Gezocht: paddenstoel clip voor in de kerstboom

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nooor_

Berichten: 3852
Geregistreerd: 15-02-10

Gezocht: paddenstoel clip voor in de kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-18 10:06

Ik ben onhandig geweest en heb de paddenstoel die ik mijn vader had gegeven, nog voor hij in de kerstboom hing, kapot laten vallen... -O-
Ik kan online zo snel niets vinden wat erop lijkt en heb hem in Brugge bij de winkel 'de witte pelikaan' gekocht.

Is er iemand die mij aan een paddenstoelen kerst-clip kan helpen?
De bedoeling is echt een klassieke, glazen paddenstoel, rood met witte stippen. Het liefste op een clipje, maar een hanger is ook goed.

Voorbeeld plaatje:

Afbeelding

Iets wat hierop lijkt, onderkantje mag ook zilver of met wat groen gekleurd zijn.

&if=1

[o]


Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:08

Noh! Toevallig zon ding laatst in handen gehad, zat in een doos kerstspul van mijn oma die weg ging, alleen aan een touwtje.

Ik ga kijken of hij er nog is..

Edit: hij is er nog. Ik maak zo even een foto. Als het is wat je zoekt mag je hem zo tegen verzendkosten hebben :j

Edit 2:
Afbeelding
Laat maar wat horen als je hem wilt hebben :)

Luniek

Berichten: 423
Geregistreerd: 26-06-10
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:19

Wij hebben precies die je had vorig weekend gekocht bij de Tuinland, wellicht zit er eentje in de buurt?

Een kat heeft 40 miljoen haren: 5 miljoen op de rug, 10 miljoen op de buik en 25 miljoen op je bankstel.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 11:20

Ze hebben ze ook bij de action gehad, geen idee of ze dit jaar weer in het assortiment zitten maar dat waren dezelfde als bij de tuincentra's lagen (die van je afbeelding)!

Nooor_

Berichten: 3852
Geregistreerd: 15-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-18 13:16

Luniek schreef:
Wij hebben precies die je had vorig weekend gekocht bij de Tuinland, wellicht zit er eentje in de buurt?

Tuinland is voor mij minimaal 1,5 uur met de auto helaas.

Action kan ik nog even proberen of ik iets kan vinden, maar geloof dat ze laatst toen ik er was ze niet hadden :(

&if=1

[o]

FelineNanet

Berichten: 1630
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Gezocht: paddenstoel clip voor in de kerstboom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:16

Wij hebben toevallig zulke paddestoeltjes gekocht bij de Ranzijn dit jaar! Zit er ook eentje bij jou in de buurt? Het is een tuincentrum

Nikita :knuffel:

_Kellyy

Berichten: 2422
Geregistreerd: 26-08-05
Woonplaats: Zuid-Holland/Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 16:06

Nooor_ schreef:
Luniek schreef:
Wij hebben precies die je had vorig weekend gekocht bij de Tuinland, wellicht zit er eentje in de buurt?

Tuinland is voor mij minimaal 1,5 uur met de auto helaas.

Action kan ik nog even proberen of ik iets kan vinden, maar geloof dat ze laatst toen ik er was ze niet hadden :(


Misschien is er iemand zo lief om hem in die omgeving voor je te halen en te verzenden?
Ik woon helaas nog verder uit de buurt, anders had ik hem voor je gehaald.

Nooor_

Berichten: 3852
Geregistreerd: 15-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-18 16:16

Ik ga deze week nog naar kerstmarktjes, dus ik hoop stiekem om daar iets te vinden :j
Bij Action, kwantum, het lokale tuincentrum etc is het allemaal niet gelukt helaas

&if=1

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Geerten, GrapeshotBot, KirstenHorse, MarliesSam, Pabie, xLianneeee en 183 bezoekers