Jan lips paarden handelaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Jan lips paarden handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-18 21:58

Wie kan ons helpen.

De merrie van een vriendin van mij is verhandeld naar Jan lips van stalhouderij het fjordenpaard, nu zijn wij opzoek naar mensen die weten met welke handelaren hij samen werkt.
Of mensen die toevallig daar rijden, en ons kunnen helpen in onze zoektocht naar de merrie.


Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Jan lips paarden handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:27

Dit hoort bij [ED] Ervaringen en Diensten. Ik verplaats het topic.

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 08:30

Hij werkt met meerdere, een vaste is onder andere R van Egmond. Gaat het om een fjord? Dan kan ik je misschien helpen als je info hebt.

Fjunicorn Meadow en FjorYou: Fjorden kleur fokkerij.
Volg onze Rod, Gra en Gull dames op Facebook!
Insta: http://www.instagram.com/amber__1989

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-18 10:33

Amber_ schreef:
Hij werkt met meerdere, een vaste is onder andere R van Egmond. Gaat het om een fjord? Dan kan ik je misschien helpen als je info hebt.


Nee 't gaat om een witte schimmel nrps merrie, zou verkocht zijn naar Jan lips. En van daar uit loopt 't spoor dood.

Heeft die r ook een naam?

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 17:18

Ik denk zomaar dat R. van Egmond de naam van de persoon is die ze bedoelt. Maar die lijkt wel voornamelijk in Fjorden te handelen: http://www.stalvanegmond.nl/ .

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:38

R is Robin

Jan weet dus niet wie de koper was bedoel je?

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-18 22:55

Nies_ schreef:
R is Robin

Jan weet dus niet wie de koper was bedoel je?

Jan wil niet zeggen aan wie ze is door verkocht.

Unbeatable
Berichten: 589
Geregistreerd: 13-09-11

Re: Jan lips paarden handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 23:04

Wanneer is de merrie bij Jan beland? Heb je eventueel een foto? Ik woon zelf in de buurt en ken wel een aantal mensen die daar komen/kwamen dus misschien met wat meer informatie of een foto dat de zoektocht wat makkelijker zou gaan.

NathalietjeB

Berichten: 17288
Geregistreerd: 04-07-05
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-18 23:21

Unbeatable schreef:
Wanneer is de merrie bij Jan beland? Heb je eventueel een foto? Ik woon zelf in de buurt en ken wel een aantal mensen die daar komen/kwamen dus misschien met wat meer informatie of een foto dat de zoektocht wat makkelijker zou gaan.


Gaat om deze merrie 17 jarige nrps vliegenschimmel
Ze is 1.52 hoog, ze is vrij kort geleden daar heen gegaan 2 weken terug ongeveer.

Afbeelding

Afbeelding

GUSTIxBILL

Berichten: 1981
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 06:57

Verkocht is toch verkocht ?
Op fb ookal zien rondgaan, als je een paard verkoopt weet je dat ze verder verkocht kan worden.
Al wat je kan doen is hopen dat goed terecht komt en dat een nieuwe eigenaar contact wilt opnemen.
Ik zou alleen als nieuwe eigenaar heel huiverig zijn of dit paard te kopen, terwijl ze super thuis zou krijgen, of om de oude eigenaar te contacteren als ik dit op internet zou vinden.
Als ik een paard (bij een handelaar) koop moet ik er echt geen oude eigenaren bij hebben die achter mijn gegevens willen komen,

Ik hoop voor jullie natuurlijk dat de nieuwe eigenaar een goed thuis bied en contact opneemt, daar niet van.
Maar mensen mogen echt wel eens leren dat verkocht, verkocht is en dat je ze anders zelf moet houden en verantwoordelijkheid nemen.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Jan lips paarden handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 07:22

Ben het voor een deel wel eens met GUSTIxBILL.

Als je perse contact wil houden met volgende eigenaar en wil weten of je paard wel goed terecht komt dan moet je die verkoop zelf regelen en niet je paard aan een handelaar verkopen, die zitten niet op dit soort contacten te wachten!

Net zoals wel eens in advertentie's staat alleen voor een blijvend tehuis! Je verkoopt hem zelf wel, maar een volgende eigenaar mag hem niet meer verkopen.

Natuurlijk hoop ik wel dat je verdere sporen kunt vinden over deze merrie

Anastasia24

Berichten: 2704
Geregistreerd: 07-10-17
Woonplaats: 'T mooie zuiden.

Re: Jan lips paarden handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 08:17

Zit hier met hetzelfde probleem, wij krijgen ook geen antwoord terwijl we dat wel hadden afgesproken. Wat dan ook weer tegenstrijdig is is dat hij wel vertelde aan de oude baasjes van Roza waar ze stond. ( Huidige paardje. ) Zo stonden er opeens 3 vreemde mensen IN mijn wei MIJN paard te aaien? Verder niet erg, maar geef het dan even aan. :P . Succes met je zoektocht, ik heb het na een jaar al opgegeven. Heb er ook een paar maanden in pensioen gestaan, maar weet niet precies met wie hij handelt.

De rijkdom zit hem in de stilte tussen de woorden. De rust tussen de activiteiten.

muzzy17

Berichten: 619
Geregistreerd: 15-11-09

Re: Jan lips paarden handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 08:42

Ik weet dat hij met staldoorstap zaken deed. Of dat nu nog steeds is weet ik niet. Maar mijn oude pony is van lips naar Melanie gegaan. Dat is zo'n 10 jaar geleden maar je zou de site in de gaten kunnen houden.

Je kunt niet alle honden van de wereld redden, maar wel de wereld van 1 hond


Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 10:41

NathalietjeB schreef:
Nies_ schreef:
R is Robin

Jan weet dus niet wie de koper was bedoel je?

Jan wil niet zeggen aan wie ze is door verkocht.

Dat begrijp ik wel ivm privacy van de nieuwe eigenaar.

Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je een paard aan een handelaar verkoopt als je contact wil houden? Jan doet met wel meer handelaren hier in de omgeving zaken, maar ik ga geen namen noemen. Ben je dan van plan om mensen die gewoon hun werk doen hiermee lastig te vallen? Ik zou zeggen laat het rusten en misschien kun je over enkele maanden een oproepje op fb zetten, maar hou er ook rekening mee dat een nieuwe eigenaar misschien wel helemaal geen contact wil. Hier hoeven ze ook niet te komen hoor, fokkers zijn welkom, maar vorige eigenaren niet.

lianne125

Berichten: 1427
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:11

Even ter info, dit paard is particulier verkocht. En deze kopers hebben de merrie naar de handelaar gebracht.

Tristan XI B+0 -----> L1+6-----> L2 +6-----> M1+11 ----> M2+12 ----> Z1 +10 -----> Z2+10 -----> ZZ-licht+6!

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Jan lips paarden handelaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 11:14

Ok. Ja dat is banketstaaf, maar dan nog zou ik me wel bezwaard voelen om iedereen maar af te gaan. Ik vind het een handelaar wel sieren dat hij dergelijke informatie niet geeft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 bezoekers