leuk bedrijf gezocht waar ik enkele dagen kan meelopen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LAvS
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-04-18

leuk bedrijf gezocht waar ik enkele dagen kan meelopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-18 11:05

Afbeelding

Dag,

Heel erg leuk: voor school moet ik een paar dagen met een bedrijf(je) meelopen. Omdat ik heel erg geïnteresseerd ben in de spieren van het paard (ik probeer ze te tekenen op oude posters) en hoe het paardenlichaam werkt lijkt het mij heel leuk om met een osteopaat mee te lopen. Maar dierenarts, tandarts of instructeur (academische/klassieke rijkunst?) lijkt me ook heel erg leuk en interessant, ik vind eigelijk alles leuk.
Is er iemand waarbij ik enkele dagen mee kan lopen? Ik ben heel leergierig en kan prima gewoon wachten en meekijken. Ik woon in Amsterdam.

groeten,

Linde van Saane

Schuur_

Berichten: 4874
Geregistreerd: 09-08-05

Re: leuk bedrijf gezocht waar ik enkele dagen kan meelopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 11:08

Heb je al osteopaten of dierenartsten aangeschreven om te vragen of je mee mag lopen?

Leuk trouwens!

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:04

Ik ben er bang voor dat je op Bokt niet veel van de mensen vindt die je zoekt. Ik zou google er op loslaten en de mensen die je aanspreken qua informatie gewoonweg bellen. Dan kan je ook zien of die aan jouw kant van Amsterdam wonen en of je naar ze toe kan.

genja
Berichten: 3942
Geregistreerd: 12-12-07

Re: leuk bedrijf gezocht waar ik enkele dagen kan meelopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:16

Waarschijnlijk hoort ook bij Je stage dat jezelf moet leren iets te zoeken. Dus zoek op Google osteopaat die beetje bij je in de buurt zit en stuur een berichtje.
Of bel dierenarts praktijk in de buurt op en vraag of je paar dagen mee mag lopen. Stage bedrijven houden over het algemeen van mensen die zelf
Actie ondernemen

elinedeau95

Berichten: 1193
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: leuk bedrijf gezocht waar ik enkele dagen kan meelopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:23

Een tip is om erbij te zetten hoeveel uur/dagen per week het is en voor hoe lang (wat zijn enkele dagen). Voor de rest wens ik je heel veel succes!