Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:17

Mijn mierenneukende docent... Want een zeiker. :roll:

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:18

Nou jeetje, mijn nekharen gaan ook hier van overeind staan. Waarom moet een hamster respect voor jou hebben? Misschien eens verdiepen in het gedrag wat ie uitvoert. Als ik een stoffer in jouw smoel douwt moet je eens zien hoe hard jij gaat bijten.

Bah.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:22

Wederom het verkeer in het drop :roll:.
En hoe we bij een bepaald vak met elkaar omgaan. Docent kan niet fatsoenlijk feedback aangeven, en de 1e jaars waarmee wij in de groep zitten weigeren gewoon te reageren. Chill als je samen wat moet regelen |o |o |o. Belooft wat voor de toekomst, want dit is gewoon vanaf dag 1 al een probleem.

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:46

Jikkeee schreef:
Wederom het verkeer in het drop :roll:.
En hoe we bij een bepaald vak met elkaar omgaan. Docent kan niet fatsoenlijk feedback aangeven, en de 1e jaars waarmee wij in de groep zitten weigeren gewoon te reageren. Chill als je samen wat moet regelen |o |o |o. Belooft wat voor de toekomst, want dit is gewoon vanaf dag 1 al een probleem.

Gewoon geen autodrop meer kopen, heb je het verkeer in het drop ook niet meer :))

Maar da's mooi poedersuiker met al die school problemen die ik steeds lees allemaal. Ben je mooi klaar mee als student -O-

Lestrange01

Berichten: 2805
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 12:55

Echt wat een reacties weer :+.

En meneer heeft een terrarium van 1.20, een 25 cm diepe bodembedekking, een 30 groot loopwiel en een prachtig ingerichte kooi. Dus als meneer dat niet groot genoeg vindt en niet genoeg uitdaging dan kan hij de pot op :=. Hij knaagt puur omdat hij weet dat hij er dan uit mag (heel slim verzonnen, dat wel..). Het is dus niet dat ik daardoor niet in slaap kan vallen, maar dat ik tijdens mijn slaap wakker word door het geluid. Meerdere malen per nacht. Je kan toch ook niet zeggen "ach de buurman is aan het boren midden in de nacht. Als ik me er niet aan erger word ik daar niet wakker van".

En daarbij zijn de haren van de stoffer een stuk zachter dan mijn handen dus ik heb het bewust gekozen zodat ik hem weg kon duwen zonder hem pijn te doen :D. En ik ben bang dat hij misschien glas afknaagd en op eet dus nee "negeren en door laten gaan" is GEEN optie, alleen al voor zijn eigen veiligheid

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:03

Lestrange01 schreef:
Echt wat een reacties weer :+.

En meneer heeft een terrarium van 1.20, een 25 cm diepe bodembedekking, een 30 groot loopwiel en een prachtig ingerichte kooi. Dus als meneer dat niet groot genoeg vindt en niet genoeg uitdaging dan kan hij de pot op :=. Hij knaagt puur omdat hij weet dat hij er dan uit mag (heel slim verzonnen, dat wel..). Het is dus niet dat ik daardoor niet in slaap kan vallen, maar dat ik tijdens mijn slaap wakker word door het geluid. Meerdere malen per nacht. Je kan toch ook niet zeggen "ach de buurman is aan het boren midden in de nacht. Als ik me er niet aan erger word ik daar niet wakker van".

En daarbij zijn de haren van de stoffer een stuk zachter dan mijn handen dus ik heb het bewust gekozen zodat ik hem weg kon duwen zonder hem pijn te doen :D. En ik ben bang dat hij misschien glas afknaagd en op eet dus nee "negeren en door laten gaan" is GEEN optie, alleen al voor zijn eigen veiligheid

1 tip begin aub niet aan kinderen. Als je dit al bij een hamster doet. Dan wil ik niet weten wat je doet als kind krijgt die jankt waar je wakker van word.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:06

Of houd het voortaan voor je als je het niet fatsoenlijk en diervriendelijk kan formuleren. Er is toch echt een reden dat hij deze uiting doet. En dat is echt niet omdat ie er uit mag. Maar goed, zo te lezen weet je het zelf heel goed :)

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:20

Bizar.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:33

Jezus mens het is een hamster. Ik weet zeker dat hij dit doet om jou te pesten :roll:

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:40

Lestrange01 schreef:
Echt wat een reacties weer :+.

