Even voorstellen < Ik ben nieuw hier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EpiqueCheval

Berichten: 58
Geregistreerd: 05-12-18
Woonplaats: Leende

Even voorstellen < Ik ben nieuw hier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-18 11:10

Hoiii aller beste Bokkers,

Ik heb een tijdje getwijfeld om lid te worden, en nu heb ik uiteindelijk de knoop doorgehakt! Voornamelijk kwam ik het afgelopen jaar uit op dit forum, wanneer ik weer iets over paarden aan het googlen was. Ik vind het ontzettend bijzonder dat een medium als deze nogsteeds vol op in bloei is, na alle veranderingen met betrekking tot al die sociale media. Ik hoop veel te leren en informatie te verzamelen van iedereen hier op Bokt.

* Ahum * Nou nog even voorstellen:

Ik luister naar de naam Maria, Marietje, Marie en zowat alle varianten daarvan, maar officieel heet ik gewoon Maria. Ik ben gezegend met een eigen paardje, een friese merrie genaamd Hetske. Vanaf jongs af aan ben ik onder de paarden, en na een korte stop - volwassen worden, een baan vinden, op mijzelf gaan wonen enzo - ben ik nu weer volop bezig met mijn aller grootste passie: paarden.

Momenteel ben ik zelfs met een carriere switch bezig, en een opleiding gaan volgen via E-quine.com voor instructeur paard & gedrag. Ik zit in het 1e jaar (van 3 jaar) Dus ik heb nog een hele weg te gaan. Voor degene die dit interessant vind: Ik blog hier wekelijks over 8-) Het is nog al een hele klus, fulltime werken en studeren. Maargoed, passie is passie en ik ben een doorzetter.

Ik hoop in contact te komen met allerlij soorten paarden liefhebbers, en van ieders kennis te snoepen om nog meer te weten te komen over dit prachtige dier. En natuurlijk is de gezelligheid op dit forum altijd mooi meegenomen. :D

Liefs,
Maria

Anoniem

Re: Even voorstellen < Ik ben nieuw hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 11:11

Welkom op bokt Maria! :)

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Even voorstellen < Ik ben nieuw hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 11:26

Welkom! Wat leuk dat je blogs schrijft!

Veel plezier op bokt!

Lumi

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Arendelle

Re: Even voorstellen < Ik ben nieuw hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 11:35

Welkom :)

EpiqueCheval

Berichten: 58
Geregistreerd: 05-12-18
Woonplaats: Leende

Re: Even voorstellen < Ik ben nieuw hier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-18 09:57

Dankjullie wel! *\o/*