Dressuurhaflinger

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 16:53

Hier stan ook dik in z’n vacht. Maar Maximus is helemaal dik in z’n vacht. Zo vacht heeft stan niet eens hahah. Maar die mag lekker veulen zijn.

Maar ga stan niet scheren.


maessie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 16:56

Heeft ie van mams, die is nu ook teddybeer :+ en grote broer ook. Nou loopt die ook nog steeds buiten natuurlijk...
Moet Vlien nog steeds scheren, maar nog geen tijd gehad voor wassen vooraf. Misschien dan toch maar overslaan dit jaar...

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

Peelie

Berichten: 13391
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 18:15

Nash zit heel dun in zijn velletje en is nieteens geschoren. Hoe vinden jullie die :')

Afbeelding
Mijn mannetje afgelopen vrijdag. <3

Vandaag op wedstrijd geweest. Maar echt een enorme zuurpruim van een jury. Ik zag het al aan het gezicht toe ik de ring in kwam.

Geen winst voor niemand in het Z1 en dan ben ik toch nog 1e geworden. Ach. Ik ben een gewonnen borstel rijker.

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 22:42

Peelie schreef:
Nash zit heel dun in zijn velletje en is nieteens geschoren. Hoe vinden jullie die :')

[ [url=m/iPrxzN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn mannetje afgelopen vrijdag. <3

Vandaag op wedstrijd geweest. Maar echt een enorme zuurpruim van een jury. Ik zag het al aan het gezicht toe ik de ring in kwam.

Geen winst voor niemand in het Z1 en dan ben ik toch nog 1e geworden. Ach. Ik ben een gewonnen borstel rijker.


En ervaring

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 09:14

maessie schreef:
Heeft ie van mams, die is nu ook teddybeer :+ en grote broer ook. Nou loopt die ook nog steeds buiten natuurlijk...
Moet Vlien nog steeds scheren, maar nog geen tijd gehad voor wassen vooraf. Misschien dan toch maar overslaan dit jaar...


haha lekker weer.. Dat wordt wat over paar jaar. :+ :Y)

Mijn hand verdwijnd onderhand haha. Maar wel schattig. meneer pluisje

Peelie

Berichten: 13391
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 11:54

plutolover schreef:
maessie schreef:
Heeft ie van mams, die is nu ook teddybeer :+ en grote broer ook. Nou loopt die ook nog steeds buiten natuurlijk...
Moet Vlien nog steeds scheren, maar nog geen tijd gehad voor wassen vooraf. Misschien dan toch maar overslaan dit jaar...


haha lekker weer.. Dat wordt wat over paar jaar. :+ :Y)

Mijn hand verdwijnd onderhand haha. Maar wel schattig. meneer pluisje

Nash was als veulentje ook echt heeeeel erg wollig in de winter. Nu niet meer. Hij zit zo dun in zijn vel dat ik hem niet hoef te scheren.

:+: ..........Mara......... :+:......Nash (Z1+5).... :+:
Volg ons op instagram!@haflingers.nash.and.mara [o]

Denise_Storm

Berichten: 2368
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:49

Ik lees veel met jullie mee, maar het is erg druk om overal op te reageren. Hopelijk komen er na de drukke decembermaand en het afstuderen wat rustigere tijden aan.

Qua trainen gaat Storm heel lekker. Maar de wedstrijden zijn, zoals ik eerder vertelde, echt een groot ding door mijn eigen zenuwen/spanning. Maar... Ik heb me toch ingeschreven voor 27 januari! Dan is de haflingerwedstrijd in Lisse weer en mijn juf is dan ook aanwezig om ons er doorheen te coachen. Mooi doel om naar toe te trainen komende periode!

Zie ik daar nog meer haflingers uit dit topic? :D

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 20:58

Denise_Storm schreef:
Ik lees veel met jullie mee, maar het is erg druk om overal op te reageren. Hopelijk komen er na de drukke decembermaand en het afstuderen wat rustigere tijden aan.