En meneer heeft een terrarium van 1.20, een 25 cm diepe bodembedekking, een 30 groot loopwiel en een prachtig ingerichte kooi. Dus als meneer dat niet groot genoeg vindt en niet genoeg uitdaging dan kan hij de pot op :=. Hij knaagt puur omdat hij weet dat hij er dan uit mag (heel slim verzonnen, dat wel..). Het is dus niet dat ik daardoor niet in slaap kan vallen, maar dat ik tijdens mijn slaap wakker word door het geluid. Meerdere malen per nacht. Je kan toch ook niet zeggen "ach de buurman is aan het boren midden in de nacht. Als ik me er niet aan erger word ik daar niet wakker van".

En daarbij zijn de haren van de stoffer een stuk zachter dan mijn handen dus ik heb het bewust gekozen zodat ik hem weg kon duwen zonder hem pijn te doen :D. En ik ben bang dat hij misschien glas afknaagd en op eet dus nee "negeren en door laten gaan" is GEEN optie, alleen al voor zijn eigen veiligheid


Waarom neem je een nachtdier als je 's nachts goed wilt slapen 8)7

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:47

I.p.v. haar zo aan te vallen, kun je ook aanbieden om mee te denken aan oplossingen. Dat gebash met zijn allen die het ook meteen beter weten. Mensen aanvallen op wat ze fout doen gaat er echt niet voor zorgen dat ze open staan voor oplossingen. Ik zeg niet dat het goed is wat ze doet maar jullie reageren ook allemaal maar om te kunnen reageren.

Jorex

Berichten: 9935
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 13:52

Is het niet mogelijk de hamster in een andere kamer te zetten? Ik slaap zelf de eerste nacht ook slechter als mijn hamster weer naar mijn kamer verhuist. Maar daarna vind ik het loopwiel juist heerlijk om bij in slaap te vallen, want het is net een watervalletje qua geluid. Het gepingel van knagen aan het keramieke waterbakje vond ik minder dus nu een ander materiaal waterbakje.

Ik erger me aan dat ik nog niet weet wat er met mijn enkel is, want de pezen en banden zijn goed en het bot doet zeer. Maar het is verder niet gezwollen geweest of blauw.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:10

Dat mijn focus en motivatie ver te zoeken is vandaag.

Lestrange01

Berichten: 2805
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:29

Linde99 schreef:
Lestrange01 schreef:
Echt wat een reacties weer :+.

En meneer heeft een terrarium van 1.20, een 25 cm diepe bodembedekking, een 30 groot loopwiel en een prachtig ingerichte kooi. Dus als meneer dat niet groot genoeg vindt en niet genoeg uitdaging dan kan hij de pot op :=. Hij knaagt puur omdat hij weet dat hij er dan uit mag (heel slim verzonnen, dat wel..). Het is dus niet dat ik daardoor niet in slaap kan vallen, maar dat ik tijdens mijn slaap wakker word door het geluid. Meerdere malen per nacht. Je kan toch ook niet zeggen "ach de buurman is aan het boren midden in de nacht. Als ik me er niet aan erger word ik daar niet wakker van".

En daarbij zijn de haren van de stoffer een stuk zachter dan mijn handen dus ik heb het bewust gekozen zodat ik hem weg kon duwen zonder hem pijn te doen :D. En ik ben bang dat hij misschien glas afknaagd en op eet dus nee "negeren en door laten gaan" is GEEN optie, alleen al voor zijn eigen veiligheid


Waarom neem je een nachtdier als je 's nachts goed wilt slapen 8)7


Een hamster is geen nachtdier. Het is een dier dat vooral actief is rond schemer tijd, dus in de avond en vroeg in de ochtend! Ik vind het ook helemaal niet erg als hij actief is in de avond, ik heb hem immers al bijna een jaar en heb nog nooit last van hem gehad. Dit gedrag vertoont hij pas sinds ik zijn deurtje open ben gaan laten in de avond (dus dat hij zelf kon kiezen of hij er in of er uit wil), hij werd hier nogal enthousiast van en hobbelde elke avond mijn kamer rond om er na een uurtje weer in te gaan. Dan deed ik zijn deur weer dicht. Alleen val ik de laatste tijd snel in slaap en wil hem niet zonder toezicht loslaten, dus mocht hij niet meer buiten spelen. Sindsdien is hij gaan knagen, hij staat dan echt te wachten precies op het plekje waar het bakje staat buiten zijn kooi waar hij op en af springt om in zijn kooi te komen.


Fennadev schreef:
Is het niet mogelijk de hamster in een andere kamer te zetten? Ik slaap zelf de eerste nacht ook slechter als mijn hamster weer naar mijn kamer verhuist. Maar daarna vind ik het loopwiel juist heerlijk om bij in slaap te vallen, want het is net een watervalletje qua geluid. Het gepingel van knagen aan het keramieke waterbakje vond ik minder dus nu een ander materiaal waterbakje.

Ik erger me aan dat ik nog niet weet wat er met mijn enkel is, want de pezen en banden zijn goed en het bot doet zeer. Maar het is verder niet gezwollen geweest of blauw.


Nee helaas niet, iedereen in mijn familie haat hem en beneden hebben we hééél veel honden met een grote interesse in kleine diertjes. Ik wil dat hem niet aan doen (ondanks dat hij heel gemeen is, is het stiekem wel een gevoelig ventje := ).

Het is ook niet dat ik mijn hamster de hele kamer rond gooi zodra hij geluid maakt. Ik heb al meerdere technieken geprobeerd. Afleiding door nog wat voer rond te strooien, hem gewoon negeren (lees: maar ik ben te bang dat hij per ongeluk glas binnen krijgt), tegen hem praten, citroensap op het plekje smeren, een lichtje schijnen zodat hij afgeleid raakt, en als laatste mijn stoffer pakken en hem wegduwen. Meneer is niet onder de indruk van deze technieken :'). Hij wordt boos en kijkt me aan met de meeste brutale blik die hij heeft. Verder heb ik natuurlijk allang advies gevraagd over zijn gedrag aan mensen die al langer hamsters houden, maar na foto's hebben laten zien van zijn kooi zien zij ook niet iets wat ik daarin kan "verbeteren" om daadwerkelijk meer uitdaging te bieden.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:41

Een Syrische hamster is wel degelijke een schemer en nachtactief dier. En vooral een Syr is 's nachts actiever dan bij schemer.

Ik wil je met alle liefde tips en tricks geven en uitnodigen voor de pagina Hamsterscaping. Of jij daar voor open staat is een tweede. :)

Lestrange01

Berichten: 2805
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 14:47

xDenies schreef:
Een Syrische hamster is wel degelijke een schemer en nachtactief dier. En vooral een Syr is 's nachts actiever dan bij schemer.

Ik wil je met alle liefde tips en tricks geven en uitnodigen voor de pagina Hamsterscaping. Of jij daar voor open staat is een tweede. :)


...... ik doe al aan hamsterscaping :') :') . Maar goed, ik zal er ondanks dat ik daar al aan doe sinds dat ik hem heb, er vast niet voor open staan :') . En zoals ik al zei: ik vind het niet erg dat hij 's nachts actief is, dat is hij al een jaar, maar zijn kooi knagen is tot nu toe niet één van zijn nachtelijke activiteiten geweest.

xPabloBokt

Berichten: 9395
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-18 15:09

Lau schreef:
Dat ik geen zin heb in school en eigenlijk de hele dag sims wil spelen |o


Same maar dan met stage :+

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:14

Steeph schreef:
Mijn mierenneukende docent... Want een zeiker. :roll:

Tig opmerkingen in het document en een 5,0.
Tijdens de bespreking: "Nee hoor, wat er staat is wel goed, maar het kan ook zo."
_-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:19

Ik zat op een bepaalde plek in de klas. Toen de les voorbij was liet ik mijn tas op mijn tafel staan en nam ik mijn jas plus telefoon mee.
Als ik dan terug kom voor de volgende les liggen er opeens spullen van iemand anders, die haalde ik weg en ik ging er zitten. Gaat ze keihard tegen me schreeuwen en heel agressief doen omdat ik haar spullen weggehaald heb. :+

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 15:26

Aan mensen die voorkruipen

entless
Berichten: 312
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: samen met mijn lief

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 16:06

Dat wij geen winkel in het dorp hebben en ik geen zin en tijd heb om terug naar het centrum te fietsen (10min), waar ik net was voor mn werk.

hagelslag
Berichten: 9018
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:00

Nieuwe collega die niet luisterd na wat ik hem zeg.
Moest hem in 2 dagen op mijn vrachtauto aanleren.
Hij had al met 2 andere 3 weken totaal meegreden maar die zijn hem spuugzat en daarom krijg ik hem....
En geloof me, ik ben hem ook al zat

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:10

Mijn telefoon gaat niet over als iemand mij belt..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 17:53

Zoete muntdropjes die zout zijn , misschien leer ik het eens af :') .

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-18 18:39

Dat ik nu ineens koorts krijg, wtf. :roll: