Hotel Arnhem

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Hotel Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-18 15:13

Volgend jaar gaan wij naar een concert in het Gelredome en aangezien iedereen wil drinken zijn we op zoek naar een hotel. Als ik op google zoek zie ik zoveel hotels en b&b’s dat ik echt geen idee heb waar te beginnen.

Bokkers uit de omgeving met goede tips?


Daihyo

Berichten: 87994
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 15:48

Wil je echt in Arnhem zelf of mag het ook iets daarbuiten zijn?

Hier zelf goede ervaringen met http://odrb.nl/. Mijn ouders slapen hier als ze mijn kant op komen.
En het Fletcher hotel in Ellecom is ook prachtig, maar wel iets hoger budget :D
En beiden dus niet in Arnhem zelf.

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!


L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Hotel Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-18 15:59

Buiten Arnhem is ook goed. Enige ‘eis’ is dat het Gelredome makkelijk te bereiken moet zijn.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:04

Hotel haarhuis,
Recht tegenover het station als je daar lijn 7, 331, 2 pakt kan je zo recht tegenover het GelreDome uitstappen.

2 - laar oost of west iig een van de 2
331 - richting Nijmegen
7 - richting rijkerswoerd

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Es_ther

Berichten: 18690
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:18

Lau schreef:
Hotel haarhuis,
Recht tegenover het station als je daar lijn 7, 331, 2 pakt kan je zo recht tegenover het GelreDome uitstappen.

2 - laar oost of west iig een van de 2
331 - richting Nijmegen
7 - richting rijkerswoerd


Haha deze!
Je hebt ook hotel Arnhem Centraal, zit er schuintegenover

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:21

Es_ther schreef:
Lau schreef:
Hotel haarhuis,
Recht tegenover het station als je daar lijn 7, 331, 2 pakt kan je zo recht tegenover het GelreDome uitstappen.

2 - laar oost of west iig een van de 2
331 - richting Nijmegen
7 - richting rijkerswoerd


Haha deze!
Je hebt ook hotel Arnhem Centraal, zit er schuintegenover


Ohja die heb je ook nog Indd! Ook heel ideaal, NH hotel kan ook nog wel. Lijn 1 naar Arnhem centraal en dan overstappen op bovenstaand.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Supervixen

Berichten: 12749
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Hotel Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 16:47

Van der Valk Duiven? 15 min met de auto naar het Gelre Dome.

Life starts at the end of your comfort zone. Volg me op instagram @trail_running_tessa

Fortitude

Berichten: 3080
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-18 17:44

Ik weet niet naar welk concert je gaat, maar van der Valk Duiven bij Arnhem regelt meestal bus vervoer van en naar het Gelredome als je een arrangement boekt. Voor Qlimax etc zitten wij ook altijd vol met concertgangers die een arrangement inclusief busreis hebben geboekt. Als het niet op de site staat en je even doorgeeft welk concert het is, dan kan ik morgen wel even checken ;)

[o]

JustMeKV
Berichten: 460
Geregistreerd: 27-07-08

Re: Hotel Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 09:44

Van der valk hotel Duiven is een heel goed hotel, wij boeken steeds daar als we voor een vergadering naar Nederland moeten komen. Nu al een 8tal keer geweest in verschillende perioden en we werden altijd even vriendelijk ontvangen.
Van der valk hotel Arhnem daarintegen boek die niet!! 1x geweest en nooit meer. Nogthans zijn wij zeker geen moeilijke en veel eisende gasten. Maar voor onze overnachtig waren de gewone kamers volboekt, ze hadden nog enkele super deluxe kamers over, gezien we al meerder hotels hadden gecontacteerd en alles vol boekt was, gingen we voor een super deluxe kamer... Dit viel helaas dik tegen! Gordijnen met schimmel, een muur die vochtig stond van water, tapijt vol vlekken, roest in de badkuip.....Dan was het ontbijt nog vrij schraal in vergelijking met andere hotels. Het geld was dat hotel en de kamer zeker niet waard.

