Tips welke groepsreis?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XxLMMxX
Berichten: 3125
Geregistreerd: 22-03-12

Tips welke groepsreis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-18 17:21

Hallo,
Ik heb besloten aankomend jaar graag een groepsreis te willen maken. Bij voorkeur ongeveer een week. Jaargetijde en plaats maakt niet uit. Al zal voorjaar waarschijnlijk niet echt meer lukken gaan ivm vrij vragen werk. Maar proberen kan natuurlijk altijd.

Ik heb wel wat interesses waarop ik hoop dat de reis aansluit, bijvoorbeeld yoga, mediteren, paardrijden, een stevige wandeling. Maar daar wil ik als er wat anders passends wordt aangeboden nog wel vanaf wijken.

Ik ben benieuwd aan welke groepsreis jullie een leuke ervaring hebben overgehouden?

Ik heb zelf al even gegoogeld, maar ik heb nog niet veel gevonden. Sommige reizen kwamen erg commercieel over, anderen waren geen ervaringen over terug te vinden, of het sluit niet aan bij mijn wensen. Op dit moment heb ik een weekje Portugal op het oog. Ik wacht alleen nu nog even met boeken omdat ik benieuwd ben naar jullie belevenissen.

Winged

Berichten: 33015
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Tips welke groepsreis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 09:50

Het is ietswat handiger als je wel de organisaties noemt die je op het oog hebt.

Zelf ben ik op pad geweest met Crusj (luie vakantie) Cirkel (iets actiever) en Labyrinth (actief). Daarnaast een reis gemaakt met Shoestring (verre reis). Cirkel en Labyrinth kan ik sowieso aanraden.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:28

https://www.nosun.nl/reizen/genieten-op ... -sardinie/
Zoek je een actieve groepsreis? Is dit dan niet iets? Kleinschalig. Voor 4-15 personen.
Zelf goede ervaring met NoSun (was zelf met hun naar Canada geweest afgelopen zomer). Er kan met de groep afgeweken worden van de vooraf gestelde planning, aansluitend bij de interesses van de groep op dat moment. Super fijn!
Er zijn ook wandelreizen, als je van wandelen houdt.

AfricanLady

Berichten: 8005
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Harlingen

Re: Tips welke groepsreis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 18:57

Fox is aan te raden :D

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Tips welke groepsreis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:15

Ik ben toen met fox naar west Amerika geweest. Is mij toen goed bevallen.

annikavolder

Berichten: 753
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Tips welke groepsreis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:19

Ik heb zelf goede ervaringen met Sawadee. Ook SNP heeft mooie en pittige wandelreizen.

Galathil

Berichten: 1257
Geregistreerd: 30-06-14
Woonplaats: Seven Kingdoms

Re: Tips welke groepsreis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:26


balli

Berichten: 1491
Geregistreerd: 01-02-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Tips welke groepsreis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 19:28

Ik ben zelf heel veel met WoesteLand meegeweest. Lekker actief en goed bezig zijn voor de wereld met leuke mensen :). www.woesteland.nl
Zomer-activiteiten staan nog niet op de website, maar je kunt natuurlijk ook deze winter nog even "proeven" op Schier!

XxLMMxX
Berichten: 3125
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Tips welke groepsreis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-18 20:39

Bedankt voor jullie tips, ik ga ze allemaal even rustig bekijken. Aangezien op al jullie websites verschillende reizen staan heb ik voor nu alleen even globaal gekeken en ik wil jullie bedanken voor het meedenken.

Balli, wat een gave tip. Een relax vakantie i.p.v. een werk vakantie zou ik fijner vinden denk ik. Maar de natuur geeft ook rust. Het lijkt me gaaf om eens mee te maken een weekendje tussendoor ofzo. Voor de kosten hoef je t niet te laten.

balli

Berichten: 1491
Geregistreerd: 01-02-05
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-18 08:34

XxLMMxX schreef:
Balli, wat een gave tip. Een relax vakantie i.p.v. een werk vakantie zou ik fijner vinden denk ik. Maar de natuur geeft ook rust. Het lijkt me gaaf om eens mee te maken een weekendje tussendoor ofzo. Voor de kosten hoef je t niet te laten.


Precies, dat is wat ik er ook zo fijn aan vond! Vooral omdat ik best wel een "denk-beroep" heb, daardoor is het extra lekker om dan af en toe een paar dagen je lichaam echt te voelen!
De activiteit op Schier heb ik altijd als super tof ervaren! Vooral om ook even te proeven of het wat voor je is!