Ezel op straat ingeslapen, buurtbewoners geschokt

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Nieuwsredactie

Berichten: 13888
Geregistreerd: 20-04-16

Ezel op straat ingeslapen, buurtbewoners geschokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-18 11:13

BN Destem
Overige
Ingezonden door Onali

Een ezel van de kinderboerderij in Terneuzen heeft donderdag een spuitje gekregen. Dat zorgde voor commotie bij bewoners van een woonwijk nabij, omdat het langs de kant van de weg gebeurde. “Ik ben er al de hele dag al niet goed van", zegt een omwonende.

De ezel leefde al zo'n 20 jaar op kinderboerderij en was aan het einde van haar latijn. Omdat het kadaververwerkingsbedrijf niet tot de kinderboerderij kon komen, werd het dier in overleg met een dierenarts aan de kant van de Evertsenlaan ingeslapen.

Lees het gehele artikel op www.bndestem.nl.

Reageren kan in dit topic: [NM] Tere mensenzieltjes
Laatst bijgewerkt door aniek1985 op 08-12-18 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast

Wil je contact opnemen met de Nieuwsredactie, omdat je bijvoorbeeld een nieuwstip of een vraag hebt? Stuur ons dan een PB!
Spot je een foutje in een nieuwsbericht of heb je feedback voor de NR? Dat kun je in dit topic achterlaten.


Getup

Berichten: 8216
Geregistreerd: 27-01-07

Re: Ezel op straat ingeslapen, buurtbewoners geschokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:27


Solica

Berichten: 453
Geregistreerd: 23-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:28

Stel je aan zeg. Moeten ze dan een heel eind gaan slepen met een dood dier? Lijkt me nog een onprettiger gezicht.

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Re: Ezel op straat ingeslapen, buurtbewoners geschokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:30

En ‘s avonds wel een lekker kipfiletje of karbonade op het bord waarschijnlijk :=
Dieren gaan dood, maar we willen het niet zien. Kom op, dood is onvermijdelijk en hoort gewoon bij het leven.

[o]

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:35

verootjoo schreef:
En ‘s avonds wel een lekker kipfiletje of karbonade op het bord waarschijnlijk :=
Dieren gaan dood, maar we willen het niet zien. Kom op, dood is onvermijdelijk en hoort gewoon bij het leven.


Dat. En dan vast een lekker plofkipje.

Remember to always be yourself, unless you can be an unicorn, then just go with it...
    Mijn talent is typfouten maken.

Kinke

Berichten: 20477
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Ezel op straat ingeslapen, buurtbewoners geschokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:38

inderdaad, aanstelleritus. Gewoon uitleggen aan de kids dat ezeltje heel erg ziek was en nu geen pijn meer heeft etc.etc.


ellepel

Berichten: 47257
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:42

Ik kan me wel voorstellen dat als je het niet weet en je ziet dat dan gebeuren dat je flink van slag kunt zijn.
Dus wat dat breteft kan ik me wel inleven in de omwonenden.

Als je zelf paarden hebt en het al eens hebt mee gemaakt weet je dat het zo gaat.
Maar als niet paarden of ezel mens...ja is wel naar natuurlijk.

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:45

Vervelend om te zien maar soms kan het niet anders. Bij de pensionstal waar ik stond werden ze ook aan de weg ingeslapen als dat kon. Fijner dan gesleep met de tractor.

When was the last time you did something for the first time?

Fleuribelle
Berichten: 757
Geregistreerd: 01-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:47

Ik vind het juist goed dat het op deze manier gegaan is en er geen gesleep is geweest met het ezeltje. Waarschijnlijk heeft het de laatste 20 jaar niet meer op een trailer gestaan en zo is het een hoop stress bespaart.

Fries Maike P. Ster Maiko 373 x Olof 315
Yinthe fan ‘t Boveneind Martzen 521 x Maiko 373
Minente KWPN, Elite Impresario x Jazz x Casanova

Thestral

Berichten: 1231
Geregistreerd: 27-08-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 11:48

Deze weg is trouwens een doodlopende weg, dus niet iedereen hoeft hier langs. Het is een soort park wat langs de otheense kreek loopt en goed tussen de bosjes en bomen ligt. Helemaal niks mis mee dus!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23368
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Ezel op straat ingeslapen, buurtbewoners geschokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 09:52

Aangezien hier al een discussietopic over bestond is besloten om dit topic op slot te zetten.

Reageren op dit bericht kan in onderstaand topic.

[NM] Tere mensenzieltjes

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, daliance, DemiSisa, Eve_Nie, funnypony11, gonniee, Kinke, LvA1993, maaikemuis, Majabeestje, marga1, Ninouschka, Soepkipje, stijntilla, Swift, weslyjune, xoranlover en 31 bezoekers