Laurie

Berichten: 4495
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 09:46

Es_ther schreef:
Lau schreef:
Hotel haarhuis,
Recht tegenover het station als je daar lijn 7, 331, 2 pakt kan je zo recht tegenover het GelreDome uitstappen.

2 - laar oost of west iig een van de 2
331 - richting Nijmegen
7 - richting rijkerswoerd


Haha deze!
Je hebt ook hotel Arnhem Centraal, zit er schuintegenover

Arnhem Centraal is geen optie meer :) https://www.gelderlander.nl/arnhem/burg ... ~ab06c5e3/

Ik zou ook voor Van der Valk in Duiven gaan.

Fortitude

Berichten: 3080
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:42

JustMeKV schreef:
Van der valk hotel Duiven is een heel goed hotel, wij boeken steeds daar als we voor een vergadering naar Nederland moeten komen. Nu al een 8tal keer geweest in verschillende perioden en we werden altijd even vriendelijk ontvangen.

Wat leuk om te horen, misschien zijn we elkaar onbewust wel eens tegen het lijf gelopen :)

TS, als je nog iets wilt weten dan zoek ik het graag voor je op!

[o]

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-18 20:46

Fortitude schreef:
Ik weet niet naar welk concert je gaat, maar van der Valk Duiven bij Arnhem regelt meestal bus vervoer van en naar het Gelredome als je een arrangement boekt. Voor Qlimax etc zitten wij ook altijd vol met concertgangers die een arrangement inclusief busreis hebben geboekt. Als het niet op de site staat en je even doorgeeft welk concert het is, dan kan ik morgen wel even checken ;)


Sorry voor mijn late reactie. Het is voor Snollebollekes! 30 maart.

MarjanB

Berichten: 16305
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 20:53

Vd valk Nijmegen/Lent, zit naast t station (Lent) Ik ga zelf echter nooit met de trein maar gok dat dat een goede verbinding is.

Life is a balance of holding on, and letting things go…

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37154
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 20:55

Mazzelaar, ik was te laat voor kaartjes. -O- voor gelredome is kant richting nijmegen fijner om te slaen dan de andere kant op. Vd valk lent/nijmegen ligt aardig in de goede richting

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

thequeensmum
Berichten: 3493
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Hotel Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 21:02

Van de week een aflevering van Bed and Breakfast gezien en daarin kwam een B&B voorbij in Arnhem, Huize Voorburg. Is op loopafstand van het Gelredome. Zag er prachtig uit, is in een stadspark.

Avelienvd

Berichten: 7217
Geregistreerd: 28-12-04

Re: Hotel Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 21:37

Wel aan de andere kant. Heb keer moeten overnachten voor een afspraak in arnhem. In B&B oude Herbergh in Oosterbeek. Is erg goed bevallen

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-18 21:41

truus1957 schreef:
Van de week een aflevering van Bed and Breakfast gezien en daarin kwam een B&B voorbij in Arnhem, Huize Voorburg. Is op loopafstand van het Gelredome. Zag er prachtig uit, is in een stadspark.


Helaas al vol, ziet er heel mooi uit.

Fortitude

Berichten: 3080
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 23:15

L_iek schreef:
Fortitude schreef:
Ik weet niet naar welk concert je gaat, maar van der Valk Duiven bij Arnhem regelt meestal bus vervoer van en naar het Gelredome als je een arrangement boekt. Voor Qlimax etc zitten wij ook altijd vol met concertgangers die een arrangement inclusief busreis hebben geboekt. Als het niet op de site staat en je even doorgeeft welk concert het is, dan kan ik morgen wel even checken ;)


Sorry voor mijn late reactie. Het is voor Snollebollekes! 30 maart.

Daar hebben we een arrangement voor :j

https://www.hotelduiven-arnhem.nl/arran ... rangement/

Beschikbaarheid heb ik overigens niet bekeken.

[o]

L_iek
Berichten: 9665
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Hotel Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-18 06:38

Helaas niet meer beschikbaar. Bedankt voor het meedenken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981 en 65 bezoekers