Microdermabrasie behandeling(en)?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Microdermabrasie behandeling(en)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-18 23:05

Hi!

Helaas ben ik gezegend met een matige huid, ik heb snel onzuiverheden en vrij droge wangen met een vettige T-zone.

Vandaag liep ik tegen microdermabrasie aan, de uitleg klinkt me dusdanig goed in de oren dat ik overweeg een behandeling te boeken. En ik vroeg me af wie er ervaring mee heeft en hoe het bevallen is.

Merkte je echt meteen verschil? Hoeveel behandelingen heb je nodig (gehad)? En is het iets dat terugkerend gedaan moet worden?

Ik hoor graag jullie ervaring!


Popstra
Berichten: 13711
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Microdermabrasie behandeling(en)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 13:57

Bij microsermobrasie schuren ze als het waren je huid. Ik weet niet of dat een goed idee is als je last hebt Van hele droge huid.
Ik heb het zelf een aantal keren laten doen en vond het prettig, ook omdat het dan je verzorgings producten erg goed in de huid opneemt.
Zelf doe ik nu thuis geregeld goed scrubben met de ,,microdermobrasie in a Jar,, van D'r Brandt.
Dit is een hele grove scrub en dat werkt naar mijn gevoel ongeveer net zo.
Die tubes kun je kopen bij de Douglas. Zijn niet goedkoop, ik dacht rond de 80 euro

Ik l*l niet met de wind mee nee...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Microdermabrasie behandeling(en)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 14:01

Ik heb geen hele droge huid. Eerder vettig.

Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen en of het de huid ook echt mooier maakt :).

Fijn je ervaring te lezen +:)+.

Popstra
Berichten: 13711
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Microdermabrasie behandeling(en)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:04

Ik zou zeker eens de microdermobrasie van dr Brand proberen. Dit kun je 2 x per week doen en het geeft echt hetzelfde effect. Ik doe het altijd Savonds, lekker schuren en daarna een lekkere hydraterende crème gebruiken.

Ik l*l niet met de wind mee nee...


MerleSimone

Berichten: 5726
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Microdermabrasie behandeling(en)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 14:08

Ik heb vorige week m'n eerste behandeling gehad icm acne behandeling. Door dat laatste was m'n huid erg opgezet maar had wel een hele zachte en egale huid door de microdermobrasie. Ipv dus allllllemaal bobbels van mee eters en puistjes. Ik denk dat het bij mij best goed werkt, hoewel ik natuurlijk nog maar 1 behandeling heb gehad.

Alex B+10 -> L1+17 -> L2+22 -> M1+10! <3
Volg ons op INSTAGRAM: @alex.the.kwpn
[ITP] Alex in de sneeuw!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41547
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 15:44

Popstra schreef:
Ik zou zeker eens de microdermobrasie van dr Brand proberen. Dit kun je 2 x per week doen en het geeft echt hetzelfde effect. Ik doe het altijd Savonds, lekker schuren en daarna een lekkere hydraterende crème gebruiken.

Ik wil eerst een deskundige laten kijken. Daarnaast vind ik zelf scrubben niet fijn en kan ik me niet voorstellen dat het effect echt hetzelfde is als na microdermabrasie behandeling.

MerleSimone schreef:
Ik heb vorige week m'n eerste behandeling gehad icm acne behandeling. Door dat laatste was m'n huid erg opgezet maar had wel een hele zachte en egale huid door de microdermobrasie. Ipv dus allllllemaal bobbels van mee eters en puistjes. Ik denk dat het bij mij best goed werkt, hoewel ik natuurlijk nog maar 1 behandeling heb gehad.


Dat klinkt goed :). Ik ben benieuwd hoe je huid blijft.

Een acnebehandeling hoef ik niet, maar ik heb wel oneffenheden en vlekjes en littekentjes en zo. Dus alles wat egaler zou fijn zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 144 bezoekers