Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 19:13

De mentaliteit van sommige Thaiboksers. Stond vandaag achter de bar in de club, maar sommige jongens kunnen niet eens beleefd een drankje bestellen. -O- :roll: :=

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 19:15

dat k morgen echt niet op n leuk paard zit

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 19:54

Dat m'n vriend weer weg is als ik net thuis ben. Als ik weg ben ligt hij nog te slapen (wisseldiensten en aan het omschakelen van nacht naar avond). Heb hem vorige week al amper gezien :(.

De sneeuw onder de ijzers van paardlief. Hij was 4cm groter, arm ding :(. Maar volgens de staleigenaresse dooide het wel ruim 4 graden en zou het 8 graden worden. Is de hele dag niet boven 2,5 geweest :roll:. Ik ben echt wel blij dat ze zo veel mogelijk buiten komen, maar met sneeuw en bijna alle paarden op ijzers is het gewoon echt geen pretje. Vooral omdat ik het echt uit zijn ijzers moest bikken.

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 20:44

Jikkeee schreef:
Dat m'n vriend weer weg is als ik net thuis ben. Als ik weg ben ligt hij nog te slapen (wisseldiensten en aan het omschakelen van nacht naar avond). Heb hem vorige week al amper gezien :(.

De sneeuw onder de ijzers van paardlief. Hij was 4cm groter, arm ding :(. Maar volgens de staleigenaresse dooide het wel ruim 4 graden en zou het 8 graden worden. Is de hele dag niet boven 2,5 geweest :roll:. Ik ben echt wel blij dat ze zo veel mogelijk buiten komen, maar met sneeuw en bijna alle paarden op ijzers is het gewoon echt geen pretje. Vooral omdat ik het echt uit zijn ijzers moest bikken.


Dat is echt irritant ja ijzers en sneeuw...2 weken geleden kwam de smid bij mij en zei ik dat ik er sneeuwringen onder wilde. Hij keek me aan en dacht dat ik een grapje maakte, maar ik meende het serieus. Heb ik nu toch profijt van, al is het misschien maar 1 dag :') . Die klompjes zijn niks,alleen een klodder vaseline wil dan nog een beetje helpen.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:02

De hoge piep in mn hotelkamer de hele tijd

Avis

Berichten: 1217
Geregistreerd: 11-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:09

Dat het regent
Laatst bijgewerkt door Avis op 30-03-23 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 21:11

Amira_ schreef:
De hoge piep in mn hotelkamer de hele tijd

Klagen bij de receptie

Merileth

Berichten: 1117
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Maarssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:31

Mijn reactie op de reclame van de staatsloterij voor de oudejaarsloten. De eerste keer dat ik hem zag sprongen de tranen me net niet in de ogen, net toen ik hem mijn vriend liet zien zat ik gewoon te janken terwijl ik nu wist wat er ging komen :') . Maar het is wel een mooie reclame, ondanks dat ik ervan ga huilen. Ik ben gewoon een emotioneel ei :+
Laatst bijgewerkt door Merileth op 16-12-18 22:35, in het totaal 1 keer bewerkt

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:31

Ik erger me aan die reclame van de plus. Heb hem nou toch al minstens 15 keer gezien maar krijg nog een brok in mn keel :+ Ga eens weg joh met je gevoelens reclame

edit: die van staatsloterij heb ik nog niet gezien, maar ontwijken dan :+

Ineke2

Berichten: 33106
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:34

Ik zap weg als ik de reclame van de plus zie... ben mijn ouders verloren en hoef daar niet onnodig tig keer aan te worden herinnert. Het is al pijnlijk genoeg met de feestdagen zonder deze emo reclames.

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:38

Die van de Staatsloterij heb ik ook keihard bij gehuild. := De tranen begonnen na 2 seconden te stromen en hielden niet meer op :')

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:40

Dat ik me met regelmaat zo gigantisch onzichtbaar voel voor de hele wereld. Hoef niet in de spotlight te staan, verre van .. maar soms lijkt het wel alsof ik gewoon lucht ben.

VenoSnorlax

Berichten: 4516
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:41

Aan de stress die ik mezelf nu al "opleg" voor dinsdag gaat nergens over en toch doe ik t |o

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:42

xDenies schreef:
Dat ik me met regelmaat zo gigantisch onzichtbaar voel voor de hele wereld. Hoef niet in de spotlight te staan, verre van .. maar soms lijkt het wel alsof ik gewoon lucht ben.


Dat ben je zeker niet :(:)

Nala

Berichten: 8188
Geregistreerd: 11-04-13
Woonplaats: Kerkrade

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:50

Ik vind de reclame van de staatsloterij juist anti-reclame. "Geef dat staatslot weg en ben blij met wat je al hebt, dat is veel belangrijker"

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:54

Mijn lieftallige Slber die het nodig vindt om mij in te plannen op mijn vrije dag voor een SLB gesprek die midden op de dag is. Ik ga verdorie echt geen 4 fiets uur reizen voor een gesprekje van max 10 minuten |o

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:56

Mijn vader die alle deuren open heeft laten staan en de hond van mijn schoonmoeder die gewoon weg is gelopen. Beest is hardstikke doof, ik hoop gewoon dat haar niks is overkomen...

nicole_floor

Berichten: 3242
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:05

laraxXxemma schreef:
Ik erger me aan die reclame van de plus. Heb hem nou toch al minstens 15 keer gezien maar krijg nog een brok in mn keel :+ Ga eens weg joh met je gevoelens reclame

edit: die van staatsloterij heb ik nog niet gezien, maar ontwijken dan :+

Bij die van de plus moest ik de eerste keer ook bijna huilen :')

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 23:18

Morgen beginnen bij mijn nieuwe baan maar ben zo zenuwachtig bang dat ik niet goed genoeg ben enzo. -O-

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 02:03

Dat er soms zo slordig wordt geschreven hier op bokt. Vooral wanneer de intentie er is om er echt een verhaaltje van te maken. Dan kan het onderwerp nog zo leuk of interessant zijn, ik kom er gewoon niet doorheen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 02:09

marley93 schreef:
Dat er soms zo slordig wordt geschreven hier op bokt. Vooral wanneer de intentie er is om er echt een verhaaltje van te maken. Dan kan het onderwerp nog zo leuk of interessant zijn, ik kom er gewoon niet doorheen.


Me paard |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 06:54

lotthje schreef:
Mijn vader die alle deuren open heeft laten staan en de hond van mijn schoonmoeder die gewoon weg is gelopen. Beest is hardstikke doof, ik hoop gewoon dat haar niks is overkomen...



Al terecht? :(:)

Dat, nu het echt wel koud wordt en het gras echt op is, de gratis dieren jou weer om de oren vliegen. Kreeg gisterenavond nog een bericht over een gratis shetlander, vanwege plaatsgebrek. Pony staat uiteraard alleen en was leuk voor de kinderen. Maar oei, het blijkt nu toch opeens geld te kosten. Uiteraard weet ik wel iemand die hem wil, niet? Of ja, dan neem ik hem toch lekker zelf over?

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 07:23

De kapotte thermostaat ik huis. Inmiddels al bijna twee maanden in de kou. Het is nu 12 graden in huis en ik loop de heledag met een klein kacheltje om het een beetje uit te houden.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:22

Dat mijn kat, besloot om te gaan dweilen om kwart over 3 vannacht... Maar dat werd vrouwtje kan gaan dweilen...
Gaat 't beest met zijn waterbak gooien... Een stenen waterbak |o

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:54

Aan de open brief van Rutte , spontane buikloop can dit nieuwe inlegvelletje