Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar
Kaitlyn schreef:De verjaringstermijn is 2 jaar, dus je staat dan niet in je recht.
Gewoon een mail sturen met nogmaals de vraag voor een factuur, én waar je in zet dat hij niet meer hoeft te komen. Heb je het iig zwart op wit staan.
Shona_ schreef:Dat zou kunnen ja, maar ik zit niet te wachten op meerdere facturen in een keer, het gaat om €50,- dus dat vind ik behoorlijk wat + ik wil niet een of andere wanbetaler zijn.
Ik dacht in eerste instantie dat ze misschien de factuur waren vergeten of mijn gegevens kwijt waren oid.
Vumana89 schreef:Ooh, interessant topic.
Wij hebben meerdere malen gebeld met onze internetleverancier. Waarom zij niets afschrijven.
Echt een keer of 6. Uiteindelijk maar opgegeven.
Valt dat onder een dienst of een product dat iemand weet?
Lante schreef:Altijd mailen ipv bellen, met ontvangstbevestiging.
Anoniem schreef:Verjaringstermijn is 5 jaar inderdaad.
Het is niet zo dat je na 3 keer erom vragen niet meer hoeft te betalen.