barock pinto eigenaren

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:15

Pff wat zouden jullie doen? In Hardenberg is een Rhino uitbraak. Mijn paard staat daar. Bij ons op stal is er gelukkig nog niks aan de hand. Maar een stalgenoot moet persé morgen op concours naar plaatsje 20 minuten verderop. Ik heb dus sterk de neiging om paard een aantal weken naar huis te halen waar ze dus alleen staat. Wat zouden jullie doen?

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(


meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-18 14:25

Sorry dat ik het zeg maar die stalgenoot go d een wedstrijd belangrijker dan de gezondheid van haar paard? 1 wedstrijd afzeggen is te veel moeite omdat zij zo nodig wil. En niet alleen haar paard looot risico maar jullie hele stal. Wat zegt de staeigenaar hiervan? Dan zou ik inderdaad mijn paard ook liever een aantal weken alleen hebben staan dan het risico lopen dat het dier ziek zou worden

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:46

meisje2000 schreef:
Sorry dat ik het zeg maar die stalgenoot go d een wedstrijd belangrijker dan de gezondheid van haar paard? 1 wedstrijd afzeggen is te veel moeite omdat zij zo nodig wil. En niet alleen haar paard looot risico maar jullie hele stal. Wat zegt de staeigenaar hiervan? Dan zou ik inderdaad mijn paard ook liever een aantal weken alleen hebben staan dan het risico lopen dat het dier ziek zou worden

Tja we hebben al met meerdere personen haar hiervoor benaderd. Maar inderdaad die wedstrijd is belangrijker. Er zijn een aantal partijen die gezegd hebben Dat ze gerust kan gaan, oa een dierenarts van een heel andere regio en haar instructrice. Stalbaas zegt dat ze haar niet tegen kan houden zolang hij zelf ook ook geen bericht heeft gehad dat hij op slot moet.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Celine_Mirte

Berichten: 144
Geregistreerd: 01-11-12

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:13

@Lindor92,
Heel bijzonder van die stadgenoot! Ik zou denk ik het paard tijdelijk naar huis halen, als je daar de mogelijkheid toe hebt.


Laatst Millie voor het eerst vrij laten springen. Geen natuurtalent, maar ze vond het wel echt heel leuk.
Wellicht binnenkort maar eens kijken voor een echt hindernis setje, kunnen we de techniek wat bijschaven

Afbeelding

Afbeelding

xXutopiaXx

Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 09:18

Jeetje.. lekker dan.. ik zou 'm denk 'k ook maar even naar huis halen.. -O-

Wat leuk, het vrijspringen!! Lekker blijven oefenen :D

Rocamor

Berichten: 10731
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-18 17:11

Ik kan me voorstellen dat je jury blij bent met zo'n stalgenoot.

Ik ben vandaag met twee anderen in het bos geweest. Mijn dame kam eigenlijk niet zo denderend springen ivm lichamelijke ongemakken. Maar vandaag tijdens de galop lanceerde ze me zowat. Kop omlaag en bokken.

Moet ik nu blij zijn (omdat ze kennelijk steeds beter in haar vel komt te zitten) of niet.

Trut #) :D

Gelukkig maakte ze het met haar gedag de rest van de rit helemaal goed <3

Rockes <3

xCynthiaVos

Berichten: 1051
Geregistreerd: 14-02-13
Woonplaats: 't Harde.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 14:32



sblom

Berichten: 160
Geregistreerd: 15-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 20:06

Wauw wat een prachtige foto's komen voorbij <3
Jeetje met die Rhino, dat zou ik ook niet zo leuk vinden, hoe is t afgelopen?
Hier gaat ook alles voorspoedig, Noor gaat lekker met rijden, we zijn ook in galop geweest, erg trots.
Ocean is ook een beauty aan t worden

Afbeelding

Afbeelding

Noor en Ocean, Shadow en Opal

claucarlien

Berichten: 283
Geregistreerd: 28-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 20:55

Wat een mooie foto’s zie ik allemaal voorbij komen. Vandaag ook foto’s laten maken van mijn twee paardjes.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

22 maart geboren Unique Ulvano

Xxjonique
Berichten: 276
Geregistreerd: 08-07-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 18:56

Vandaag een Cross training gevolgd!
Met als resultaat: ....
ZOOO VEEL FUN! *\o/*
Ze vond het zo leuk! En ik ook! Sprong alles. Ik kan zeggen dat het echt een allround paardje is


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding


Zeker herhaling vatbaar!
Er waren ook een aantal fotografen dus zal vast en zeker betere en mooiere foto’s binnen krijgen!
Gaaf!

Wat hebben jullie of gaan jullie dit weekend nog allemaal doen?

FreestyleByJonique ~ Freestyle Basis Instructeur ~

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 19:00

Oh wat gaaf zeg! Ik droom er stiekem ook wel eens van om te durven springen. Maar helaas :(

Wij hebben vandaag onze 3e concours gehad. Doortje heeft een maand stil gestaan wegens blessure. We trainen net 2 weken weer. Wedstrijd stond al gepland, dus we zijn maar gewoon gegaan. Ging niet heel geweldig. Ze was erg fris. 1e proef wat foutjes, oa verkeerde galop en vervolgens met een bokje opnieuw aanspringen en op het eind moest bij a afwenden en dan stap. Maar dat ik moest stappen is dus niet voorgelezen. Dus bleef draven. Is flink afgestraft. Die foutjes hebben mij een winstpunt gekost. 2e proef ging beter. Hadden we 183,5 en een 2e prijs :)

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

Xxjonique
Berichten: 276
Geregistreerd: 08-07-12
Woonplaats: Drenthe

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:27

Foto’s zijn binnen! Knappe puppy paard die bijna 5 is
Afbeelding
Afbeelding

FreestyleByJonique ~ Freestyle Basis Instructeur ~

sblom

Berichten: 160
Geregistreerd: 15-08-16

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 21:37

Mooi!

Noor en Ocean, Shadow en Opal

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:23

Mooi paard!

Sommige hier zullen Amaretto misschien nog wel kennen. Hem heb ik begin april 2017 verkocht.
Eigenaresse heb ik op Facebook en zag al een tijdje dat het niet zo goed met hem ging. Vandaag zag ik helaas een berichtje dat ze hem heeft laten inslapen :(
Wij hij nu precies mankeerde weet ik niet. Ze plaatst alles in het Fries, dus kan er niet veel van maken.
Maar doet toch best zeer. Heb hem zelf gefokt en net geen 6 jaar gehad :(


Afbeelding

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

ivy_power89

Berichten: 5824
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-18 22:46

Oh dat meen je niet!
Wat erg.... sterkte.

Misschien kun je op google translate nog wat los krijgen. Die hebben ook een friese vertaling ;)
En anders wil ik wel voor je kijken wat ik er van kan maken (hebben aantal friese vrienden)

Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

Risico_T

Berichten: 64
Geregistreerd: 09-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 09:19

Ah! Jeetje heel veel sterkte Lindor92.

Ik meld me hier nu ook met mijn nieuwe aanwinst! Een barrock pinto, niet heel veel witte aftekeningen alleen 2 witte voetjes niet echt hoe het hoort. Op de foto in de zomer als 2 jarige Afbeelding
Afbeelding
Wat vind ik hem stoer! En ben benieuwd hoe hij uit groeit.
Nu nog puppy, hij wordt 3.

Lindor92
Berichten: 6989
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 13:27

ivy_power89 schreef:
Oh dat meen je niet!
Wat erg.... sterkte.

Misschien kun je op google translate nog wat los krijgen. Die hebben ook een friese vertaling ;)
En anders wil ik wel voor je kijken wat ik er van kan maken (hebben aantal friese vrienden)


Bedankt. Ik heb het berichtje aan een stalgenoot laten lezen die uit Friesland komt. Hij had iets met het si gebied, zou alleen maar erger worden.

Doressa <3 (Lotti x Elcaro) L1 + 12 Verkocht :(

xXutopiaXx

Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 12:30

Wat vreselijk Lindor.. -O- Niet de toekomst die je voor je paardje voor ogen hebt.. :(:)

Dat is een hele knapperd inderdaad Risico, mooi zeg.. :+:

Vorig weekend heb ik ook weer wat plaatjes geschoten van Falencio, maar het was zulk grauw weer dat ik eens een andere nabewerking heb geprobeerd :D Wat vinden jullie ervan?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met m'n oude KWPN'er samen op de wei :+:
Afbeelding

Afbeelding

kim_1990

Berichten: 1542
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 00:53

Lindor92 schreef:
Mooi paard!

Sommige hier zullen Amaretto misschien nog wel kennen. Hem heb ik begin april 2017 verkocht.
Eigenaresse heb ik op Facebook en zag al een tijdje dat het niet zo goed met hem ging. Vandaag zag ik helaas een berichtje dat ze hem heeft laten inslapen :(
Wij hij nu precies mankeerde weet ik niet. Ze plaatst alles in het Fries, dus kan er niet veel van maken.
Maar doet toch best zeer. Heb hem zelf gefokt en net geen 6 jaar gehad :(


[ [url=m/Y1eZLa.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik kom ineens dit berichtje tegen...
Ik ben een erg goede vriendin van de eigenaresse van amaretto.
Ze voelt zich erg naar en zelfs wat boos dat je ondanks dat je haar gewoon op fb hebt, niet even persoonlijk een berichtje hierover gestuurd hebt...wel zomaar dit openbaar op bokt kwakken maar niet het fatsoen hebben om haar even een priveberichtje te doen en te vragen naar het “fijne” van haar verhaal.
De eigenaresse had je met alle liefde willen uitleggen wat er gebeurd is en dergelijken en ze heeft 100% alles voor dit paard gegeven...zoveel verdriet dat ze om dit paard had en nog steeds heeft, maanden gaat het al niet goed met hem maar niet dat jij interesse toont naar hun samen om te vragen hoe het gaat en wat er aan de hand is...en nu zomaar zonder ook maar iets te zeggen of te vragen kwak je het op bokt...heel erg jammer dit...overigens kan de eigenaar naast fries, ook gewoon nederlands praten en typen...

Ik vind persoonlijk dat dit niet echt respectvol is naar de eigenaresse toe, dit had je ook gewoon kunnen en mogen vragen aan haar persoonlijk ipv wat je nu gedaan hebt.

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

xXutopiaXx

Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 15:55

Hoi! Welkom in ons topic over onze geliefde Barock Pinto's... Ik geloof niet dat het nodig is om haar op deze manier toe te spreken, zeker niet als je zelf klaagt over dingen openbaar zetten. Jammer dat het overlijden van een (door meerderen) geliefd beestje dit tot gevolg heeft...

Wij hebben wel weer een leuke mijlpaal bereikt gister. Met Falencio voor het eerst een rondje 'alleen' buiten.. zonder medepaard that is en wat was ie braaf zeg... <3 Ben zo gek op dat dier :+: Zelfs stukken draf/galop gingen helemaal perfect! <3 Wordt nog lastig als ik uiteindelijk een nieuw baasje voor hem vind... :oo

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kim_1990

Berichten: 1542
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: Broeksterwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 20:55

xXutopiaXx schreef:
Hoi! Welkom in ons topic over onze geliefde Barock Pinto's... Ik geloof niet dat het nodig is om haar op deze manier toe te spreken, zeker niet als je zelf klaagt over dingen openbaar zetten. Jammer dat het overlijden van een (door meerderen) geliefd beestje dit tot gevolg heeft...


Ik klaag over het openbaar zetten van een bericht waarvan de eigenaresse totaal geen weet heeft, en daarnaast de vorige eigenaresse zelf niet de moeite heeft genomen uberhaupt een berichtje te sturen naar de huidige eigenaresse...dat vind ik persoonlijk erg onrespectvol, de huidige eigenaresse vind namelijk niet dat zo ongeveer heel bokkend nederland had hoeven weten dat haar Amaretto er niet meer is.
Mijn bericht is in overeenstemming met de eigenaresse geplaatst omdat zij geen bokt heeft.

♥Zayira♥Garola Fuga❤️Apache❤️Tender Love Fuga RB❤️Royal Highness KB❤️Shetans Zubaidah❤️Pony❤️Olivio RB❤️

ivy_power89

Berichten: 5824
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:15

Mag ik eerlijk zeggen dat ik niet zo goed begrijp wat er verkeerd is met het bericht van lindor?
Ik zie namelijk nergens dat ze slecht praat, alleen dat het bericht in het fries is en dat het zeer doet dat het paard er niet meer is......
Vecht dit onderling uit, ik snap nooit waarom dit zo openbaar moet. Elkaar een rot gevoel geven ofzo?

Afbeelding

Even een fotootje van mijn bp liefde :D

Ik snap je gevoel wel over falencio, als ze zo leuk zijn wil je ze niet weg doen:D

Alejandro Z1+5 / Odin finalist Friesian Talent cup 2021 L1+3 / Dressuur Jurylid t/m M2

http://Www.beestachtiggoed.nl http://www.dutchbling.nl frontriemen en halsbanden!

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-18 21:45

Ik zie ook niets verkeerd aan het bericht.ik vind het juist liefdevol geschreven. Geen verkeerd woord naar de eigenares. Ze kan alleen geen Fries lezen. Je wilt niet dat dit openbaar gezet word (of de eigenaresse) maar je geeft hier zelf ook openbaar commentaar. Stuur haar dan een prive bericht hierover. Je doet nu in principe hetgeen wat je juist afkeurd.

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

Xxjonique
Berichten: 276
Geregistreerd: 08-07-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 12:02

Hebben jullie nog iets leuks gedaan met kerst?
Ik had 1e kerstdag een bokkende rendier
Afbeelding

FreestyleByJonique ~ Freestyle Basis Instructeur ~

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: barock pinto eigenaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-18 12:29

Hahaha geweldig. Lekker gegeten. Maar dat is het ook wel een beetje. Heb geen paard meer waar ik naar toe kan dus veel vrije tijd om handen nu

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Jenara en 1 bezoeker