebeurd relatief vaak hier.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8274
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:09

Saleisha schreef:
Muiz schreef:
De chauffeur die zijn uitzwaai niet heeft gecheckt voordat hij wegreed. Hij plette een fietser tegen mijn bus en nu kan ik een schade formulier invullen :n

Wow jeetje. En die fietser?


Gelukkig alleen schade aan de fiets maar we zijn beide goed geschrokken, de andere chauffeur heeft niks gemerkt en is nu niet meer op te sporen.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:14

Dat m'n broertje een aanrijding heeft gehad met mijn scooter. De lakschade alleen is al boven de 1000 euro en dan komt de overige schade + arbeid er nog bij, dus waarschijnlijk wordt m'n scooter total loss verklaard -O-

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:20

Muiz schreef:
Saleisha schreef:
Wow jeetje. En die fietser?


Gelukkig alleen schade aan de fiets maar we zijn beide goed geschrokken, de andere chauffeur heeft niks gemerkt en is nu niet meer op te sporen.

Gelukkig!! Wat ronduit asociaal zeg.. zit je dan met je verzekering

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:23

League of Legends.

vikawiek

Berichten: 1481
Geregistreerd: 24-10-16
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:38

Justme_Lisaa schreef:
vikawiek schreef:
Aan dat ik noise cancelling koptelefonen aan het passen was voor m’n Autisme en opeens iemand vroeg of die lekker zat. Ik schrok hier zo van dat ik huilend de winkel ben uitgerend met m’n oren dicht... en het passen was ook nog weer eens tussen allemaal speakers. Ik wil gewoon weer aan het werk en dat kan niet door al het geluid. Ik ben ook gelijk dood en dood op. poedersuiker autisme |o


:(:) . Probeer eens bij de Wehkamp of bol.com te kijken. Daar kan je er vaak een paar bestellen en zonder opgave van reden retour sturen. Dan heb je de mogelijkheid om thuis rustig en relaxt te tijd te nemen om te passen.

En ja, ik spreek uit ervaring. Niet voor autisme, maar voor het vliegen. Reden maakt niet uit, als het maar werkt. Weet dat het voor het milieu niet goed is, maar niets is fijner dan passen en uitproberen in je eigen veilige omgeving. :)

Ik irriteer me aan m’n piercing. oliebol aan pijn, terwijl ik weet dat het helen minimaal 9 maanden duurt :') .


Uiteindelijk allemaal goed gekomen. M’n moeder en broer, die al een tijdje een hele goede heeft en ik ook fijn vond qua pasvorm en demping zijn samen naar de Mediamarkt gegaan en hebben zo meerdere testen gedaan. En m’n broer werkt met computers en is heel technisch so he knows his oliebol :)) m’n andere broer waar ik veel last van heb door zijn lawaai mocht thuis even los gaan zodat ik ‘m ook kon testen. Dus ik kan gelukkig vrijdag gewoon aan de slag! En nu weer on topic :D

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:47

vikawiek schreef:
Uiteindelijk allemaal goed gekomen. M’n moeder en broer, die al een tijdje een hele goede heeft en ik ook fijn vond qua pasvorm en demping zijn samen naar de Mediamarkt gegaan en hebben zo meerdere testen gedaan. En m’n broer werkt met computers en is heel technisch so he knows his oliebol :)) m’n andere broer waar ik veel last van heb door zijn lawaai mocht thuis even los gaan zodat ik ‘m ook kon testen. Dus ik kan gelukkig vrijdag gewoon aan de slag! En nu weer on topic :D

*\o/* <3

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:01

Alles. Voel me zo verdrietig, alleen en leeg :(. Vriend is aan het werk en zit eigenlijk ook aan zijn tops, mams ligt plat van de chemo en verder heb ik eigenlijk niemand om naartoe te gaan voor mijn gevoel ;(

Mo_86

Berichten: 1232
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:02

Jikkeee schreef:
Alles. Voel me zo verdrietig, alleen en leeg :(. Vriend is aan het werk en zit eigenlijk ook aan zijn tops, mams ligt plat van de chemo en verder heb ik eigenlijk niemand om naartoe te gaan voor mijn gevoel ;(


:(:)

nicole_floor

Berichten: 3234
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:05

Dat ik vandaag de hik had in de supermarkt. Schaamde me kapot. :')

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:08

Werkt noise cancelling headphones ook zonder muziek? Ik heb namelijk ook autisme en kan soms echt niet tegen geluiden, maar dan wil ik ook geen muziek horen, gewoon stilte..

Arethe
Berichten: 2560
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:11

Lestrange01 schreef:
Werkt noise cancelling headphones ook zonder muziek? Ik heb namelijk ook autisme en kan soms echt niet tegen geluiden, maar dan wil ik ook geen muziek horen, gewoon stilte..


Juist zonder muziek. Deze zijn bedoeld om geluiden buiten te sluiten. Ik werk met kinderen met autisme en deze hebben hier veel baat bij.

Edit oeps ik bedoelde andere koptelefoons. Ik stuur je even een PB.