Paard breekt nek bij val in sloot

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Appelgebak

Berichten: 27
Geregistreerd: 01-09-17
Woonplaats: Appelmoes

Re: Paard breekt nek bij val in sloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:45

Wat erg. Het zal je paard maar zijn.

Een tijd terug is mijn paard 's nachts ook uitgebroken. Hij was doodsbang. De angst stond in zijn ogen, dwars door de omheining gegaan.
3 dagen lang nog bang geweest. En precies die week stond er in het nieuws dat er een wolf bij ons in de buurt was gesignaleerd. Op de vlucht geslagen voor gevaar?
Wie zal het zeggen. Je weet soms gewoon niet waardoor een paard door het lint gaat, letterlijk.

Brainless

Berichten: 29725
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 14:51

Selka schreef:
Vreselijk. Wat een naar ongeluk.

Ik ben blij met mijn sloten maar heb 4 draden omheining. Wil dit echt niet mee moeten maken.

Mijn paard is eens door 3 draden gegleden.
Had de gekke 15 minuten en het was nat.
Maakte een slidingstop voor het draad maar gleed net iets te lang door.
Alles knapte.
Gelukkig niet bij de sloot, maar zij stond wel ineens op de oprit.

Orsje

Berichten: 876
Geregistreerd: 10-01-06
Woonplaats: Landgraaf

Re: Paard breekt nek bij val in sloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 22:58

Op de foto's zie ik niet echt duidelijk een paard met gebroken nek.. Paard houd het eigen hoofd gewoon omhoog.. Kan me voorstellen dat wel iets verkeerd heeft gezeten en misschien met poging tot uit de sloot trekken, dingen verergerd zijn.. Maar toch zie ik op de foto's een paard wat hoofd en nek zelf tilt.. Of ik moet iets missen..

Nu is het hoe dan ook een triest gezicht en einde voor het dier en de eigenaar. En ben ik uiteraard geen dierenarts die echt kan oordelen. Maar vraag me toch af, of dit nog verder onderzocht wordt of dat het hiermee gewoon klaar was...

muntdrop

Berichten: 2971
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 23:24

Orsje schreef:
Op de foto's zie ik niet echt duidelijk een paard met gebroken nek.. Paard houd het eigen hoofd gewoon omhoog.. Kan me voorstellen dat wel iets verkeerd heeft gezeten en misschien met poging tot uit de sloot trekken, dingen verergerd zijn.. Maar toch zie ik op de foto's een paard wat hoofd en nek zelf tilt.. Of ik moet iets missen..

Nu is het hoe dan ook een triest gezicht en einde voor het dier en de eigenaar. En ben ik uiteraard geen dierenarts die echt kan oordelen. Maar vraag me toch af, of dit nog verder onderzocht wordt of dat het hiermee gewoon klaar was...


Mwah ik heb er niet heel veel verstand van, maar soms heb je toch ook mensen die een breuk in hun nek of rug oplopen en in de eerste instantie gewoon naar huis gaan.

Okay_Zoe
Berichten: 40
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 18:03

Dit maakt me echt bang voor sloten....