Qua trainen gaat Storm heel lekker. Maar de wedstrijden zijn, zoals ik eerder vertelde, echt een groot ding door mijn eigen zenuwen/spanning. Maar... Ik heb me toch ingeschreven voor 27 januari! Dan is de haflingerwedstrijd in Lisse weer en mijn juf is dan ook aanwezig om ons er doorheen te coachen. Mooi doel om naar toe te trainen komende periode!

Zie ik daar nog meer haflingers uit dit topic? :D


Super leuk ga je zien

Denise_Storm

Berichten: 2368
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 19:38

kiddokids schreef:
Denise_Storm schreef:
Ik lees veel met jullie mee, maar het is erg druk om overal op te reageren. Hopelijk komen er na de drukke decembermaand en het afstuderen wat rustigere tijden aan.

Qua trainen gaat Storm heel lekker. Maar de wedstrijden zijn, zoals ik eerder vertelde, echt een groot ding door mijn eigen zenuwen/spanning. Maar... Ik heb me toch ingeschreven voor 27 januari! Dan is de haflingerwedstrijd in Lisse weer en mijn juf is dan ook aanwezig om ons er doorheen te coachen. Mooi doel om naar toe te trainen komende periode!

Zie ik daar nog meer haflingers uit dit topic? :D


Super leuk ga je zien


Leuk! :D Ga je mennen of rijden?

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 21:50

Denise ik kan beide maar denk mennen zijn niet zo veel wedstrijden in de buurt
Lekker Z starten
Heb twee wk geleden voor het eerst in het Z gestart en had 4 winstpunten

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 11:51


:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 12:06

ik zag het ind op facebook? Je zult vast een goed plekje voor der vinden.

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:20

plutolover schreef:
ik zag het ind op facebook? Je zult vast een goed plekje voor der vinden.

Dankjewel, lief!
Ja, zo denk ik ook! Zijn meer goede baasjes dan alleen ik. Komt vast goed. En anders blijft ze lekker!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:27

Kwam de advertentie ook op FB tegen. Meende haar al te herkennen als Bokthaf. Ik denk dat je die zo kwijt bent :)

Wear a smile- One size fits all

Denise_Storm

Berichten: 2368
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:42

astridastrid schreef:
De meesten weten het wel, maar Calys staat te koop: https://www.bokt.nl/markt/ad/482775/top ... -zz-zwaar2

Wel al VEEL reacties, terecht ook! Deze week ook weer een aantal bezichtigingen.


Ik vind het zooo jammer, maar je moet doen waar je een goed gevoel bij hebt! Jullie waren echt een top team samen, en voor Storm en mij toch wel echt een voorbeeld <3 Haflingerpowerrrr!


Gisteren heb ik Storm omgetoverd tot kerstpaard... Hier alvast een foto die ik graag wil delen:

<3 <3 <3
Afbeelding

Storm in de Lente: [ITP] Storm in de lente: bloesemdroom komt uit!
http://www.swiffershoeve.nl - Dierenopvang bij ziekte van dier en mens
Haflinger Storm B+13 L1+5

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:50

JAA Denies, ik zag jullie gisteren bezig met rammelende bakjes biks etc. ZOO leuk!

:* Astrid Alida - fashion & beautyblog: astridalida.com
/3 Haflingersdressuur (Subtop): Happy Haflingers (Instagram)

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:02

astridastrid schreef:
De meesten weten het wel, maar Calys staat te koop: https://www.bokt.nl/markt/ad/482775/top ... -zz-zwaar2

Wel al VEEL reacties, terecht ook! Deze week ook weer een aantal bezichtigingen.

Oei dat moet een moeilijke beslissing zijn geweest! Hoelang heb je haar nu al? Ik hoop dat je een heerlijk plekje voor haar kan vinden!

