Onali schreef:Wat bedoel je met na laten trekken?
Lijkt me vreselijk om mee te maken maar gelukkig voor de betrokkenen alleen materiële schade. Sterkte!
bigone schreef:Slechte beurt van de garagehouder, als bedrijf moet je er nooit van uit gaan dat elke klant alles weet. Gelukkig is het goed afgelopen.
MarryAnneR schreef:bigone schreef:Slechte beurt van de garagehouder, als bedrijf moet je er nooit van uit gaan dat elke klant alles weet. Gelukkig is het goed afgelopen.
Hij geeft ook toe dat hij niet wist dat het moest.
Hij zei letterlijk, ja bij een vrachtwagen moet dat wel.. maar jouw wagentje zie ik niet als vrachtwagen. Nou het is een bakwagen Renault Maxity met c rijbewijs.
Helaas kunnen we niet bewijzen dat hij dan ook echt de laatste is die aan mijn vrachtwagen heeft gesleuteld. Mijn remklauwen waren namelijk in juni al vervangen. Daarna heb ik hoogstens 500 kilometer gereden.
MarryAnneR schreef:Sorry, ik bedoel B-rijbewijs. En nee ik wist het niet. Noem het dom, noem het een harde leerles. Als ik zo technisch was bracht ik mijn wagen niet naar de garage. Ik ga er vanuit dat hij weet wat hij doet. Of ik nu nog in durf te stappen? Ik ken werkelijk niemand die alles nagaat wat een prof doet.
Ja nu wel! Ik! Mocht er gewoon 1 iemand wezen die er misschien niet aan gedacht heeft, of denkt dat gebeurt toch niet... Dan ben ik blij dat ik het geschreven heb.
Storm schreef:Wat een enorme schrik! Goddank is alles redelijk goed afgelopen.
Ik heb gister mijn winterbanden op de auto laten zetten en er hing keurig een briefje dat ik na 50 km de bouten aan moet (laten) draaien. Bij mijn vorige bandenleverancier kreeg ik dat nooit, en deed ik dat dus ook nooit (ik wist het niet), maar bij deze wel.
Oscar schreef:Zo zeg, je zult wel gruwelijk geschrokken zijn! Gelukkig is het nog relatief goed afgelopen.
En inderdaad, altijd na 50 tot 100 km. even natrekken, maar dat zul je nu nooit meer vergeten.
Misschien een beetje offtopic, maar je geeft zelf aan dat je weinig sjoege hebt van voertuigen, vandaar dat ik het vraag: weet je zeker dat het wel goed zit met rijbewijs/laadvermogen/echt gewicht? De meeste voertuigen op B-rijbewijs houden nauwelijks laadvermogen meer over en dat kan je duur komen te staan als je een ongeluk veroorzaakt, of niet het juiste rijbewijs hebt. Misschien een idee om dat eens goed na te laten kijken?
MarryAnneR schreef:Storm schreef:Wat een enorme schrik! Goddank is alles redelijk goed afgelopen.
Ik heb gister mijn winterbanden op de auto laten zetten en er hing keurig een briefje dat ik na 50 km de bouten aan moet (laten) draaien. Bij mijn vorige bandenleverancier kreeg ik dat nooit, en deed ik dat dus ook nooit (ik wist het niet), maar bij deze wel.
Bij personenauto's hoor je inderdaad heel verschillende dingen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers