[FOTO] Jaaroverzicht 2018 Pw Photographs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

[FOTO] Jaaroverzicht 2018 Pw Photographs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-18 19:16

Hallo allemaal,

Omdat het alweer bijna December is leek het mij leuk om weer een jaar overzicht te maken wat betreft mijn fotografie.
Ik heb het dit jaar drukker gehad dan ooit met shoots en dat is voor mij als hobby fotograaf natuurlijk super leuk. Betekend dat ik mijn werk goed doe en het ook gewaardeerd wordt.
Ik fotografeer ondertussen alweer 5 jaar onder de naam Pw Photographs (http://www.pw-photographs.nl

Alle foto's zij geupload via de bokt upload ivm grootte afbeeldingen, op alle afbeeldingen rust een copyright (auteursrecht)

zie ook mijn topic van vorig jaar.
Keell94 @ [FK] [FOTO] Een jaar Pw Photographs in the picture

Januari, Februari en Maart
3 erg rustige maanden met enkel wat logo aanvragen en 1 fotoreportage en groepsreportage.
Wel had ik in Maart weer een fotomeeting georganiseerd met als thema 'Spaanse paarden' op het strand van Hargen aan Zee.
3 knappe spaanse modellen stonden die dag voor mijn lens, helaas niet heel mooi weer maar evengoed blij met de resultaten.

Ook kreeg ik deze maand een 2e sponsor ruiter erbij namelijk Joanne Neidhofer.
Zij start met haar 2 pony's in het Z1 en Z2 Dressuur.

Afbeelding

April
In april had ik 3 leuke groepsreportages staan en stond de bloesem ook weer mooi in bloei.

Ik had dit jaar 3 bloesem fotodagen gedaan en zo ruim 30 mensen blij kunnen maken met foto's bij de bloesem bomen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mei
Deze maand kocht ik mijn nieuwe lens, namelijk de Sigma 70-200 f2.8
en wauw wat een wereld van verschil. Ik het begin heel erg wennen maar kan nu niet meer zonder.
Een dag nadat ik hem gekocht had had ik meteen een afscheidsreportage staan.
Dit paard moest wegens medische redenen ingeslapen worden dus deze fotoreportages zijn altijd erg dubbel. Maar ook wel erg dankbaar dat ik de eigenaren nog een laatste herinnering mee kan geven.

Afbeelding

Juni
In juni had ik weer een zelf georganiseerde fotomeeting staan op het strand van Hargen aan Zee met als thema 'paard en sieraad'. Helaas was de uitvoering minder praktisch en bleven sommige (uiteraard zelf gemaakte) sieraden niet zo goed zitten dus hebben we er een gewone meeting van gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Juli
In Juli was weer het jaarlijkse Concours Hippique Schoorl, een evenement waar ik eigenlijk elk jaar wel te vinden ben. Vorig jaar reed daar mijn sponsor ruiter Nadine Bergsma mee welke daar kring kampioen werd in het L1 cat D/E
Echter hoefde dit jaar niemand zich te selecteren en kon je meteen door naar de regio kampioenschappen.
Doordat de kring kampioenschappen dit jaar niet verreden werden was het Concours zelf ook 3x zo klein wat het aantal deelnemers ook aanzienlijk kleiner maakte. Desondanks wel weer erg gezellig.
En mijn sponsor ruiter Joanne reed ook mee dus haar ook aangemoedigd. 2 winstpunten rijker in het M2 en een eerste plaats tijdens het BB springen.

Afbeelding

Augustus
Augustus was een lekkere drukke maand, veel fotoreportages en dus veel mensen blij kunnen maken.

Fotoreportage 1
Afbeelding

Fotoreportage 2
Afbeelding

Fotoreportage 3, groepsreportage en kreeg een heerlijke lunch tussendoor
Afbeelding


Fotoreportage 4
Afbeelding

September
September was weer een rustige maand, dit omdat ikzelf en mijn halve familie in september jarig is en ik dus weinig vrije tijd over heb dan voor fotoreportages. Wel kreeg ik deze maand weer een nieuwe lens erbij namelijk een Canon 50mm f1.6

Ook was in weer op zoek naar een nieuwe sponsor ruiter. Via een actie op facebook uiteindelijk voor Robin Drewes gekozen. Robin is 16 jaar en start in het M2 Dressuur.

Afbeelding

https://boktimg.nl/img/m/4too9e.jpg

Oktober
Ook deze maand weer erg druk en mogen puzzelen om mijn klanten een plekje te kunnen geven.
Voor mij een hele leuke maand want ik werd deze maand benaderd door de PENNY.
Of ik een fotoreportage voor hun wilde doen voor de winterspecial. (de deken en lichtslinger)
Als fotograaf een enorme eer. Het was even puzzelen met mijn werk maar gelukkig vrij kunnen krijgen die dag. Ik heb erg genoten.
De foto's staan in het Penny winterboek en in de penny nr.24 2018 (welke nu in de winkel ligt)

Publicatie PENNY

Ook heb ik een keer wat anders gefotografeerd dan dieren, namelijk Joanne haar nieuwe KEP Italia.

Afbeelding

Klik ? Klik

November
Ook deze maand weer druk gehad, en voor December even wat minder shoots ivm de feestdagen.

Afbeelding

Uiteraard waren dit niet de enige shoots en meetings die ik dit jaar heb gedaan maar ik hoop dat ik in 15 foto's zo een mooi overzicht heb kunnen maken van afgelopen jaar.
Meer foto's van shoots staan op mijn facebook pagina en instagram account voor de nieuwsgierigen onder ons :D

Bedankt voor het kijken en laat zeker een reactie achter.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-12-18 13:04, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto in link gezet i.v.m. 15 foto's maximaal zichtbaar

celinetsjil

Berichten: 820
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-18 19:28

Wat een mooi overzicht en wat ben ik blij dat ik zoveel mooie en dierbare foto's van jou hebt je bent oprecht een schat en een top fotograaf

Zeg nou zelf dit zijn toch WAUW foto's

Afbeelding
Afbeelding

!!BEST FOTOGRAAF!!

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-18 20:28

celinetsjil schreef:
Wat een mooi overzicht en wat ben ik blij dat ik zoveel mooie en dierbare foto's van jou hebt je bent oprecht een schat en een top fotograaf

Zeg nou zelf dit zijn toch WAUW foto's

[ [url=m/qDOaOB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qmnoma.jpg]Afbeelding[/url] ]

!!BEST FOTOGRAAF!!


Super lief dankjewel :D

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Re: [FOTO] Jaaroverzicht 2018 Pw Photographs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 10:44

Wat een prachtige foto's!

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 20:33

Wat een mooie foto's! Ik vind de eerste van augustus erg lief <3

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: [FOTO] Jaaroverzicht 2018 Pw Photographs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-18 21:02

Prachtige foto’s!

Keell94

Berichten: 4048
Geregistreerd: 02-11-13
Woonplaats: Uitgeest

Re: [FOTO] Jaaroverzicht 2018 Pw Photographs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-18 20:29

Dankjulliewel :D