Ervaringen huawei

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-18 15:03

Hallo allemaal

Al jaren een trouwe Samsung gebruiker. Maar nu onwijs aan het twijfelen of over te stappen naar de Huawei mate 20 pro.

Maar ik hoor zo'n wisselende verhalen over Huawei dat ik heel erg twijfel.

Zijn hier ervaringsdeskundige met overstap Samsung naar Huawei?

Hoor jullie graag


Collie2008
Berichten: 9644
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Ergens in Noord Holland

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:09

Ja en ik ben erg tevreden! Ik kan niet zeggen dat ik Samsung beter vindt, ik vind ze beiden prima. Werkt snel/reageert snel, goede foto's, makkelijke bediening

The best and most beautifull things in the world, cannot be touched or even be seen...That's why we close our eyes, when we cry, kiss or dream..

gaucho

Berichten: 9491
Geregistreerd: 29-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:10

Ik, en ik wil niet meer terug. Stabieler, sneller, betere batterij duur en betere camera. Besturingssysteem vind ik wel net iets minder intuïtief als Samsung, zul je even aan moeten wennen.

Life begins at the end of your comfortzone.

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:11

Niet met die overstap maar zeer tevreden met Huawei, hierna wil ik er ook weer een en de vorige was ook een Huawei.

Waar twijfel je over? Ik heb de P9 lite. Ik vind alleen de camera (de echte niet de selfie) een wat blauw beeld geven met name van dichtbij en geheugen is wat krap (met SD kaart goed te doen en dit is natuurlijk wel een light versie van de P9). Verder wel snel en fijn met goede batterij nog steeds.

I dare you to not think about penguins - Tandheelkunde 2013 ROZE! 2014 BLAUW!

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:13

Mijn ouders en zusje hebben een Huawei, geen idee welke. Maar die zijn allemaal super tevreden.
Met name over de camera... Hun Huawei B-model maakt veeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooiere foto's dan mij S6 edge...

Jolynne

Berichten: 2293
Geregistreerd: 30-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:15

Ik ben juist van Iphone overgegaan naar Huawei, ik had deze stap veel eerder moeten doen. Camerakwaliteit is veel beter, maar de gsm zelf is veel sneller dan de Iphone..ook reageert deze veel sneller wanneer je er tegenaan komt met je vingers. Is alleen heel erg wennen, zeker het toetsenbord :P

Alleen de selfiestand is van wat mindere kwaliteit.

barbar

Berichten: 4889
Geregistreerd: 26-06-06
Woonplaats: nieuw-vennep

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:25

Ik ben ook een pr jaar geleden van Samsung over gegaan naar Huawei (P serie) de stap was even wennen, en ik vond ook dat je wel erg veel appart in moest stellen. Maar nu is dit mij 3de en ik wil niks anders meer

doe nou maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
pas op, dyslectie!!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:30

Hier ook blij met Huawei.
Drie jaar geleden overgestapt van Samsung naar Huawei, dit is mijn tweede.
Voor een lagere prijs krijg je net zo veel (zo niet meer) als bij de duurdere merken.

Mijn bedrijf:
https://www.latouche-sublime.com
Paarden herinneringen en kleding

Hiraeth

Berichten: 3220
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:41

Ik heb jaren OnePlus gehad maar ik vond het nieuwe model daarvan wat duur worden. Nu heb ik een Huawei P20 Lite en wát een fijn ding. Hij maakt prima foto's en ik heb niet het idee dat ik per sé een goedkopere telefoon heb. :j

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær

SMDR93

Berichten: 426
Geregistreerd: 17-01-15

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:56

Ik ben van de iPhone 8 overgestapt naar Huawei p20 pro. Had veel eerder de overstap moeten maken. Telefoon is zoveel sneller. Betere camera en groot geheugen. Toetsenbord moet ik nog wel aan wennen.

Cerutti Z v. Chellano Z 08-05-2004 - 14-08-2017
Every rider has that one special horse. That one horse who changes everything about them.

Evelyne79

Berichten: 3983
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 15:59

ik heb jaren samsung gehad, inmiddels al diverse huawei.
qua gebruik is er weinig verschil.
qua kosten is de huawei beduidend goedkoper.
toevallig dat ik me gisteren ( black friday :D ) de p20 lite heb besteld

weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet!
Paardrijden > De edele kunst om het paard tussen jou en de grond te houden

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 16:03

Hier ook trouwe klant en inmiddels m'n derde Huawei :)

Kashmino
BFB 2023 winnaar

Berichten: 968
Geregistreerd: 22-04-14
Woonplaats: Nijmegen/Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 16:08

Ik ben toevallig gisteren overgestapt van LG naar Huawei. Het was even wennen aangezien sommige instellingen net anders werken, maar ik ben tot nu toe heel erg tevreden! Zelf heb ik de mate 20 lite, en ik merk dat deze echt niet onder doet aan mijn LG en andere Samsungs/iPhones die ik wel eens in handen heb gehad

Fine Art, portret of actie? Alles is mogelijk!
http://www.marliesmfotografie.nl/

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-18 17:24

Klinkt in ieder geval positief allemaal fijn!

Party like there is no tomorrow!
Dance like there's nobody watching!


TinkerTreas

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-08-04

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:10

Ik heb mijn Huawei nu bijna 2 jaar. En ik hoef echt geen Samsung meer. Heel tevreden over deze telefoon, dus de volgende wordt zeker weer een Huawei.

Lillian__

Berichten: 3274
Geregistreerd: 21-02-08
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:19

Ik heb vrijdag een huawei besteld. Ga van een iphone weer terug naar android, ben heel benieuwd *D

Floris[o][o]
Shetlandpony_floris_andme @instagram
Guess, & Polly i kerstmuts you
Armani de hemel is weer een ster rijker, rust in vrede :'(

Amaranth7

Berichten: 753
Geregistreerd: 19-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:21

Huawei is echt heel goed.

Vorig model de p9 denk ik heb ik zwaar mishandeld. Vaak gevallen, nat geworden, gestoten maar werkte nog perfect, zonder dat er ook maar een barstje op het scherm zat. Enkel overgestapt naar een nieuwer model omdat ik wat meer geheugen wou.

Nu heb ik de p20 en ik ben dik tevreden. IPhone gebruikers zijn jaloers op de camera. Telefoon is erg snel en de batterij gaat super lang mee. Dan hebben ze nu ook supercharge waardoor je je gsm in een uurtje volledig op kan laden.

alice0cullen

Berichten: 2430
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:26

Heb hier drie modellen gehad en altijd tevreden. En met ieder model wordt die alleen maar beter. Heb momenteel de p10 en die is prima, goede camera, fijn scherm makkelijke bediening. Heb hem nu twee jaar en ontdek nog steeds wel eens handige functies :').

Mijn moeder heeft nu net de p20 pro en is zeer tevreden, ik neem hem ook als deze aan vervanging toe is.

Had eerder een Sony, Samsung en HTC maar alledrie heb ik na een jaar het raam uitgekeild. Huawei was een gok en die is gebleven. Vind hem veel fijner nog dan de I phone van mijn zus.

Van een ruin kan je eisen, aan een hengst kan je het vragen en bij een merrie moet je 3-voudig schriftelijk verzoek indienen.

Riding: The art of keeping the horse between you and the ground.

Wings_love

Berichten: 1577
Geregistreerd: 25-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:29

Ik ben ook van een IPhone overgestapt naar de Huawei (P10 lite) en ga niet meer terug. Ik vind het een heerlijke telefoon. Snel, goede camera, goede batterijduur, werkt fijn. Ik ben in ieder geval heel tevreden :)

LaCiega

Berichten: 1070
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 14:35

Ik ben prima tevreden met mijn huawei. Punt van aamdacht is wel datbij het opstarten van de camera dit best lang duurt. Waar ik bij samsung direct kon fotograferen kan dat bij mijn huawei niet. Zodra die opgestart is is de camera verder prima

IK BEN REINIER!

HouVanUtopia
Berichten: 7173
Geregistreerd: 19-03-07
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-18 16:09

alice0cullen schreef:
Heb hier drie modellen gehad en altijd tevreden. En met ieder model wordt die alleen maar beter. Heb momenteel de p10 en die is prima, goede camera, fijn scherm makkelijke bediening. Heb hem nu twee jaar en ontdek nog steeds wel eens handige functies :').

Mijn moeder heeft nu net de p20 pro en is zeer tevreden, ik neem hem ook als deze aan vervanging toe is.

Had eerder een Sony, Samsung en HTC maar alledrie heb ik na een jaar het raam uitgekeild. Huawei was een gok en die is gebleven. Vind hem veel fijner nog dan de I phone van mijn zus.


En waarom dan de keuze p20pro en niet de mate 20 pro?

alice0cullen

Berichten: 2430
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-18 18:21

Deze werd aangeboden omdat ze weer een nieuwe telefoon kon uitkiezen. Daarbij gebruikt mijn moeder van de 100 functies er misschien 10 :') dus ze hoeft eigenlijk niet te meest geavanceerde. Maar zelfs voor haar zijn beide modellen makkelijk te bedienen.

Van een ruin kan je eisen, aan een hengst kan je het vragen en bij een merrie moet je 3-voudig schriftelijk verzoek indienen.

Riding: The art of keeping the horse between you and the ground.

Matheno

Berichten: 7930
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Buitengebied Urk

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 14:45

Vorig jaar overgestapt van Samsung naar Huawei en ben meer dan tevreden!

If you could kick the person in the pants responsible for most of your trouble, you wouldn’t sit for a month.
--
[PP] Edje heeft een nieuw baasje! *Updates vanaf pag 13*

dauphine

Berichten: 1192
Geregistreerd: 13-04-06
Woonplaats: Appelscha

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 15:12

Ik ben overgestapt van een Samsung S8 naar een Huawei mate 10 lite.
Nadat mijn s8 na 7 maanden, van het ene op het andere moment NIKS meer deed, overgestapt op een telefoon die iets budgetvriendelijker was ;)

Ik ben onwijs blij met mijn Huawei, binnen een dag gewend en hoewel de verschillen er gerust zullen zijn merk ik er persoonlijk (met mijn gebruik van telefoon) niet enorm veel van.. Voor mij is het het prijsverschil in ieder geval niet waard ;)

Aura Tettie (v. Scandic) L1+20

BalouArera
Berichten: 1304
Geregistreerd: 23-01-12

Re: Ervaringen huawei

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 15:22

Ik heb ook een huawei P20 Lite en ik ben erg tevreden over deze telefoon. Goede camera, besturingssysteem werkt goed en genoeg geheugen. Het enige nadeel vind ik de batterijduur. Hij gaat precies een dag mee na intensief gebruik, dus inprincipe genoeg, maar mijn vorige telefoon ging een stuk langer mee, dus dat is even wennen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dandy200, hiphorse en 8 bezoekers