Druiven jam

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rebel_Jits

Berichten: 5629
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Belgiƫ

Druiven jam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-18 19:37

Ja, ik zoek druivenjam. Internet biedt geen soelaas, enkel recepten. En ik ga geen liters druivenjam maken om 1 recept te proberen :P

Ik heb het nodig voor grape jelly chili sauce meatballs, een typisch Amerikaans (snack)gerecht wat schijnbaar zeer lekker is. Maar die grape jelly is wel essentieel, met appel of cranberry krijg je niet hetzelfde effect :o

Wie o wie?
Webshop of fysieke winkel in Belgie/zuid-Nederland/Rurhgebied Duitsland, ga geen 100 km rijden voor 1 potje jam :D

09/10/2023 <3


oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:52

Rebel_Jits schreef:
Ja, ik zoek druivenjam. Internet biedt geen soelaas, enkel recepten. En ik ga geen liters druivenjam maken om 1 recept te proberen :P

Ik heb het nodig voor grape jelly chili sauce meatballs, een typisch Amerikaans (snack)gerecht wat schijnbaar zeer lekker is. Maar die grape jelly is wel essentieel, met appel of cranberry krijg je niet hetzelfde effect :o

Wie o wie?
Webshop of fysieke winkel in Belgie/zuid-Nederland/Rurhgebied Duitsland, ga geen 100 km rijden voor 1 potje jam :D

Niet helemaal hetzelfde denk ik, maar zou je misschien pekmez als vervanging kunnen gebruiken?

Schoentje, kerstmuts en [o]


RoosTaffy
Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: Druiven jam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:53

http://potverdorie.nl/ons-assortiment/

Hebben verschillende verkooppunten. En misschien willen ze wel versturen als je mailt, of kan iemand anders het voor je halen en opsturen. Als er geen verkooppunt in de buurt zit.

Rust zacht lieve Tschif

no--a
Berichten: 690
Geregistreerd: 20-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 19:54

Als je in het engels zoekt vindt ik druivenjam via myamericanmarket. Volgens de site leveren ze in Nederland maar dat zal waarschijnlijk wel aan de dure kant zijn voor een potje jam... Zelfde geldt voor ebay en amazon.

Geen idee om het recept te verkleinen en een kleinere batch jam te maken? Ben je goedkoper (en sneller) uit.

muppetmayo

Berichten: 3385
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Re: Druiven jam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:01


Onderschriftloos....

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:17


Soms is 't beater iest moeis te verleeze Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad {heilige anthonius rowwen heze}

GC naam Angrywolf 8

roekes

Berichten: 751
Geregistreerd: 05-04-14
Woonplaats: Drenthe

Re: Druiven jam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:39

Ik heb deze zomer weer veel druivenjam gemaakt. Helaas woon ik niet in de buurt.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 20:48


speurneusc

Berichten: 5348
Geregistreerd: 06-08-12
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 21:14

heb pb gestuurd

zelf een hoefijzer maken met epoxy...https://carolsshop.nl onder epoxy en meer, bij de startsets/sets. Nu ook voor de cricut fans, glasblokken 19x19 of 19x9

Rebel_Jits

Berichten: 5629
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-18 21:59

Merci voor alle berichtjes, nu moet het toch lukken *D

RoosTaffy schreef:
http://potverdorie.nl/ons-assortiment/

Hebben verschillende verkooppunten. En misschien willen ze wel versturen als je mailt, of kan iemand anders het voor je halen en opsturen. Als er geen verkooppunt in de buurt zit.

Doeme! Ik was vandaag bij Eindhoven in de buurt, daar had ik binnen kunnen springen :+

09/10/2023 <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers