Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48196
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-18 22:02

* Bokt.nl
Bokt community

Afbeelding
Fotocollage van Karin & Mickey.


Deze maand in de Bokt vriendschappen vertellen oud teamleden Karin en Mickey over hun vriendschap.

Karin & Mickey schreef:
De (Bokt)vriendschap tussen Karin en Christianne (Mickey) bestaat sinds 2001, het jaar waarin Bokt op het wereldwijde web verscheen. Jarenlang woonden we zo’n twee uur rijden bij elkaar vandaan. Inmiddels is dat nog maar een uur. We zien elkaar een paar keer per jaar, maar we spreken elkaar zeer regelmatig, onder andere via WhatsApp. :D


Hieronder nemen de dames ons mee in een Whatsapp-gesprek.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Rocamor

Berichten: 10731
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:56

Heel leuk stukje op Bokt inderdaad. Leuk om weer wat van jullie te lezen.

Volgens mij zie ik nog wel eens wat van Mickey voorbij komen, maar vraag me wel af of Ret er nog is. Hij is toch voor mij 1 van de BPvT (BoktPaardenvan Toen)...

Rockes <3

Storm

Berichten: 20821
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:01

Ahh wat leuk zeg! Bokt heeft ze vreselijk veel goede dingen gebracht, niet alleen vriendschappen maar zoveel meer +:)+

Is het al lente?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 10:56

Wat leuk om te lezen!
De eerste trip van Mickey met de trailer helemaal naar Holten, dat weet ik nog wel, want dat was reuze spannend! En ver ook :D

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:25

:D Fijn om te lezen dat jullie het ook een leuk stukje vinden :D


Rocamor schreef:
Heel leuk stukje op Bokt inderdaad. Leuk om weer wat van jullie te lezen.

Volgens mij zie ik nog wel eens wat van Mickey voorbij komen, maar vraag me wel af of Ret er nog is. Hij is toch voor mij 1 van de BPvT (BoktPaardenvan Toen)...

Klopt, ik plaats zo nu en dan nog wel eens wat.
Karin ook hoor! En Retje is er ook nog steeds ;)
Laiser helaas niet meer, die is bijna vijf jaar geleden naar de eeuwige weilanden gegaan.

Storm schreef:
Ahh wat leuk zeg! Bokt heeft ze vreselijk veel goede dingen gebracht, niet alleen vriendschappen maar zoveel meer +:)+

Precies, echt zoveel meer!


Oscar schreef:
Wat leuk om te lezen!
De eerste trip van Mickey met de trailer helemaal naar Holten, dat weet ik nog wel, want dat was reuze spannend! En ver ook :D

Dat was zeker spannend omdat de reis zo'n drie uur zou duren en ik in mijn eentje naar Karin zou rijden. Manlief zat immers in de VS.
Maar het was de reis zo dubbel en dwars waard geweest. Wat hebben we daar genoten!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:26

Ja, dat weet ik nog wel :j
Volgens mij was dat nog met de Peugeot en de Holterberg is dan best wel hooooog :))

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:31

Jeps, dat was met die grote groene peugeot 406 :j
Het was inderdaad hoog naar het noorden :P

Rocamor

Berichten: 10731
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:32

Wat leuk dat Ret er nog is, dat is inmiddels dan ook een heel opaatje.

Dat Laiser inmiddels hoefafdrukken plaatst op de eeuwige groene weides, dat had ik inderdaad meegekregen.

Overigens, ik las zijn naam altijd als "Lijzer", totdat je het stukje (in je profiel?) had staan dat je paard volgens een leerlingetje van je, heel goed kon lezen, anders heette hij toch geen Leezur? ik voelde me knap :o? En toch.... als ik zijn naam lees, blijft het Lijzer en denk ik elke keer weer, oh nee, Leezur

Rockes <3

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:36

Rocamor schreef:
Wat leuk dat Ret er nog is, dat is inmiddels dan ook een heel opaatje.
Zekers :)

Rocamor schreef:
Dat Laiser inmiddels hoefafdrukken plaatst op de eeuwige groene weides, dat had ik inderdaad meegekregen.

Overigens, ik las zijn naam altijd als "Lijzer", totdat je het stukje (in je profiel?) had staan dat je paard volgens een leerlingetje van je, heel goed kon lezen, anders heette hij toch geen Leezur? ik voelde me knap :o? En toch.... als ik zijn naam lees, blijft het Lijzer en denk ik elke keer weer, oh nee, Leezur

Wow.... dat je dat nog weet!
Inderdaad ik had toen een kleuter in mijn klas die tegen haar moeder had gezegd dat je wel heel goed moest kunnen lezen om Laiser te kunnen heten.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131839
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:37

Als ik aan Leezur denk, dan denk ik vooral aan de enorme kopstoot die ik ooit van 'm gehad heb...... met een beetje inlevingsvermogen voel ik 'm nog steeds :D

Afwezig tot nader order. Bij vragen graag contact opnemen met een ander teamlid.
It's not easy being green *** Kermit ***

Rocamor

Berichten: 10731
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:39

Ik denk dat de "naar de Jury zwaaiende Leezur" ook nog wel bekend is. Gut wat had ik respect voor je, dat je
a. bent blijven zitten
b. er daarna weer op bent gegaan

Rockes <3

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:40

:') Haha, ja dat was een stevige manier van knuffelen die hij had

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:46

Bokt heeft idd veel mooie dingen gebracht! Vooral veel leuke contacten, waarvan dit een van mijn oudste én meest dierbare is. :j

Mickey schreef:
Inderdaad ik had toen een kleuter in mijn klas die tegen haar moeder had gezegd dat je wel heel goed moest kunnen lezen om Laiser te kunnen heten.

Haha, zo heb ik het ook onthouden! :D

Ret is van 1992 en is dus nu een senior van 26 jaar. Inmiddels met wedstrijdpensioen, maar nog steeds een blije bospony. Gelukkig hebben we in onze huidige omgeving ook meer dan voldoende bos en hei. +:)+

Afbeelding

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:47

Rocamor schreef:
Ik denk dat de "naar de Jury zwaaiende Leezur" ook nog wel bekend is. Gut wat had ik respect voor je, dat je
a. bent blijven zitten
b. er daarna weer op bent gegaan

Ja klopt dat is een hele actie geweest...
Wacht ik plak de foto er even bij O:)
Afbeelding
Ik kreeg er een 2 voor van de jury omdat hij op 2 benen was blijven staan :')

Ik ben een keer rechter met hem geweest en toen had ik wel het idee dat we achterover zouden gaan klappen... Want overigens gelukkig niet gebeurd was door ingrijpen van manlief.

En toch gaf hij zoveel vertrouwen. Hij deed het nooit om mij eraf te krijgen maar puur om iets duidelijk te maken.

Ook toen we samen zijn gevallen en ik uiteindelijk blijvend letsel aan die smak van ons heb overgehouden, was dat niet zijn schuld. (Al heeft die val uiteindelijk wel voor angst gezorgd, maar die kwam er pas echt uit toen ik Floor eenmaal had.)
Maar wanneer zijn lichaam niet op was geweest zou hij nu nog steeds bij mij in de wei lopen. Wat een gouden paard was dat <3

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:53

Karin schreef:
Bokt heeft idd veel mooie dingen gebracht! Vooral veel leuke contacten, waarvan dit een van mijn oudste én meest dierbare is. :j

<3 Dat dit geheel wederzijds is, komt vast niet als een verrassing :') _O-

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:57

De 'groeten naar de jury' foto staat mij ook nog bij ja :))

Karin, wat leuk dat Retje er nog steeds is :-) Dat is ook echt zo'n Bokt-Icoon.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:59

Mickey schreef:
<3 Dat dit geheel wederzijds is, komt vast niet als een verrassing :') _O-

:D := :*

Ondertussen heeft nog niemand geroepen dat je geen privégesprekken openbaar op Bokt mag zetten! :=

Bokt is ook een fijn medium voor handige tips. Het was erg leuk om dit in elkaar te knutselen op basis van meerdere gesprekken. (Eind)redactie is tenslotte mijn vak hè. :D

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Rocamor

Berichten: 10731
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:01

Wat een lieve foto zo van Ret. Ik herinner Ret oa van het crossen over een zandvlakte. Was daar toen Nina niet bij?

Rockes <3

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:03

Rocamor schreef:
Wat een lieve foto zo van Ret. Ik herinner Ret oa van het crossen over een zandvlakte. Was daar toen Nina niet bij?

Dat was in het water, in de Genieput bij Havelte tijdens Endurance Wittelte. Dat is écht heel lang geleden, 2002 staat mij bij. Die foto is een jaar lang coverfoto geweest van de Her&DER, het ledenblad van de endurancevereniging. Ik heb de foto zo snel niet bij de hand, maar ik zal eens kijken of ik 'm kan terugvinden.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:43

Wat tof om te lezen hoe lang jullie al bevriend zijn maar ook wat voor vriendschap jullie hebben. Erg bijzonder zeg!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 12:50

Karin schreef:
Mickey schreef:
<3 Dat dit geheel wederzijds is, komt vast niet als een verrassing :') _O-

:D := :*

Ondertussen heeft nog niemand geroepen dat je geen privégesprekken openbaar op Bokt mag zetten! :=
Waar is die goede oude tijd gebleven? _O- :')
Citaat:
Bokt is ook een fijn medium voor handige tips. Het was erg leuk om dit in elkaar te knutselen op basis van meerdere gesprekken. (Eind)redactie is tenslotte mijn vak hè. :D

+:)+

Fitzroy

Berichten: 25041
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 15:17

Super leuk om wat van jullie te lezen. Ik ken jullie afzonderlijk dan natuurlijk wel van ‘vroeger’ maar wist eigenlijk niet dat jullie zo bevriend zijn.

Karin kom ik in het concertagenda-topic nog wel eens tegen maar jou helemaal niet, Mickey.

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 20:58

Klopt Fitzroy, ik kom jou eigenlijk ook niet meer tegen. Al is Bokt nu ook een heel stuk groter voor mijn gevoel.
Ik vroeg me toevallig laatst nog af hoe het met een aantal bokkers van toen ging en vroeg me dat ook bij jou af. Dus ik vind het ook leuk om te lezen dat jij dan ook hier reageert. :)

Achterom
Berichten: 22993
Geregistreerd: 28-09-04

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:43

Wat een leuke manier van vertellen en wat mooi dat Retje nog steeds een bospony is :) Dat verhaal van Laiser kan ik me ook nog herinneren, grinnik :D


Roosch

Berichten: 36594
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Bokt vriendschappen: Mickey en Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 21:49

Micks en Karin! Wat een leuk stuk <3

En Leezur die groet naar de jury <3 die foto zal me altijd bij blijven!

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: c_alsemgeest, Exorcizamus, Facebook, Jonnekee, kevinsky, Majestic-12, MyWishMax, Phonix, rosak, Wopkebrok en 22 bezoekers