Hier zelf in de lappenmand, vrijdag 2e verstandskies weg laten halen, dus volgepropt met pijnstillers het weekend doorgebracht, vandaag ook maar ziek thuisgebleven, lijkt net alsof ik een tennisbal in Mn mond heb, niet normaal. April die heeft dus een aantal daagjes vakantie, vind ze niet zo leuk als ik gedacht had, elke keer als ik kom om te voeren kijkt ze me heel sneu aan als ik weer weg ga, en 24/7 rennen door de wei is nu een nieuwe bezigheid van dr haha. Morgen maar eens wat aandacht geven als ik me beter voel.


plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 14:18


Flicka12

Berichten: 3111
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 16:50

astridastrid schreef:
De meesten weten het wel, maar Calys staat te koop: https://www.bokt.nl/markt/ad/482775/top ... -zz-zwaar2

Wel al VEEL reacties, terecht ook! Deze week ook weer een aantal bezichtigingen.

Jaa ik zag het! Wat een moeilijke beslissing, hopelijk vind je een geweldig baasje voor haar! <3


plutolover schreef:

Leuk overzicht! :D


Denise_Storm schreef:
[


Gisteren heb ik Storm omgetoverd tot kerstpaard... Hier alvast een foto die ik graag wil delen:

<3 <3 <3
[ [url=m/1uSLdy.jpg]Afbeelding[/url] ]


Aaaaah leuke foto! <3



Wij hobbelen al een paar weken zonder zadel.. zadel ligt steeds niet helemaal lekker en daardoor zat Flicka ook niet helemaal lekker in haar lijf. Inmiddels behandeld door de fysio en nu weer lekker los! Vanavond les zonder zadel.. rip :Y)
Maar volgende week kunnen we eindelijk terecht bij de countrymill *\o/*

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+11 Z1+3

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 23:23

As jou al gesproken via de App, succes met zoeken naar een fijn huisje komt goed.

super leuke foto van storm.

plutolover ik ga ff kijken.

oo knap zeg zonder zadel bij flicka doe het het je niet na.


wij hebben afgelopen weekend Z dressuur mennen gestart, en echt wat een ramp dag alles ging fout, king wilde de trailer niet op we hebben een nieuwe wat een autistisch zeg jeetje.
toen reden we fout naar wormerveer kon niet invoegen, toen haalde ik king met een wond aan de zij kant van zijn liep vd trailer, precies bij zijn kinketting.
krap tijd nog voor los rijden echt pffff, nou hij was niet voor uit te branden luisterde te veel naar me voorlezer, die zegt bij A galop nee meneer ging gewoon 2 keer eerder omdat hij het woord galop hoorde totaal niet handig zo meedenker,
en echt bij beide proeven zaten me leidsels vast echt wat een gekloot zeg.. tweede proef kreeg ik ze niet los. pfff

maar maar wel weer 2 winstpunten rijker, in 2 wedstrijden hebben we nu 6 winstpunten in het Z mennen.
trots.
zondag onder de man starten maar eigenlijk is het niks meer voor me ondanks me dispensatie is en blijft het moeilijk uit te houden met me longen rijden de proef.

mag M2 maar blijf nog lekker M1

plutolover

Berichten: 11702
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-18 16:46

Ik heb vanmiddag Maximus opgemeten. Vorige maand op 4 nov was max ongv 1.25 en nu 4/5 weken verder ongv 1.30.

Scheelt maar 10 cm met stan. Kwa breedte moet max wel meer z’n best doen haha. Maar max is heel anders gebouwd dan Stanley

janouk
Blogger

Berichten: 17811
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 12:14


Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 12:55


maessie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 14:00

Ooh wat zuur zeg... maar wat goed dat jullie naar jullie gevoel zijn blijven luisteren. Als ik het goed begrijp is hij zolang hij niet aan het werk gaat pijnvrij? Heel veel sterkte...

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

Flicka12

Berichten: 3111
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 15:45

Jeeetje wat balen zeg!! Eerst al die pech met Janouk :( Sterkte ermee! :(:)

Flicka (Silberstern x Master Imladris) B+10 L1+12 L2+12 M1+11 M2+11 Z1+3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker