Stalling Ede/Lunteren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Stalling Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 10:11

Vanaf midden volgend jaar hebben wij een recreatie woning gekocht op Bospark Ede, Zonneoordlaan
Ik zoek een fijn plekje voor onze 25 jarige Dpony waar hij overdag naar buiten kan en savonds een fijn stalletje heeft
Wij zullen vaak op het park zijn, maar ook op ons andere adres waardoor ik er zeker op moet kunnen vertrouwen dat als wij niet in Ede zijn de pony ook verzorgd wordt en binnen buiten wordt gezet
Wat zoek ik; ideaal zou zijn bij iemand die zelf paarden aan huis heeft en er een pony maatje bij wil hebben.
Ik ben altijd bereid om hand en span diensten te verrichten, dus op dagen dat wij in Ede zijn de paarden gezamelijk binnen/buiten zetten en ook zelf mesten is dan geen probleem
Voor alle duidelijkheid ik ben niet op zoek naar specifieke pensionstal of manege, de pony is heel sociaal maar houdt niet van drukte
Buitenbak zou fijn zijn, maar niet noodzakelijk als er een paddock is. Ik wil graag in het omliggende bos rijden, dus graag dichtbij de Zonneoordlaan of directe (bos)omgeving aldaar
Heb op de Zonneoordlaan div weilanden met paarden gezien dus mss is er iemand die daar woont en nog een lief pony vriendje erbij zoekt

Wie ben ik? Jolanda, ruim 45 jr ervaring met paarden, veel wedstrijden gereden, 15 jr eigen ruitersport zaak gehad, 10 jaar paarden aan huis gehad...
De pony is een D-pony van 25 jr (2019) NRPS die heel sociaal is. Op dit moment nog beetje verdrietig omdat zijn beste maatje, mijn Fries, helaas paar maanden geleden is overleden
Wie weet of heeft iets voor ons?

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 10:14

Stal Franke? Daar zijn wij dit jaar geweest toen we stalling zochten voor de pony van onze dochter. Voor ons net te ver, maar het is een fijne plek volgens mij en de mensen waren heel aardig.

Laura1982

Berichten: 4070
Geregistreerd: 23-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 10:16

Hey Jolanda wat naar om te lezen dat Wouter overleden is. Hopelijk vind je een goed plekje voor de pony. Groetjes laura

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 10:16

Dank voor je reactie, heb je adres voor mij? Alles in omgeving Ede is volledig nieuw voor ons, mag eventueel ook in pb

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 10:19


MelanieB

Berichten: 25868
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 10:47

Gewoon een brief schrijven zoals je openings post en met contact gegevens en die bij mensen met weilanden daar in de brievenbus gooien. Nee heb je ja kun je krijgen, en zo kunnen die mensen er rustig over denken. :j

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 11:03

Laura1982 schreef:
Hey Jolanda wat naar om te lezen dat Wouter overleden is. Hopelijk vind je een goed plekje voor de pony. Groetjes laura



Hallo Laura,

Wat knap dat jij tussen de regels door leest dat ik het ben ;)

Wouter is afgelopen mei plotseling overleden, we hebben er nog steeds veel verdriet van, Siempie mist zijn maatje nu nog steeds. Zoals je leest gaan wij verhuizen en hebben we ook een recreatie woning gekocht. Ik wil Salim graag meenemen, hoop dat hij in een andere omgeving toch een fijn maatje vindt waar hij vriendjes mee kan worden.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:09

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 11:13

C_arola schreef:
Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.


Dank je, heb ook al pb gestuurd naar moderator dat ik de verkeerde rubriek heb aangeklikt....sorry

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 11:16

[quote=
Laatst bijgewerkt door Wouter99 op 27-11-18 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 11:17

SusanH schreef:
Stal Franke? Daar zijn wij dit jaar geweest toen we stalling zochten voor de pony van onze dochter. Voor ons net te ver, maar het is een fijne plek volgens mij en de mensen waren heel aardig.


Ziet er idd heel goed uit, maar echt veel te ver van ons huis en ook geen bos ;(

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:25

Ze rijden daar vanaf stal naar het bos hoor. En het is 2 minuten met de auto vanaf de Zonneoordlaan. Dat is toch niet ver?

Janneke93

Berichten: 1512
Geregistreerd: 30-04-10
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 11:26

Wouter99 schreef:
SusanH schreef:
Stal Franke? Daar zijn wij dit jaar geweest toen we stalling zochten voor de pony van onze dochter. Voor ons net te ver, maar het is een fijne plek volgens mij en de mensen waren heel aardig.


Ziet er idd heel goed uit, maar echt veel te ver van ons huis en ook geen bos ;(


Ik sta er met mijn paard, een hele fijne stal met hele fijne mensen. Bos is ook dichtbij, 2 straten door stappen en je komt al bij een bosachtig padje uit die naar het bos loopt. Volgens stalgenoten 15 min stappen en dan zit je er in.

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 11:45

Janntjuh schreef:
Wouter99 schreef:

Ziet er idd heel goed uit, maar echt veel te ver van ons huis en ook geen bos ;(


Ik sta er met mijn paard, een hele fijne stal met hele fijne mensen. Bos is ook dichtbij, 2 straten door stappen en je komt al bij een bosachtig padje uit die naar het bos loopt. Volgens stalgenoten 15 min stappen en dan zit je er in.


Ik zoek stalling in de buurt van Zonneoordlaan/Hessenweg, dat is de andere kant van Ede en bij het Edese Bos

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 11:49

SusanH schreef:
Ze rijden daar vanaf stal naar het bos hoor. En het is 2 minuten met de auto vanaf de Zonneoordlaan. Dat is toch niet ver?


Sorry! Je hebt helemaal gelijk, heb het daarnet opgezocht maar blijkbaar ging er iets niet goed, kreeg andere locatie achter het centrum van Ede vlakbij Bennekom.....
Nog eens opgezocht en zie nu dat dit bijna aan het einde van de Zonneoordlaan is
Bedankt dat je nog even toelicht, ga ik zeker op mijn lijstje zetten :))

rainbow8

Berichten: 2407
Geregistreerd: 15-05-09
Woonplaats: Afgelegerije

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:18

Aan de apeldoornseweg zit the mill ranch, geen idee of ze daar ook pensionpaarden hebben.. Franke heb ik gestaan, zou er nooit meer naar terug willen.. Maar dat is een ander verhaal..

Suc7 met je zoektocht

Sastaic

Berichten: 1198
Geregistreerd: 17-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:19

Stal van de Weerd aan de heuvelseweg.
Ik heb daar voor een aantal jaar terug gestaan met mijn pony.
paarden komen zowel zomers als swinters overdag op de wei en snachts op stal. Het is behoorlijk kleinschalig, er stonden toen geloof ik 8 pensionpaarden. Enige mogelijke minpunt, op zondag zijn ze gesloten. Maar ook dan komen de paaren wel gewoon op de wei.
Er is ook een buitenbak bij die toen goed begaanbaar was. prijs was toen ook helemaal niet duur en was all in. Ik geloof rond de 180 euro.

amber15
Berichten: 3549
Geregistreerd: 15-10-09
Woonplaats: Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:24

De Oscarhoeve?
Qua kleinschaligheid niet wat je zoekt, maar het zit dichtbij en je rijdt er zo het bos in.

Niwla

Berichten: 4115
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: Ede(rveen)

Re: Stalling Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:27

Ik heb jaren bij Franke gestaan, top stal! En idd goed te rijden naar het bos.

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Re: Stalling Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:30

Op de immenweg zit ook een pensionstal. Das bijna letterlijk in het bos

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 13:46

Sastaic schreef:
Stal van de Weerd aan de heuvelseweg.
Ik heb daar voor een aantal jaar terug gestaan met mijn pony.
paarden komen zowel zomers als swinters overdag op de wei en snachts op stal. Het is behoorlijk kleinschalig, er stonden toen geloof ik 8 pensionpaarden. Enige mogelijke minpunt, op zondag zijn ze gesloten. Maar ook dan komen de paaren wel gewoon op de wei.
Er is ook een buitenbak bij die toen goed begaanbaar was. prijs was toen ook helemaal niet duur en was all in. Ik geloof rond de 180 euro.


Helaas valt dit af, stal die op zondag niet open is zoek ik niet, de pony is van onze dochter en zij verhuisd niet mee, zondag is haar enige vrije dag en dan wil ze natuurlijk naar hem toe en hem zelf rijden

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 13:47

Absolem schreef:
Op de immenweg zit ook een pensionstal. Das bijna letterlijk in het bos


Bedankt!

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 13:47

amber15 schreef:
De Oscarhoeve?
Qua kleinschaligheid niet wat je zoekt, maar het zit dichtbij en je rijdt er zo het bos in.


Staat idd ook op mijn lijstje, bedankt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101687
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:49

Zag gisteren ofzo nog een oproep op Facebook dat ze nog 1 plek vrij hadden bij Franke.

Wouter99
Berichten: 32
Geregistreerd: 27-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 16:55

Bellatrix schreef:
Zag gisteren ofzo nog een oproep op Facebook dat ze nog 1 plek vrij hadden bij Franke.


Dank je wel, weet je zeker dat het op facebook is? ik heb op fb bij stal Franke gekeken, de laatste post is van okt 2017 :roll: