Een jaar met nieuwe avonturen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-18 19:27

2018 is een jaar dat ik niet snel zal vergeten. Dit jaar hebben we zoveel nieuwe dingen gedaan waar ik graag op terugblik! Van wedstrijden tot dagtochten, we hebben het allemaal gedaan!

We beginnen het jaar in februari. Naar jaarlijkse gewoonte gingen we weer naar de zee. Het was die dag ijskoud en ik was gewoon verkleumd, maar oh wat heb ik genoten :D
Afbeelding

Afbeelding

In maart hebben we ons dan ingeschreven voor onze eerste wedstrijd. We reden mee in de E-proeven (vergelijkbaar met de B) en we behaalden hier mooie resultaten, namelijk een 2e en 3e plaats! Voor een eerste wedstrijd was ik dus meer dan tevreden! :D
Afbeelding

Afbeelding

Dan meteen een sprong naar de zomer. Ik had van april tot en met juni stage waardoor ik wat minder tijd had voor Siyah.
In juli hadden we normaal een wedstrijd gepland staan. Het ging die dag echter 30 graden worden (zoals praktisch heel de zomer :') ) en we moesten net op het warmste moment van de dag rijden, dus besloten om de wedstrijd af te zeggen. We hebben dan wel besloten om naar Surae in Dorst te gaan om verfrissing te zoeken in het vijvertje :D 's Morgens vroeg vertrokken zodat we niet in het warmste van de dag zaten. Ook hier hebben we enorm genoten :)
Afbeelding

Afbeelding

En dan het hoogtepunt van het jaar denk ik wel... Al jaren wou ik eens op vakantie gaan met mijn pony. Het is er nooit echt van gekomen tot nu. Ik had gevraagd aan een stalgenootje of ze het zag zitten om mee te gaan en uiteraard zag ze dat wel zitten! In augustus zijn we dan richting Belgisch Limburg getrokken waar we een B&B hadden gevonden met paardenstalletjes. De eerste dag hadden we een rit achter de rug van 7u (beeeetje misrekend qua afstand :') ), de volgende dag deden we er eentje van 3u. Wat hebben we er beide van genoten! <3 We hebben besloten om hier een jaarlijkse gewoonte van te maken dus als jullie nog leuke adresjes weten waar dit kan (mag ook in Nederland zijn), altijd welkom :D
Afbeelding

Afbeelding

En dan het uitzicht vanop de kamer. <3
Afbeelding

In september hebben we dan nog eens 2 wedstrijden meegereden. De ene wedstrijd was gewoon georganiseerd door een stal waar ik de proeven van de VLP heb gereden (initiatieproef en niveau 1). Hier werd ik wederom 2e en 3e :D De volgende wedstrijd reed ik de E en A proef mee, waar ik twee keer 2e eindigde :D
Afbeelding

Afbeelding

En dan een filmpje van de ereronde. Met mijn kleine tinker tussen de paarden :')
https://www.youtube.com/watch?v=TZH_LgAjVDk

In oktober vond er een fotoshoot plaats! Samen met een vriendin hebben we een fotoshoot geboekt bij Laurence Verheijen. Ik ben heel blij met het resultaat <3
Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ook net een nieuw zadel voor haar aangekocht. Dit is vorige maandag aangekomen en ik ben er heel blij mee. Mijn bankrekening iets minder :')

Ik hoop dat 2019 net zo leuk mag zijn! *\o/*

Mondy

Berichten: 11825
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 11:52

Wat genieten jullie veel met elkaar zo te zien <3

Caitlin_K
Berichten: 3761
Geregistreerd: 04-05-11

Re: Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:01

Wat een leuk overzicht! <3

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Re: Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-18 20:53

Dank jullie! :D
Genieten doen we zeker <3 <3

Kimley

Berichten: 9146
Geregistreerd: 04-10-12
Woonplaats: Oudemirdum

Re: Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 09:15

Siyah! <3

Wat zijn jullie toch een enorm leuke combinatie!

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Re: Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 10:50

Het ziet er uit als een heerlijk jaar!

anniekow

Berichten: 644
Geregistreerd: 21-10-12

Re: Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 11:46

Ziet eruit als een mooi jaar!

Respect dat je op wedstrijd gaat met zó véél poetswerk! :Y) ... Staart, sokken (ook nog wit!), manen...

Prrrr
Moderatorrrr

Berichten: 30230
Geregistreerd: 08-10-05

Re: Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 12:08

Mooi jaar. En dat filmpje is echt grappig... je reed ook achter een kasteel :))

Monique1963

Berichten: 8636
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Re: Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 20:40

Die manenfoto is om te kwijlen! Schitterend!

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-18 20:40

Bedankt allemaal!! :D

Poetswerk, ja :') Vooral haar sokken zijn vreselijk.. Maak je ze wit, zijn ze na 5 min rijden alweer vies _O-

Leonyvk

Berichten: 432
Geregistreerd: 23-12-13

Re: Een jaar met nieuwe avonturen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 17:57

Wauw wat een gaaf paard heb je! Ik vroeg mij af welk B&B je geweest bent en hoe de ruiterpaden daar zijn?
Als je een x een overnachtingsplek in Nederland zoekt kan ik je het van der Valk hotel in Apeldoorn aanraden. Zowel het verblijf als de paden zijn super goed geregeld!

xAnthea

Berichten: 4430
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-18 22:19

Leonyvk schreef:
Wauw wat een gaaf paard heb je! Ik vroeg mij af welk B&B je geweest bent en hoe de ruiterpaden daar zijn?
Als je een x een overnachtingsplek in Nederland zoekt kan ik je het van der Valk hotel in Apeldoorn aanraden. Zowel het verblijf als de paden zijn super goed geregeld!

Hey! Wij waren in B&B de Blauwe Maaten. :) Je zit er vlakbij het ruiterpad. Jammer genoeg waren de paden niet ideaal, veel stenen... Ook wel goede stukken, zoals de duinen, maar groot deel toch met grind.