Welke kruimeldief?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Welke kruimeldief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-18 14:40

Ik zoek een goede kruimeldief. Ik heb vogels en moet echt 2x per dag rond de kooi stofzuigen, maar is zo'n gedoe om die hele stofzuiger te pakken, dat ik zit te kijken voor een goede kruimeldief. Hij moet gewoon voldoende zuigkracht hebben, niet dat die alleen heel veel lawaai maakt en niet zuigt. :+

Tips? :)

8nnemiek

Berichten: 43392
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:48

Ik heb er een van Dirt Devil met een lithium accu. Die was een stuk goedkoper dan de Dyson kruimelzuigers bv, waar ik geen geld voor had, maar wel veel krachtiger dan andere goedkope kruimelzuigers.

Meliaforever

Berichten: 12035
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-18 14:49

8nnemiek schreef:
Ik heb er een van Dirt Devil met een lithium accu. Die was een stuk goedkoper dan de Dyson kruimelzuigers bv, waar ik geen geld voor had, maar wel veel krachtiger dan de goedkope kruimelzuigers die je bv bij de action tegen komt.


Naar die had ik ook zitten kijken, kwam wel positief over. Maar die is dus wel fijn?

8nnemiek

Berichten: 43392
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Welke kruimeldief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 14:52

Ik vind hem erg fijn :j Ook tapijten enzo doet ie erg goed. En ik hoef hem niet vaak te laden, zelfs na twee jaar gaat ie nog heel lang mee op een accu.

Bienotje

Berichten: 10867
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Welke kruimeldief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 12:22

Hier een dyson. Ideaal ook altijd rondom de tafel na het eten met de kinderen en rondom de kachel alle as ff dagelijks weghalen zonder gelijk hele stofzuiger te hoeven pakken idd :j

kiwiwitje

Berichten: 20107
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Re: Welke kruimeldief?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 12:25

Hier ook een dyson.
Pak hem meerdere keren per dag meestal met als resultaat dat ik, buiten de dingen waar je de kruimeldief normaal voor pakt, gelijk even snel alle loopstukken stofzuig 1x per dag.